Blog
157 750 km-nél, 46 750 km után kapott új gyertyákat. Igencsak ráfért. Próbakör után igen jónak tűnik. Az alapjárat továbbra is kicsit magas, de sokkal simább. 2000-es fordulat alatti rángatás is eltűnt, olyannyira hogy kettesben, gáz nélkül, alapjáraton simán gurul. Eltűnt az 5500 feletti erőtenség is. Pótoltam egy-két csatlakozónál a már málladozó vagy hiányzó bandázsszalagokat is. Következő lépés egy erőmérés lesz padon, remélhetőleg már jövő héten. Kiváncsi vagyok nagyon hogy ez a jó, haladós érzés mit mutat számszerűleg, grafikonon.



Tavaly megrendeltem, ma megjött.
Gyorsan betettem a helyére és megpörgettem a motort. Tekeri ahogy kell, tengelyátmérő, külső átmérő és fogosztás stimmel - pipa
Maga a fogaskerék keskenyebb, de a középvonala ugyan oda esik, mert a régi alján van egy bemélyedés. (7-8. kép) - pipa
A tengely furata a régin 7,4 mm hosszú, az újon 12,4 mm - itt az új felső feléből le kell venni 5 mm-t.
Az újnak az elején van egy pereme ami kiáll a fogaskerékből, erre nincs szükség - le kell esztergálni
A régi belső átmérője 45 mm, az újé csak 41. A betét és a gumi csillapító így nem fér bele. - Két megoldás lenne:
1. A furat bővítése, ezzel viszont elfogyna a teljes perem és a bordázott részig érne a lyuk. Elvesztenénk a perem miatti tartást. Főleg úgy hogy az alsó részen útban lenne az esztergakésnek a három váll ami az erőt adja át.
2. A bele való darabból veszünk le 4 mm-t átmérőben, innentől passzol. A gumit meg kézzel bele lehet faragni.
A másodikat választottam.
Holnap esztergályozás lesz :-)












Lekerült a régi nyomtáv, azt megkapta a GT, és kapott nagyobbakat.
Hátsó nyomtáv +5mm, és végre aluminium. :)
Első képen még a kisebbik van, bár képen nem látszik különbség.


Baromi szarul nézett ki elöl nyomtáv nélkül, azt már az előző blogpostban is kifejtettem, és említettem, hogy szeretnék előre is egy párt, és csak aluminium jöhet szóba.
Felkerült az adok-veszekbe egy pár 25mm-es jó áron, csavarokkal, 3percet volt fent a hírdetés, lecsaptam rá gyorsan.
Na ,de a dolog nem ennyire egyszerű. A GT hátsó nyomtávok kerültek előre, a GTV hátsó nyomtávja GT-re hátra, az újonnan vásárolt pedig a GTV-re hátra, mert ott -sem- voltam megelégedve a nyomtávval, de így szerintem elég baba mindkét autóm. A 147-esünkön elég jól áll a Q2 felni nyomtáv nékül, itt látszik ,hogy mennyivel szélesebb a GT....

Ismét lambdaszondát kellett cserélni, a felső kettőből az egyik elhasalt. 2 éves volt. Alig ment pár km-t mivel nagyon ritkán vesszük elő a garázsből az "öreglányt".
Utána le is vizsgázott csont nélkül.
km: 176 246
Cooler cső kilyukadt -> csere
Olaj, szűrők -> csere
196930 km
0
485
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8