Blog
Kicseréltük a régi, kifakult és széthulló logókat szép újakra. A klasszikus, régi, arany színűt választottuk. Felkerültek a felnihez illő, ezüst színű, színes logós szelepsapkák. A kulcsház matrica is megszépült, illetve a beltér egyetlen apró hibáját is eltüntettük. :)
A bal tükör és a vezetőoldali ajtó fényezése volt szükséges, ezzel együtt pedig a bal külső kilincset is kicseréltettem egy új darabra, mivel a krómozása folyamatosan hullott le.
100 és 110 km/h sebességek között rázott az autó eleje, így szükséges volt a futómű beállítása és a felnik centírozása.
Beszerelésre került az indításgátló.
Felkerültek az új Uniroyal MS 77 Plus 225/45 R17-es gumik.
Ár: 133 000 Ft
Gumizás: 15 000 Ft
Az alku megkötése utáni 1 hetes várakozást követően hozzám került a Giulietta. A várakozás oka az első lökhárító (kereskedő általi) újrafényezése volt.
A kereskedő által új akkumulátor is került az autóba 2021.09.17-én.

Ma voltam műszakin, a srácok mindent rendben találtak, így Guszti újabb 2 évre megkapta a plecsnijét.
Újra a Csepel Művekben szorgoskodó csapatra esett a választásom, Olman Zsolti közvetítésével.
Műszaki érvényessége: 2024 Január 8.
Facebookon tegnap este megjelent egy hírdetés, egy ismerősömtől, egy nagyon olcsó 159-ről... 15-20 perc agyalás után feleségem unszolására ráírtam, majd felhívtam Zolit. Megbeszéltük a másnap kora délutáni találkozót, mondta, már vannak jelentkezők a megtekintésre, de annyit tud segíteni, hogy én lehetek az első.
Tudtunk, hogy az autónak vannak hibái, ez nem volt zsákbamacska, de ezt tükrözte az ár is...
Rengeteg agyalás közepette eljött a másnap. Munkában alig telt az idő. Szerencsére sikerült előbb letenni a lantot, úgyhogy a megbeszélt idő előtt oda is tudtunk érni. Nagyob maximum 10 percig nézegettük az autót, majd jött a próbakör. Nem volt túl hosszú, mert sietni kellett vissza fehérvárra.
Gyorsan megírtuk a papírokat, elhoztuk az autót, letettük, és most várjuk a dolgok alakulását, ami ugye a bürokráciának köszönhetően soha nem egyszerű. De ez a következő post után lesz, remélhetőleg még az ünnepek előtt... A következőben kicsit írok az autó hibáiról, és a talán 3 km táv alatti tapasztalataimról.
Mit is kéne elintézni:
- tápot a navinak hogy ne foglalja a szivargyújtót,
- kicsit hangosabb hangszóró (+erősítő) a navinak hogy nyitott tetőnél is lehessen hallani (PC hangszórót és erősítőt lehetne használni),
- dashcam tápja,
- szélfogó szövet tisztítás,
- DRL-t a felső rácsba (lehet hogy másik kell),
- szelepszár szimering saga végére járni,
- vezérműszíj csere,
- hosszbordás + feszítő csere,
- olaj- és olajszűrő csere,
- levegőszűrő csere,
- pollenszűrő csere,
- felső kuplung munkahenger (ereszt a lábtér felé),
- levélrács csere,
- ???
Váltó körüli faberakás, saját készítés. Furnérozással készült.
Belső világítás megadta magát, ezt javítva került be az első lábtérhez led lámpa ami a belső világítással együtt kapcsol ajtónyitásra.
Ülésfűtés kapcsolói átkerültek oda ahova eredetileg is helyezték.
Régi mélynyomó átkerült a TD-be, azért hogy azonos legyen ebben a szett, így a 4 ajtó hangszóró, az erősítő és az új mélynyomó azonos márkájú. Mélynyomóra vettem védő rácsot pluszban.











