Blog
Még az ezüst 147-re vettem egy garnitúra H&R coilover-t. Nem raktam be őket, megtartottam a Gt-re. Lindornál átnézettem őket, hátsók kaptak gyári új porvédőt és toronyszilentet. Első gátló - villa találkozást agyonkentem kerámiával, esélyt sem adva h összerohadjanak. Cseréltem a felső lengőkarokat (TRW) és a hátsó stabpálcákat (Meyle HD) is. A kocsival még nem mentem, remélem nem rontom el a gyári komfortos ugyanakkor sportos karakterisztikát egy élvezhetetlen coilover szettel, de majd kiderül...



Hátsó kerékagycsapágyak és első fékbetét cseréjét eszközöltem. Pár poliuretán szilent lesz a következő a hátsó futóműben. Március 1-től jön vissza forgalomba :)
Vissza a száraz garázsba!




Az autót ezzel a felni szettel vettem, de mivel egy megsérült és nem akartam hegesztetni, ezért nem használtam. A meglevő 3 mellé sikerült találni még 2-t, így most újra teljes a szett és még pótkerék is lesz belőle. Görgőzni nem kell őket, csak felújítani.


A fórumokon keresgélve megtudtam hogy a gyári felnik közül volt egy magnézium tartalmú, emiatt ennek a legkisebb a tömege (Kb 9,2 kg). Sajnos csak 7x17 col méretű, de utcára tökéletes lesz.
Sikerült belőle találni egy szettet egy balesetes autóról Szekszárdtól nem messze. Nem a legjobb állapotúak, egyet görgőzni is kell, de felújítom őket és megfelelőek lesznek.
Kaptam vele 4 db 12 éves majdnem teljesen lekopott pirelli téligumit, ami nekem nem kell, ezért leszedettem róla.
Felni 50 ezer, gumi leszerelés 5 ezer, görgőzés 6 ezer.

