Blog
2011.10.23.A kocsi eladva Bilux kollégának.A kocsiba 195ezer párszáz kilóméter van.Ez volt az egyik legjobb kocsim alfák közül.Főlleg ha a 6literes fogyasztást is nézzük.
Kicseréltük a levegő és olajszűrőt,meg az olajat.A gázolajszűrőt majd az első hóval,addig pihen a polcon.Szűrők nem emlékszem pontosan kb: 5000Ft,olaj kedvezményes volt:)
Muszály volt porvédők és gumigyűrűk cseréje,valamint előző tulaj által kihagyott dolgok pótlása,mellé kézifék állítás,teljes pucolás,ABS visszatérő kontakt hibájának javítása.Feltöltés fagyállóval.Féktisztító+felújító szettek: 565Ft+2x1300Ft
Megrendeltem és megjöttek a H7-es Philips X-treme Vision +100% izzók... a beszerelés hétvégéig várat magára, az első tapasztalatokat akkor osztom majd meg. :)

Megjött a hátsó felújított bölcső remélem jó lesz,pénteken lesz beszerelve.Köszönet Zoli barátomnak és munkatársának aki elvitte feljavíttatni Budapestre.

Ma lecserélődtek a kerekek télire...
Az autó vásárlása után az első lökhárító kicsit viseltes állapotban volt. A következő hibái voltak:
- egy repedés középen, a rács előtt/alatt
- rengeteg apró kőfelverődés
- a bal első sarka végig volt karistolva, valószínűleg egy fehér falat vizsgáltak meg közelről vele
Ezen okoknál fogva a lökhárító rendberakása mellett döntöttem. Első lépés az első pontban szereplő repedés műanyag javítása. Ebben segítségemre volt egy erre a feladatra szakosodott mester, akinél már egy korábbi offos autóm lökhárítóját is javítottuk.
Fantasztikus munkát végzett ismét, másnapra készen volt, a repedés eltűnt. Glettelést, fényezést nem kértem, mert a következő lépcsőfokban úgyis megy a fényezőhöz a másik két pontot megoldani. Erről a következő blogbejegyzés fog szólni.
Az itt szereplő képek a lökhárító eredeti állapotát tükrözik :) Valamint a javítás utáni eredményt.






A mai napon a biztonság kedvéért felrakattam a téli kerekeket a GTV-re.
Nem hiszem,hogy szükség lesz rá,de biztos ami biztos.
Km óraállás: 86.513km
Az autó vásárlásakor már eldöntöttem, hogy a fényszórókat le kellene polírozni. Nem voltak rossz állapotban, de azért kicsit már opálosak voltak, ráadásul valami nejlonszerű védőréteg kezdett felpattogzani egyes széleken rajta, és nem mutatott túl jól.
A felújítás két fázisban történt. Első lépésként úgynevezett "water sanding" technikával előkészítettem a fényszórókat. Ez azt takarja, hogy folyamatos vizezés, nedvesítés mellett, külön erre a célra való polír-csiszóló papírral lecsiszoltam a felületet. Először egy kicsit durvábbal, majd egy nagyon finommal. Ettől egységes, sima, opálos felületet kaptam.
Ezt követően elgurultam egy polírozó műhelybe, ahol kértem a fényszórók polírozását. A matt opál felület ekkor vált gyönyörű, csillogó, átlátszó fényszórókká. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. Ugyan a lámpatest kicsit belülről is opálos minimálisan (ez az uv miatt elkerülhetetlen valamennyire elvileg), sokkal szebb lett az eredmény mint a kiindulás.
Ennek örömére az izzókat is kicseréltük Osram Night Breaker Plus-ra. Ég és föld a különbség a korábbi izzókhoz képest, nagyon szép, erős fénye van.






0
571
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- 4C
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10