Blog
Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Szép kis kálváriát tud okozni egy ilyen kis kütyü!
Lényegében most azért lett cserélve, mert észrevettem,hogy indítás után bekapcsolta random a hűtőventillátort, közben a motorellenőrzés lámpa világított. Hideg-meleg motornál egyaránt.
Írtam a srácoknak, mondták ,ez a bibi, okés!
H.Zolitól kaptam is egyet alfacity-n ,tegnap beszereltem, a hiba megszünt, szóval köszönet!
Amit még észrevettem,hogy azóta 90-en áll a vizem.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy méé' hülyegyerek' hol kéne?
Nos, nekem hónapok óta 110fokon állt.
És ,hogy visszakanyarodjak az első mondatomhoz ,emiatt 2hűtőt is cseréltem.
Beszereltünk először egy kiváló bontottat, 110 a víz. De az lehetetlen, jó ,biztos a bontott a rossz, vettem bele egy zsír újat, láss csodát, azzal is 110.
Jó, új taktika, lemértük a kiegyenlítőben a vizet, megfelelőnek bizonyult (88körül), illetve a termosztát is akkor nyitott ,mikor közeledett a 110hez a víz óra szerint.
Vicces, a FES is annyit mutatott ,amennyit az óra.........
Most kicseréltem a jeladót, láss csodát a megfelelő értéket mutatja!

Megjártuk Toszkánát
kb. 2500km. Tankolt átlag 7,5l Ebben benne van pálya (140-150),városi dugózás nagyvárosokban, kisvárosi parkolgatás, sokszor klímával dög melegben is. Szóval minden.
Érintett városok (nem az utazási sorrendben) Padova-Ferrara-Bologna-Firenze-Pisa-Livorno-Siena.
Olasz autópálya sokkal jobban tapad. Szó szerint „morog” rajta a gumi. Ahogy átértünk Szlovéniából Olaszba, azt hittem valamelyik csapágy beszart. Szakadó esőben pedig egyszerűen nincs rajta víztócsa.
Olaszok sokkal kulturáltabban vezetnek. Nem szuttyognak belső sávban 100-al. És egész úton csak egy BMW akart letolni (pedig én is 140-150-el mentem) és az is valami Lengyel vagy Román volt. Amúgy az Olaszok nem száguldoznak 160-180-al. A nagy többség 130-140-el megy. És szinte mindenki félreállt amikor megjelentem (még a VW,BMW,Merci is!) Nem kellett villogni sem. Ha látták, hogy gyorsabb vagyok akkor rögtön kimentek. (itthon mindig próbálkoznak lehagyni)
1.kép: Kaja
2. kép: Ezt is megkóstoltuk.
3-4-5.kép: Pisa
6. kép: Itt csak fényképezkedni álltunk meg. (szerencsére:)
7. kép: Megnéztük a tengert is.
8. kép: Kisváros
9-10. kép: Olasz szervek.
11. kép: Olasz tesó.
12. kép: kistesók (elül-hátul)












Az ajtókba JBL GTO6508C hangfalszett került a szebb és tisztább hangzásért.
Ground Zero kábelezés után úgy döntöttem, (hosszas hallgatózás, cserélgetések után) hogy MAC AUDIO MPX 2000-es erősítő és MAC AUDIO mélynyomó kerül az Alfába. Emellett a gyári fejegységet felváltotta egy PIONEER MVH - 160UI 1 DIN-es fejegység.
Precízen beszerelték és beállították ízlésemnek megfelelőlen az autohifi szerelő srácok. Számomra tökéletes zenei élményt nyújt, profi hangzás mellett!
17-es Alfa felnik kerültek a vasra, Continental SportContact 3 215/45 új nyári gumik.
Pirelli 195/65 téli gumik 15-ös alufelnikkel.
Honosítás miatt csak 1év 1 hónap műszakit kaptam ami ma telt le,ezért ma volt vizsgás.. gond nélkül átment most 2016.07.15-ig nem lesz gond ezzel!
Szerencsére érdemes volt belevágnom ,bár kicsit féltem tőle,de bátoritottak hogy megoldható a papirozás.A vizsgán nem voltak tul szigoruak bár gyönyörüen le lett tisztitva az alja is és teljesen gyári az üléshuzatokat leszámitva minden.
Egy használati utasitást is vettem e-bay-enn és még a hátsó 1.6 jelzés hiányzik de folyamatban van az is.Nem volt olcso a szállitgatással javitással engedélyek kifizetésével együtt ,de szerintem megérte és igy az értéke is jelentösen megnött. (remélem) :) De annak örülök a legjobban hogy ezentul mehetek vele bárhova és nem évi 2-300km megy bele. Nevet is kapott idén : TURCSI lett :)


Ült a segge pedig az Eibach-ok ki lettek véve, na akkor miaf...?Méregetem, jobb hátsó a balhoz -1cm....na jó.( mint kiderült a jobbos vékonyabb is volt 1 picivel.) Lépjünk.
Pécsen van 1 ismerősöm, telefon, van valami tutid?Van.
Lancia Dedra 4x4-es rugók, jöhet!
Jött, letakarít, lefúj, ma meg Buddha Cartársal beműtve.Áll a segge mint
Dolly Busternek fénykorában:-)
Kellemes nyári nap volt:-)




Szóval mostanában az újra lábra állításon dolgoztam javában, az üzemanyag rendszer alu csövekből dash fittingekkel nagyjából összeállt, a kábelezés a gotech-hez az önindítóhoz,az AChoz és a világítás egyes részeihez kész. Ami hiányzik még az irányjelző , a műszerek, a ventilátor bekötése valamint a tankra 2 plusz fitting hegesztése. És akkor a kompresszor... szétszedve várja,hogy az új cuccokkal összerakjam,de ahogy rakosgatom ide oda keresem a helyét, valahogy nem annyira találom. Viszont az alfagtv6.com-ot böngészve low cost ITB építést találtam. Régebben én is szerettem volna, de az AHMotorsport 1500GBP+áfa ára kicsit (nagyon) kedvemet szegte. Itt a fórumon viszont bmw k75 és triumph daytona és speed triple fojtószelepeket alakítottak át. Hát rákerestem az ebayen és 17e/sorért lehetett lőni, de a szerencse rám kacsintott és nagyjából és kikiáltási áron (1GBP) vittem darabját a pillangósoroknak amik ma megérkeztek és miután nem bírtam magammal az elsőt feldaraboltam és V6 turbo szívócsöveivel és 164 V6 24 gumi torkaival felpróbáltam. Nos, a helyzet az,hogy gyakorlatilag a tengelyt kell összekötni újra a fojtószeleppotinak új helyet csinálni és kb kész. Ami még készült a fittingekkel megtámogatott üzemanyagszűrő és tank elhelyezése.






Betétet kellet cserélni megint, mert úgy visított a Brembo és a Textar is, hogy nem igaz..
Ezúttal a gyári betét került bele, a Csörgő autószervízben. Pontos, precíz, pedáns munka! Köszönet! :)