Blog

>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2014-07-13

Sálálá, nincs kedvem leírni mit miért, mert csak, és kész :D
Lefényeztem a gépet pirosra, nem gyári piros, szép, sőt gyönyörű élénk színe van.
A japan racing-ek feketék lettek, majd lesz még 1-2 matrica aztán kész!

Kib@szottszép!

>> EseménytheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2014-07-13

A 2K14-es AlfaCity a festői Balatonfüreden került megrendezésre.
Ennek örültünk, szeretjük Füredet, közel is van, a "görög falu" írtó hangulatos hely, sokszor járunk oda.

Nekem tetszett az egész, jobb, mint Komáromba ropogósra sülni, nyilván vannak pro és kontra dolgok, én ebbe nem is mennék bele, tetszett és kész.
Köszönjük a szervezők munkáját!
Ákos156 remek konvojt kovácsolt össze, 35 autóval gurultunk be Füredre!

Pár Bella Macchina matricát kaptam én is, (4et), igaz a tavaly Komáromban 14-et ,de hát nem ez itt a lényeg :)

Reméljük jövőre ugyanitt :)

>> SzervizViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-07-12

Motorháztető, jobb sárvédő és ajtó beállítása.
Jobb ablak beállítása.

http://www.alfaworkshop.co.uk/gtv_window.shtml
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/372786-bloody-wind-noise.html

102000 km

 
>> Tuning és extraViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-07-11

Új, gyári első embléma és karbon emblémamatrica hátra

102000 km

 
>> SzervizViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-07-10

Jobb fényszóró belő tisztítása, állítómechanika javítása, üveg/ház újratömítése

101700 km

 
>> Tuning és extraViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-07-06

Ablakemelő tartók, térképzsebek, könyöklő, kapcsolótartók karbon mintával történő fóliázása

101500 km

 
>> SzervizDempsey and Makepeace // Alfa 156 1.9 JTD // 2014-07-13

Eljött a hétvége és a gép általános szervize.
Jobb féltengely külső csukló és porvédő csere 25.000-
Vezérműszíj szett Dayco ment fel. 25.000-
Ruville vízpumpa , ez felkészületlenül érintett cserekor , hogy nem fér ki a vezérműkerék miatt, mert sablon nélkül dobtam szét, így kiemeltem a veztengelyt mert nem bírtam a kereket lelazítani. 11.000-, megszopatott egy kicsit.
Hosszbordás szíj Gates 8.300-
Hosszbordás görgöi szintén Dayco 12.000- és 7.000-
Levegőszűrő marelli 4.500-, ami benne volt az egy madárfészekhez hasonlított.
Szelepfedéltömítés 3.800-
Denso izzítógyertya csere , itt ért egy újabb pofon (méteres csőkulcs hiánya), irány Puma tools izzítógyertya kiszedőért , később is hasznos lesz , bár a lapátkezemet nem kicsinyítette ez sem. A gyertyákért 23.000- , a szerszámért 12.000- fizettem.
Üzemanyagszűrő Mann filter 4.200-
Olajcsere Castrol 5-w40 Diesel 4+1L (4.2 ment bele) +szűrő+ új csavar 16.500-
Végül ha még nem állt volna be rendesen a derekam , nem melegedett a víz a kocsiban termosztát csere vernet 14.000- ért és sikerült életem első egyetlen új termosztátját megvennem ami nem nyitott ki, majdnem megfőztem miatta a motort ! Visszavittem ! Aztán már csak az Unix maradt , hát az elég érdekes volt , adtak volna Facet márkájút , mondom az embernek ebbe belefújok nyitva van, erre az egész műszaki gárda elmagyarázta hogy ez így jó. Mondom ti gyökerek , ha 20 celsius fokon nyitva van akkor azonnal bedől a víz a hűtőbe , nem ők okosok ez így jó ezt ők jobban tudják. Mondtam nem kell, rendeljünk be egy Berh-t és kíváncsiságból még 6db Facet szart.
Az összes Facet áteresztett tehát selejt , a Behr nem az zárva volt, válasz: hát az olcsóbb.
Én meg mondtam ne forgalmazzátok a selejteket parasztok!
Beraktam a Behr-t és láss csodát 88 foknál nyit , a mutató bele van betonozva a 88-92 fok közé. Az ára 22.000-,+fagyálló kétszer 6.000-
Szép otthoni mutatvány volt, az asszony nyomta belém a sanaxokat , hogy ne vágjam pofán valamelyik Unixos parasztot .
A végére úgy elfáradtam, ha ö nincs akkor leöntöm a motort egy kis gázolajjal , ráfújok egy flaska féktisztítót és messziről bedobok egy égő zippo gyújtót a garázsba.

 
>> Tuning és extraChoppR // Alfa GT Coupe // 2014-06-18

Az egyik első Hankook gumim már megérett a cserére, ezért rendeltem előre két új Bridgestone Adrenalin RE002 gumit.

 
>> SzervizBal0229 // Alfa 33 Suzuki GSXR 750 // 2014-07-13

Mivel márciusban vettem a motort, de csak elmondás alapján tudtam hogy mikor volt benne utoljára olajcsere, így eldöntöttem hogy friss olajat fog kapni a gép. A Full-Gas ban a Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40-t javasolták, így ez került bele. A K+N levegőszűrőt kifújták, az elég szennyezett volt nyárfa virágokkal, mintha jobban is menne a gép ezután... az első teleszkópoknál hallok valamit berugózásnál, a következő az lesz hogy ezt megnézetem. Egyébként kifogástalan a gép még mindig. Még mindig azt mondom hogy jó vétel volt :)

 

Miután elhagytuk az első közös 10ezer km-t sem változott az eddigi véleményem az autóról. Gyors, dinamikus, megbízható és egyszerűen gyönyörű. Nagyjából így tudnám jellemezni a Brera-t. Mióta nálam van olajcserén és kopóalkatrészeken kívül a futóművére kellet költenem (ami pesten már-már kopóalkatrésznek számít), de semmi olyannal nem lepett meg, amire ne számítottam volna.

Cserébe viszont minden út után fülig ér a szám, büszkeséggel tölt el mikor megbámulják, utánaforognak. Kérdezősködnek, érdeklődnek. Nagyon jó érzés!
És hát az úton... egy igazi ördög. Az ember teljesen ki tud benne kapcsolni, igazi élményautó. Minden mást elfelejt amikor odalép neki. Nagyon jól ki van találva ez a diesel motor, nagyon dinamikusan és rugalmasan autózható. A kerregés is csak alapjáraton van jelen, így nem zavaró.

Egy szónak is száz a vége: az eddigi legjobb autóm, nagyon szeretem. A jövőben is meg fogja kapni azt a gondoskodást amit eddig.