Blog

>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2014-09-05

Marklarral elcseréltük a Speeres váltót és kaptam cserébe egy jobb hátsó sárvédőt , mivel a jelenlegit nyaralásom alatt megnyomták

 
>> SzervizBenz // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2014-09-04

Történt hogy kiégett a bal oldali tompított izzóm, mivel már korábban ideiglenesen száműztem a xenont.... sőt a nappali menetfényt is... Nem saját döntés volt hanem egy magát istennek képzelő Rendőré . Bár abban rendes volt hogy csak figyelmeztetett, mert a tompítottal nem éghet együtt a menetfény ami igaz is. Ezért fájó szívvel de kivettem a xenont, és visszaraktam a veleo izzókat, ami persze 2 hét után ahogy kell ki is égett.
Sokat olvasgattam és sokan is dicsérték ezeket az Osram Night Breaker Unlimited izzókat. Majd meglátjuk mit bír :) minden esetre nem voltak olcsók szóval remélem jó minőségűek lesznek. Tapasztalatokról később :)

Km: 141 148

 

MOL TEMPO DIESEL
65,67 L
előző tankolástól futott km: 764 km
átlagfogyasztás: 8,59 l/100 km
költség: 28 166 Ft
pontjóváírás: 0 (1 155 pont)
kedvezményes költség: 28 166 Ft

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2014-09-03

Megérkezett meg hegesztve. Újra a helyén

 
>> Szervizgabor978 // Alfa 156 1.6 TS // 2014-09-03

El volt repedve a 2. henger trafója kicseréltem,az autó azóta hidegben melegben szépen indul stabil alapjárattal.És csak 5 percembe került a csere.Az autóba visszatértek ezáltal lovak is:D közben találtam egy kis hibát oxidálva voltak a gyújtókábel csatlakozói azokat még meg kell tisztítanom.

>> EseménytheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2014-09-03

Mai nappal sikeres műszaki vizsgát tettünk.
2016.09.03-ig nyugodtság!

>> Eseménypmolnar // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2014-09-02

jubi

 
>> Szervizgelle // Alfa 156 SW // 2014-08-01

A bal hátsó féklámpa nem mindig akart világítani, az izzó foglalata kontakthibás volt, így vettem hozzá egy bontott, jó állapotú lámpát. A foglalatot kicseréltem 2 perc alatt, és még egy burám is maradt tartalékba.
A csere óta tökéletesen működik.

 

Szép időt ígérnek a hétvégére, ideje elindulni valahová. A tekintetem a karácsonyra kapott „Tenkes kapitánya” DVD-re esik, ami dobja is az ötletet: Siklós. Szállást némi keresgélés után találtunk is, így ebéd után elindultunk.
275 km fedél nélküli kocsikázás várt ránk, optimális időjárással. A Pók – köszönhetően az új vezérlés módosítónak – szinte hangtalanul suhant.
A Bock pincészetbe épp időben érkeztük, hogy az esti pincebejárást elérjük. Érdekes volt látni a milliónyi boroshordót rejtő pincéket. Az ovális hordók különösen tetszettek, amiből a legnagyobbak 6.500 liter jóféle vörösbort rejtettek. A vacsora mellé borkóstolást tartottunk, összesen 8 féle került a terítékre.
Másnap irány Siklós! A várat meg is találtuk, csak parkoló helyet nem, így ebből a programból nem lett semmi. Aztán eszünkbe jutott, hogy útközben átmentünk Szigetváron. Ott viszont még sosem jártunk! A naviban benne a vár, már indulunk is!
A vár nagyobb, mint elképzeltem. A kiállítás érdekes és tanulságos. A kihelyezett dokumentumok alapján nagyon jól követhetők a történések. Főleg a híres ostrom, ami két nagy ember halálát is okozta: Zrínyi Miklósét és a Szulejmán szultánét. Ez utóbbiról nem is tudtam, így meglepetésként ért.
A várban lovas szobor és emlékmű áll az utolsó nagy kitörés helyszínén. Számomra mindkettő lehangoló látvány volt. Az emlékmű málladozó betonja és az a göthös gebe, amire Zrínyit ültették (meg úgy általában a szobor kinézete) szerintem méltatlan az emberekhez, akik anno a haláluk árán is védték az országot és Európát.
A veszteségeket leíró számok megdöbbentőek: 2.300 védő és 25-30.000 török vesztette életét a harc alatt. (Forrásonként más az adat)
A városból kiérve megtaláltuk a török-magyar emlékparkot, ahol a török szultán szimbolikus sírja található. Ide temették el a belső szerveit, míg a testet bebalzsamozva hazavitték. Az itt felállított szobrok már méltóak a történelmi eseményhez.
A hazafelé vezető 275 km - egy rövidke esőt leszámítva - végig nyitott tetővel tellett.

562 km, 313 fénykép, és rengeteg új élménnyel tértünk haza a másfél napos kirándulásról, amire egyedül az utak minősége vetett árnyékot. Kb. 70%-át katasztrófálisnak kell minősítenem. Amíg a táj helyett az utat kell erősen figyelni, hogy hol vannak a gödrök és kátyúk, amíg rendszeresen leér a szériánál 1 cm-el magasabb kocsi alja, amíg szintbeli lépcsők vannak az úton keresztben, amíg a nyomvályúk vezetik az autót helyettem, addig gondtalan „élményautózás”-ról nagyon nehéz beszélni. Erre maradnak az osztrák határon túli utak :-(((((

 
>> EseményHáPé // Alfa 156 1.9 JTD-Mjet 16V Exclusive // 2014-09-02

Tegnap este Hardy-val (Ricsi) váltottunk pár szót itt Amore-n, hogy megnézné-e nekem a járgányt a FiatEcuscan-be. Reggel hívott is telefonon, hogy vár az autónál. :)
Hála istennek szinte csak jó hírekkel szolgált, mivel nem sok kézzel fogható infóm van, illetve volt az autóval kapcsolatosan. Talált három hibakódot is, amelyeket lefényképeztünk, hogy utána tudjak nézni, mik is ezek pontosan, majd törölve lettek.
Indítás után nem is jöttek vissza a kódok, ki tudja mikorról származnak. A jó hír még az, hogy az óra sem volt tekergetve, EGR-re, Turbóra és még sorolhatnám, de mindenre jó értékeket (Hardy-t idézve: ez kiváló!) kaptunk.
Ma meló után még meglátogatom az Alba Autós srácokat, ablaktörlő lapát ügyben, mert reggel a szakadó esőben iszonyatosan rosszul töröltek a fent lévő lapátok.

Hardy-nak innen is nagyon-nagyon köszönöm a segítségét, amit még nem tudom hogyan hálálhatok meg... KÖSZÖNÖM!!!