Blog
Talán ez is típusbetegség ha jól tudom a dízeleknél.
Nem túl olcsó játék, de túl kellett már ezen is esni.
Km:257.000
Természetes párban, jobbos,balos.
Be volt rohadva, nem használja apám ...
Km: 257.000
257.000 km-nél (!!!!) elköszöntünk a GYÁRI féktárcsáktól, és talán a 2. garnitúra fékbetéttől :-)
Apám nagyon büszke volt rá, hogy ennyit ment vele, igaz ő olyan defenzíven vezet, hogy a féklámpát akkor látni kivillanni, ha valaki bevág elé :-)
Valójában azért már bőven érett a csere, jobb hátul féknyerget is kellett cserlélni.....
Sajnos az egyik gyertyát már apám mókolása miatt nem lehetne csak hengerfej bontással kiszedni, de a másik 3 izzítógyertyát kicserélték.
Km: 257.000
Vittorio érti a dolgát, meg is javította. Ebben egy rugó szokott szétesni, illetve van egy fém kütyü ami állítólag el szokott korrodálni. A lényeg, hogy ha jön egy kamion szembe, akkor már nem hajtja be a menetszél a tükröt :-D
A tempomat nem működött. Nem lehetett a központi zárral (és semmi más módon) az autót lezárni, a csomagtartóban folyamatosan égett a lámpa (nem tudom erre apám hogy jött rá :-))) ).
Elvittük a szokásos helyre, és egyből kiderült, hogy a kábelköteg ami a csomiajtó zsanérjánál fut hátra a lámpákhoz is, bizony 1 híján mind el volt törve a sok nyitástól, zárástól.
Az komplett cserélve lett, és egy csapásra megoldódótt minden.
Eléggé nyekerget már a bal elso lengokar ezekben a nagy melegekben, a tegnapi eső után viszont semmi hangja nem volt. De mivel már megrendeltem kicsereltem. Viszont ahogy kiszalltam a kocsiból megint nyekkent egyet, ahogy a sarvedonel megemeltem szintén nyekereg.... lehet nem is a lengokar volt a rossz?
LEMFÖRDER-t raktam bele
Km:94290


Sikeres műszaki vizsgát tettünk
0
460