Blog
A vákumpumpa tömítés után nem szűnt meg az olajszivárgás. Ránézésre egy az egyben szelepfedéltömítés tömítés gyanús volt. Szépen látszott hogy csak a hengerfej és a szelepfedél közül jön az olaj oldalt és a sarkán. Már kerestem szervízt ehhez (én nem próbálkozok porlasztó kiszedéssel), és lelki szemeim előtt komoly munkadíjak, beletört porlasztók lebegtek.
Aztán kaptam egy ötletet, az ölajbeöntő tömítést. Leszedve a beöntőt látszott, hogy onnan jön. Csalóka volt, mivel a beöntőnél leszívárgó olaj (takarásban) a szelepfedél és hengerfej illesztésig folyt, majd közöttük szabályosan előrefolyt, ezért tűnt szelepfedél tömítésnek. A beöntő tömítés filléres tétel.
Olajszivárgás megszűnt.



Szemmel láthatóan régóta enyhe olajszivárgás lehetett, mert már a vásárláskor elől a blokk jobb aljáig, EGR hűtő alatt olajos volt. Motormosás után látszott, hogy a szelepfedél környékén szívárog oldalról, első ránézésre vákumszivattyúra gondoltam. Tömítés kicserélve.

Hátsó kutyacsontok cseréje.
MAP szenzor tisztítás.
Fórumtársak blogjai alapján kilógó első lábtérszőnyeg rögzítése.



Miután megvettem az autót, hazafelé furcsa süvítő hangja volt gázadásra. Furcsa, mert a próbaúton nem vettem észre. (Próbaút és foglaló után az eladónál maradt az autó lízing kivezetés miatt, és leműszakiztatta, kb 2 hét múlva hoztam el.) Turbócsőre gyanakodtam, illetve kis kormányelfordításnál futóműtől enyhe ütemes hang. Nem kopogás, olyan mintha durva szálszakadásos lenne a gumi.
Hibák:
Turbócső repedt, csere. Turbócsövet a horvát Pasaric cégtől rendeltem.
Kerékcsapágyat kicseréltem. Nem szűnt meg a hiba. A külső féltengelycsukló volt rossz, a csésze belül sérült. Bevallom, bevettem az eladó dumáját, hogy az egyik gumi kicsit szálszakadásos. Eladó állta a cső és a csukló fele költségét.
Kicseréltem még a jobb tükörlapot, és utángyártott króm tükörházborítást raktam fel. Teljesen jó minőségű a borítás. UPDATE: 1,5 év után is hibátlan


Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...
Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.










Megtörtént a forgalombahelyezés. Végre van rendszám. Bár az eleje nem akar összejönni. Valaminek mindig útban van és nem valami esztétikus. Valamit ki kell találni. Hétfőn bejelentem nagyszervizre Csörihez.



Sikerült szereznem a nyáron egy db Quadrifoglio kereket / köszi Bálint András /, lecsiszoltam, gitt, pár karc eltüntetve majd a fényező a héten hozta is ezért rápattintattam ma a gumit . / kátyúország miatt inkább jó tartalékolni /


Oktober 31-el lejár a szezon rendszáma a NagyVadnak,ezért téli álomba merül majd.Novemberbe járna le a műszakija,de úgy döntöttem,hogy most megcsináltatom.Két hibát találtak az pedig kis olaj eresztés,de ezzel átengedték🤗Megdicsérte a vizsgáztató srác,hogy milyen jó állapotban van az alja is😊
Km:190555

