Blog
Kettőstömegű lendkerék, kevlár kuplung. Egr, dpf, swirl off.
Hibrid turbó, kopó alkatrészek cseréje.
Mikor láttam a kocsit haun akkor volt fólia az elején nagyon vagányul nézett ki,de sajna mikor élőben láttam sajna valamilyen oknál fogva leszedték. Úgy döntöttem hogy visszarakatom mert jól nézett ki.Mosonmagyaróváron van egy fóliázó cég és velük csináltattam meg. https://www.szabofolia.com/

Az olaj és szűrők cseréje megtörtént ma, szokásos Motul 8100 X-Clean 5W40 olajjal.
Közben egy kerek kilométer óra állás is összejött, három év alatt 45000km-t tettünk meg együtt.


Ma feltelepítették a friss (legutolsó) motor és váltó vezérlő szoftvereket. A tapasztalatom 150Km. után az, hogy sokkal finomabb, egyenletesebb lett a váltó mindhárom üzemmódban. Hogy esetleg fogyasztásban is mérhető-e különbség, azt egyelőre nem lehet megmondani. Pláne most télen. De figyelem ezt is. Ha van valakinek ezzel kapcsolatban friss tapasztalata, azt szívesen veszem.
Küszöb spojlerek leszedése, mert előző tulaj nagyon csúnyán rögzítette a küszöbre.
Fényszórók cseréje(EU, jobb oldali közlekedésüre) előtte felpolirozva.
Kipufogó csere, mert elég rohadt volt a saloonból amit lecsiszoltam és festettem.
Valamint kopottak voltak a gumik és GT 17" felnin van jobb állapotú 2 fajta nyári gumi így az került fel.
180 000 miles







Ott kezdődött, hogy a hátsó ajtó nem akart kinyílni, ezért lebontottam az ajtó kárpitját belülről és valahogy sikerült kinyitnom az ajtót, ha már lent volt a kárpit cserélem ablaktörlő motorját mert néha lassan indult és nem törölt. Lapátot is cserélem, mert a gumi része elfáradt.
Mégnézem még a zárat is nehogy beragadjon és ismét ne nyíljon az ajtó.
Felkerültek a téli gumik is a felnire, és egyben az autóra is. Wanli gumikat rendeltem erre is, mint ami a 159-en is voltak. 225/45R17 méretben.
Gumik : 68956Ft
Szerelés : 5000Ft
102391km



Eljött az őszi ültetés ideje. Lejjebb raktam egy kicsit a gyári bokorugró magassághoz képest. Kapott egy szett Einbach Pro Kittet, amit természetesen feketére fújtam a műszaki vizsgák miatt. A futómű sokkal feszesebb lett utána.
Rugó szett: 36800Ft
Plasti Dip : 4000Ft











Kapott egy új fa utánzatú váltó fejet, mivel ez tökéletesen passzol többi elemhez, a színét és mintáját tekintve. Régi fa váltó fej meg bekerül a TS-be.
Először is kupak le az aljáról, 12es fúróval felfúrni a belsejét, majd egy rossz váltó fej beáldozása (kopott), el vágni és rá helyezni az alját. Én itt rá is ragasztottam, bár szorosan fogta, és végül mehet fel a helyére.
Így a váltó szoknya is rögzíthető rá.
És még kettő dolog javítva.
Az egyik a kilométer óra és egyben a sebesség mérő nem mindig működött az utóbbi 2 hétben. Leginkább nem ment. A jeladó csatlakozóján volt egy kicsi sérülés, erre gondoltam a hiba okának, úgy hogy cserélve. Utána próba, de nem mozdult ki. Cseréltem jeladót is és újra próba. Most már működött, de így utólag belegondolva, lehet hogy az első próbán nem eléggé gyorsultam fel vele, csak nekem tűnt úgy a kis utcában és becsaptam saját magamat vele. Most már mindegy is :)
A hátsó ablak mosó csőve szétjött a csomagtartó csatlakozásánál, most kapott egy hosszabb csövet toldásképp hogy ne feszüljön.










A bal első dobbetétből hiányzik egy jókora darab. Nagy fejtörést okozott a beszerzése. A bontott általában törött, új nincs. Már külföldi oldalakon nézegettem, külföldi cégekkel emaileztem, senki nem tud hozni. Aztán a Hegyalja Kft.-nél azt látom, hogy rendelhető. Nem sok reményt fűztem hozzá. Aztán ma megkaptam, nem egészen 1 hét alatt. Elvileg ez volt az utolsó, jobbos nem is volt, balosból pedig ez az egy.




