Blog
Kavicsot kaptam decemberbe.
Zalaegerszegi tesconál javították...
Rá 3 hétre a javítás elrepedt...
Irány a Carglass Debrecen. Gyári szélvédő(esőszenzoros, fényszenzoros)
Nagyon profi csapat!!!! Pilkington elbújhat mellette.
Az egész autó letakarva kívül belül.
Minden elem profin visszarakva.
Kiporszívózva az ablakok még hátul is lemosva. Stb stb
Cascora ingyen cserélik
Nálam 5*
Bosch Aerotwin lapátokat is kapott.







Az autót 34.000 km-rel fogom átvenni, de igazából ebből összesen 3500-at én tettem bele. Ugyanis ebben a másfél évben kétszer is járt nálam ez a demoautó.
Az első alkalom az volt, amikor amikor összehasonlító tesztet készítettem róla, 2018 novemberében. Akkor egy dízel Giuliával hasonlítottam össze. Már akkor beleszerethettem, mert nagyon pozitívan beszéltem róla :) Mindkét autó hátsókerekes és automata váltós volt, a dízel 180, a benzines pedig 200 lóerős, szóval nagyjából azonos teljesítményű Giuliákat hasonlítottam össze.
Ha kíváncsi vagy a tesztre, itt nézheted meg: Alfa Amore Dízel vs. Benzin Giulia teszt. Egyébként az is elég beszédes, hogy a benzines Giulia tesztet már több mint 10 ezren, míg a dízelt 5800-an nézték meg.
A Giulia ekkor viszonylag kevés kilométerrel került hozzám, 4600 km körül és nagyjából 1500 km-t tettem bele.
A második alkalom 2019 júniusában volt, amikor az erdélyi AlfaFest-re autóztunk el vele Gyopival. Ekkor kb 14.000 km-rel hoztam el, és nagyjából 2000 km-t tettünk bele összesen. Megjártuk vele a Transalpinát is, ekkor győzött meg véglegesen az autó arról, hogy a 200 lóerő, hátsó kerékkel teljesen jó, elegendő teljesítmény nekem.
Az erről készült videót itt találod: AlfaFest + Transalpina
Mondhatjátok, hogy 30 ezer kilométerről még mindig nem tudni, hogy hogyan használták, mennyire nyúzták, hajtották szét. Biztosan kapott, de ez az autó kevésszer került újságírókhoz, inkább lehetséges flottavásárlások döntéshozóihoz került.
Mindössze ezeket a cikkeket találtam róla, szóval túl sok újságírónál nem járt.
Vezess.hu: Hátul hajt, de minek
Player.hu Hátsókerekes, olasz, és nem rajta múlik, olasz is marad-e
Autoaddikt.hu Telve lényegiséggel és klasszikus hangulattal
Formula.hu Menetpróba - Alfa Romeo Giulia 2.0i
Szeretnék majd részletesen beszámolni a közös kalandokról és történésekről, hogy talán az is kiderülhessen számotokra, érdemes-e használt Giuliát vásárolni.
Tervezek némi változtatást is, ezeket is majd megörökítem, nemcsak itt a blogon, hanem videóban is.
Mielőtt átveszem, alaposan átnézetem az Autóház Budaörsnél, ha szükség van bármi javításra, esetleg garanciális szervizre megcsinálják. Az autóban 15 ezernél, majd 30 ezernél cseréltek utoljára olajat, ezentúl 10 ezrenként kap majd olajat nálam.
Most már csak ki kell bírnom, hogy végre átvehessem.
Vezérlés szett csere vízpumpával plusz cserélve lett az alsó vezérmü kerék(bontott) szerencsénk volt hogy a szerelöig kibirta !! Roosszul kezdett indulni és csattogoatt mint egy kuttergép.. Ja és kapott 1 új akkut is. Km : 208410
Mai napon probléma nélkül a műszaki vizsga letudva.
Km:169.450
Lámpa tartó keret javítása : fényszóró rögzítő menetes szárak mindkét oldalt az alsó részei hiányoztak/letörtek. Ezt előttem lévő valamelyik gazdi mellette csavarral helyettesítette.
Tettem bele új menetes szárat, ahogy eredetileg is volt.
Egy alapos tisztítás és festés.
A lámpa tartó keretet új csavarok rögzítik, mivel a régiek elfáradtak.
A baloldali fl előtti sárvédő faceliftesítése, a lökhárító megvezető és rögzítése végett.
A hűtő tartó cserés volt, már megette az idő. Az ép bontott darabra át hegesztve a kettő darab lökhárító tartó fül, mivel első szériás volt eredetileg.











Miután 5000-nél a Dolomitokban leszünk síelni (remélem lesz hó...) és angol/amerikai oldalakon úgy is 1500-2000 mérföldnél ajánlják ezért előre hoztam az első olajcserét. Így már nyugodt szívvel indulhatunk a Giuval a szülőföldjére....
Meguntam, hogy télen is beleizzadok, a csajok csúszkálnak benne, ha kedvemre kanyarodok.........eldöntöttem, hiába szép, hiába "menő" nem kell bőrülés.
Akármire nem akartam lecserélni, csak is erre amire várólistára kerültem a kedvenc érdi Alfa bontómba.
Szóltak Petiék, hogy jött egy szett a kívánság üléseimből.
Így hát megtörtént a csere.
Nem bántam meg. Tetszik.


Ystuc barátomnak nem lett jó a Toora 18-as felni. Kinézetre ugyan az, mint a gyári 17-es ti Toora felni, csak ez 18-as méretben. Nekem szerencsére nincs nag fékem, ezért lecsaptam az ajánlatra :)


Az idő vas foga..... majd nem az autó elejéről kapott egy új kipufogó rendszert, hátul ketté ágaztatva, új krómvégekkel.
A hangja továbbra is kellemesen dörmögő maradt.