Blog
A hirdetések közt bukkantam rá.
15 hete hirdetik 300-ért.
Sokkal több km van benne mint az ára.
Ráadásul már az alufelnik is eltűntek róla...
Vele kezdődött minden.






Az autót visszahelyeztem a forgalomba, és elvittem szervízre
Cserélve lett:
Olaj (Total racing 10w50)
Olajszűrő Filtron
Elötte motoröblítő
Karter csere, javítás, új csavar új tömítés (A régit rosszul hegesztették meg és folyatott)
Hajtókarcsapágyak (Glyco)
Szelepfedéltömítés (Elring)
Vezérműszíj szett vízpumpával (Gyári Original Ricambi)
Balansszíj, és annak a csapágya (dayco)
Kopogásérzékelő mivel törött volt, így cserélték (Bosch)
Kipuffogó Y tömítés
J.E. féltengely gumiharang
G12 fagyálló
Váltóolaj (Tutela ZC75) 2L
Vezérműtengely jeladó (attól függetlenül a hibakód továbbra is fentáll :( viszont az autón semmit nem kehet észre venni)
Ezzel kapcsolatban tippet elfogadok hátha találkozott ilyennel valaki...
+Munkadíj
KM állás 159.100







Bal első alsó lengőkar csere 59000
Olaj + minden szűrő csere 30000
Munkadíj 15000
245.752 km
Eljött a jobb idő, így itt volt az ideje az elkopott emblémák lecserélésének. Ezúton is szeretném megköszönni Bálint András Cartársnak. Nagyon feldobja az autót ez az apró "felújítás" :D






Megjött a matrica és fel is ragasztottam egyből. Már nagyon várom, hiszen ez lesz az első AlfaCity-m :D Biztos vagyok benne, hogy egy felejthetetlen élmény lesz.

Egy hónapot sikerült élveznem az autót és a szervószivattyú meg is adta magát :(
Két hét után el is jutottunk a szerelőhöz. Ha már ott jártunk akkor egyből egy vezérlés és összes olaj + szűrő cserét is beiktattam. A szétszedés után kiderült, hogy a főtengely szíjtárcsa is elég ramaty állapotban van, úgyhogy azt is cseréltük. A szűrőkön kívül mindenből gyárit kapott, szivattyúból pedig egy bontott gyári darab került bele. Öt napott töltött a szerelőnél, de nekem már minden bajom volt, hogy nem ülhetek bele és vezethetem :D
Cserélt dolgok:
-vezérlés vízpumpával
-főtengely szíjtárcsa
-motorolaj
-váltó olaj
-difi olaj
-gázolajszűrő
-légszűrő
-pollenszűrő
-szervószivattyú
-szervó olaj tartály
-szervó olaj
Ha esetleg kimaradt valami a listából, azt majd pótolom :)
Nekiestem végre kicserélni a pollenszűrőt, ha már rájöttem hogy ilyen is van benne és már megrendelem pár hónapja….
Jó fekete volt, nem tudom mikor cserélték előttem. Kimostam a mindenféle lefolyót a behullott levelektől, szerencsére minden szép és nem rohad, egy kicsit megkentem az ablaktörlő mechanikát.
Húsvétra tervezek egy vezérlés szett cserét, na az még érdekes lesz, kiszedni a hűtőt meg mindent, egyszer jártam arra de rá fog menni vagy 1 nap megint… Inkább nem kísértem a sorsot tovább...



Mivel a gyári GTA kormány elég szép állapotban van, úgy döntöttem, hogy veszek egy másik gyári új bőr kormányt, ne az eredeti kopjon. Majd talán egyszer visszakerül, majd talán ha oldtimer lesz belőle.
Az újat a fiatalkatreszek.hu oldalról rendeltem, multikormány gombokkal együtt volt 31.600 Ft.
Az eredeti kormányban pedig kicseréltem a multikormány gombokat, szintén a fiatalkatreszek.hu-tól, 15.000 Ft-ért.



