Blog
Nem volt valami szép a hátsó embléma, és ha már faceliftesre cserélték az elejét, csak jobban mutat, ha hátul is olyan. Itt a blogok között már találni leírást, hogyan lehet kicserélni a komplett gombot. Én pedig azt írom le, hogyan lehet ezen a fajta gombon lecserélni a logót. Nagyon egyszerű.
Ha a gomb már kint van, a mozgó részt első sorban egy zegergyűrű fogja a mikrokapcsoló előtt, majd öt vezető tüske, ami pici karmokban végződik. A kapcsoló alján hagytak lyukat, ahol belehet nyúlni kicsit szét feszíteni a kapcsolót, hogy a karmok összenyomkodásával szét ugorhasson. Majd erről a fekete műanyagrol, le lehet fejteni a kétoldalú ragasztóval rögzített logót, és jöhet az új a helyére. Az enyémet tömítő ragasztóval raktam fel, mert ez már egy visszafejtett embléma, és hiányzott róla a kétoldalú ragasztó. Innentől már csak össze kell rakni, én még megkentem szilikonzsírral surlódó részeket, meg a tömítő gumit.
Az új logó, az a 74mm-es Ali-rol rendelt fajta.








Will megkapta teljesen a piros színt, kivéve amit direkt fehéren hagytam. Drága, de úgy sem tudok venni másikat, ezért ez olcsóbb (és megbízhatóbb) , mint 6-700 ezerért venni valamit amin azt sem tudom mi jó + átírás stb... ÚJ Színkód: 169/A

Sajnos nem önszántamból, de meg kellett válni a katalizátoromtól, belül összetörtek a lamellák. Most élvezem a nyitott rendszer előnyét, de úgy van kialakítva, hogy természetesen kibelezve mehet vissza a helyére.
Bocsánat, a lökhárítók, az első lámpakertetek, a bajúsz, a díszlècek az oldalablakok körül, az esővető mind rozsdamentes, a pajzs, a kilincs, az index, a külső tükör (1970-től, mk2 tartozék) krómozott spiáter, a szélvédő keretek eloxált aluból készültek. A hátsó lámpakeret krómozása műanyagon van (1968!).
Lusta voltam levenni a lökhárítókat és 1000, 2000, 2500-as papírral átdolgozni, meg polírozni. Majd ha egyszer elkap a buzgóság megcsinálom. Kézi fényesítést kapott, meg pöttyözést az első lökhárító alatt. Nehogy ezért huzigálják le a pontokat a minősítésen. Persze május végéig ötször tele lesz rovarhullákkal.
Sajnos marad így is makula itt-ott. (megvigyázott autó nem restaurált autó)
Rém pepecselős munka. Elment vele végül majd két óra. Egy nyomorult bal ajtóra. De mégjobb lett, nem lôg, küszöbig fut a síkban, klasszul záródik, nyílik. Ilyen legfeljebb Areseben volt utoljára...

Nem bírtam tovább, felkerültek a frissen fényezett TI felnik, új gumikkal.
Kezdődhet a nyári szezon.
Km óra állása: 289219 km
A téli szettbe 9 ezer km ment bele.









Rendeltem a Szakál metálban egy garnitúrát ebből mert a gyáriak teljesen el vannak deformálódva. Nem tudom pontosan mi a neve. Fék tartozék kategóriában találtam meg.

A bal oldali első ajtó nyitás-csukáskor nagyon kattogott ezért a fiatalkatreszek.hu-n rendeltem egy új utángyártott ajtóhatárolót.
4900Huf+890Huf (posta)
