Blog

>> EgyébKatucs // Alfa 146 1.6 T. Spark // 2007-11-11

Az első embléma eléggé megkopott, vagyis kifakultak a szinek rajta. Szeretnék egy újat. Hol tudok iylet venni?

 
>> EgyébKatucs // Alfa 146 1.6 T. Spark // 2007-11-11

A sebességváltó olajat is le kell cserélni, vagy mehet a régire? Ha mehet, meg tudom én csinálni, vagy vigyem inkább setzrvízbe?

 
>> EgyébKatucs // Alfa 146 1.6 T. Spark // 2007-11-11

a hűtőfolyadék leírásnál azt írja a "nagy könyv", hogy 8,4 liter kell bele. Le kell cseréljem, ami most éppen benne van, vagy mehet hozzá? Fogalmam sincs, hogy milyen van éppen benne, mert cska most vettem:) Tényleg bele kell nyomni mind a 8,4-et?

 
>> Tuning és extraEmgabi // Alfa 147 T.Spark 105 LE // 2007-11-11

Felkerüt egy kis Cuore Sportivo felirat a 147 jelzés mellé. Igen-igen dícsérik;)) gyönyörű ez az autó...

 
>> AutóápolásAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-11-11

Ma feldobtam a téligumijaimat: 175/65 R14, Fiat felnin (maradt a tavalyi felállás)
Hűtőfolyadékba borítottam kis fagyállót és hűtőtömítőt (mindkettő Prevent).
Meg a szélvédőmosóba is került téli mosófolyadék, mert már félig volt (bő 2 liter maradt).
És így nézki a masina a parkolójában (legalább látszik a piros pajzs is)

 
>> SzervizStee146 // Alfa 146 1.6 TS // 2007-11-11

Tavasszal volt a kocsi utoljára szerelőnél. Azóta 1-2 dolog kezd kijönni rajta.
Múlthónapban Zöldkártya meg műszaki volt.
Utánna elkezdtem a rendberakást. A kuplung kinyomócsapágy elkezdett sípolni ezért a kuplung volt az első javítani való. Helyére Vadi új Valeo komplett készlet került. Miközben Robi Mester ezt ki-be szerelgette, kiderült hogy az első lengőkarok is problémásak, illetve a szilentek benne. Szóval lengőkar csere is lett belőle.
A motornak van egy állandó fémes ciripelése. Amikor levettük a hosszbordás szíjat megszünt a hang. Ezért a szífeszítő görgők is cserélve lettek. Sajnos a hang nem szünt meg így vagy a szervószivattyú vagy a generátor csapágya lehet. De ezek már egy következő történet részei lesznek.

Sajna a lszűrő ház egyik rögzítő füle hiányzik, aminek következtében az LMM valsz elég sokat mozgott fel-le menetközben. Kicseréltem és már megszűnt az alapjárati és hidegen dadogás problémája, viszont most kicsi melegedés után 2500-3000 környéként dadog be durván, de szerencsére nem tart sokáig. KIcseréltem a fojtószelep potit is, de nem hozott változást. Úgy tűnik muszáj lesz leszedni a szívócsonkot :( (köszönet Bandinak a cuccokért :) )

Mind2 cserélve lett, bontottra (köszönet kormi155nek :) ), és jobb lett az alapjárat, simábban veszi a fordulatot is. Úgy tűik a trafókkal nincsen gond.

>> SzervizBeczA // Alfa 166 // 2007-11-11

Engem is utolért a centrál motor hibája. :( a jobb oldali még a megvásárlás elött ki lett cserélve ,de most megadta magát a bal.
Az egész egy egybeépített rendszer. A zár a elektro motor minde egyben van és kompletten cserélhető 20e. jómagyar forintért.
De még is javítható. :)
1. kárpit le.
2. zár ki szed
3. zár szegecseket le kell fúrni.
4. kis elektro motor kiszed, majd szétszed.
5. szénkeféket visszarakni a helyére+ némi tisztítás
6.mindent vissza és hiba letudva.

 
>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-11-11

Este kicsit unatkoztam. Eszembe jutott, hogy a Verdákban sok olasz mellett hiányzott egy másik talján. Nekiálltam, hogy új szereplővel egészítsem ki a Pixar filmjét!

Íme, a folytatásban a főhős: