Blog

>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2009-08-22

Ma átlépte a kicsike a 100.000-et. Meg is örökítettem. :)

 
>> Szervizistvan // Alfa 146 Ti // 2009-08-21

fent a hf elektronyosság bekötve vízcsövek fent vezérlést kell összerakni és meglehet próbálni indítani. Ottó lejmolt nekem vezérlés tappancsokat nekem csak még nincs nálam. igazából mostmár minden új lesz még egy gyertyakészlet meg futómű rendberakás és kész minden esetleg klímatöltés aztán már nem lehet belekötni az autóba...

 
>> SzervizThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-08-21

Ma kicseréltem a csomagtartóba átmenő kábelköteget, mert nem nyitotta távirányítóról és kesztyűtartóból a fedelet. Ez a hiba orvosolva lett, és szerencsére egy fillérbe sem került! :))

 
>> EgyébBálesz // Alfa 146 1.6 16V TwinSpark // 2009-08-21

Rég látogattam már az Amoréra és most megtettem úgy, hogy blogolok is egyett. Mióta nem jártam itt történt pár dolog. Ami legjobban ide tartozik az, hogy egy balos kanyarban Eplénynél az autó az árokba csúszott és egy fának ütközve teljesen összetört. Jó és szép autó volt épp teljesen négy kerekére lett rázva, hogy eladjam vagy elcseréljem.
Azóta a tulajdonomba került egy Chrysler Cirrus 2.5-ös V 6-os autó. A színe hasonló az Alfáméhoz, azon kívűl semmi azonos vonásuk nincs, de nem is azért vettem. További jó Alfázást kívánok minden Amore tagnak!

>> Tuning és extra[k i z z o] // Alfa 75 2.0 Turbo // 2009-08-20

Elkészült egy egyedi gyártású vezérműtengely kimondottal a kompresszoros motorhoz. 9.4 emelés, 270 fok 0.018 -on, azaz elég kicsike tengely, de ami a lényeg, variátor került a végére.) A variátor 28 fokos, nagyon szépen jár vele az alacsony süritésű motor, szépen is indul, és off boost módban sokkal nyomatékosabb, mint elődje. A kisebb összenyitás miatt ahogyan azt Bélával számolgattuk, a töltőnyomás is nőtt, valamint az átlagos "szívóereje" a motornak is szépen javult, alapjáraton -6.2psi a -3psi helyett.

 
>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-08-19

Egy kis éjszakai fotózásra mentünk ki a Hősök terére. Csináltam pár képet az éjjeli fényekkel. Nincs profi gépem, ezért nem is tökéletesek a képek, de azért szerintem nem is lettek rosszak. :-)

>> SzervizFerri // Alfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-08-19

156150km
Cseréltük a vezérlésmódosítót, a vezérműszíjat és görgőket. A balansztengely szíja és feszítője nem passzol az autóra. Nem egyezik sem a modul, sem a fogszám. Utóbb kiderült, hogy ezt a görgőt már nem gyártják, a kerekekkel, a feszítő konzoljával és a műanyag burkolatokkal együtt cserélendő. Egyelőre balansz nélkül hasítunk, alkalomadtán pótoljuk. A futóműbe két új lengőkar és két új külső kormánygömbfej és két gumifékcső került.

 
>> Eseményslideshow // Alfa 75 2.0 TD // 2009-08-19

A cseh tarsoldalrol, a cuoresportivo.net-rol Krossman vette Zoldseg foldi maradvanyait, tovabbi feldolgozasra/ujjaepitesre...
Sok sikert neki, es R.I.P.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-08-19

Sokat töprengtem hogy tudnam azt megoldani hogy a nekem tetszö Angel Eyes optikat ugy vigyem rä a digo vasra hogy ne legyen nemetes beütèse. Talan sikerült megoldanom a dolgot,nèmi ebay-elès utan megtalaltam a szerintem megfelelö megoldast.
Ködlàmpàk Angel Eyes optikaval. Marcsak a beszerelèst vàrjàk.. (a többi cuccal együtt..lesz dolgom megint..)

 

Ismét Csöri maestro vette kezelésbe a verdát, az önindító rakoncátlankodott, de szerencsére "meggyógyította",cserélni nem kellett; illetve a szokásos szűrők- és olajcsere is megtörtént, természetesen Selenia ment bele. Féltem, hogy a fékek is csereérettek lesznek, de Csöri szerint még teljesen rendben vannak, én pedig nem szálltam vitába vele...:-))) Pár hete bal elölről van egy kis kopogás (felső lengőkar + szilent), aminek orvoslására majd a szabadságolás után megint visszatérek Várpalotára...