Blog
Komplett vezérlés csere vízpumpával,fagyállóval, cserélve lette PK szett is, generátor szabadonfutóval, hosszbordásszíjjal, annak feszítőcsapágyaival
Km.293800
Olaj: Motul 8100 X-clean 5W 30, olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő
Km: 293800
Az első és a hátsó lökösben összesen 6 szeznzort kellett cserélni és azokat színre fújni.
Kb 1 éve már nem működött a parkradar :-(
Km.292912
A bal első ajtóhatároló cseréjekor kiderült,hogy a zsanér is kopott és cserélni kell,mert lóg az ajtó.
A csere megtörtént és az ajtót beállították.
Elkelt ma a nagyvad de a legjobb helyre, M.Tóth Gyula gyűjteményébe került így garantált a fennmaradása az utókornak.
Nagyon szép emlékeket adott, nagyon ment és nagyon sok gondozást kapott.



115 nappal ezelőtt 2021.11.07-én indult a téli álom.
Ma kapott 20 liter E5-öt és tettünk egy 26,9 km-es kört hogy bemelegedjen az olaj a csere előtt. Meg a tél porát is lemostuk.
Hazatérve kapott friss Motul 10W60-at.
Induló állás: 90.584 km
(Hmmm, érdekes altatáskor 90.586 km-t írtam a táblára, most 2-vel kevesebbet mutat az óra. Kép anno nem készült az óraállásról úgyhogy bármi is lehet.)
Hogy ne legyenek unalmasak a tavaszi esték, beszereztem 2 db vezérlésmódosító felújító készletet. Még megvan az amit anno Pókból kivettem, megpróbálom felújítani. Jó lesz tartaléknak, mert drágul rendesen az is...
A belsejét még úgyse láttam. Találtam egy videót is róla.




Egy kis Pioneer erősítőm van és ahhoz hogy minél kisebb legyen a veszteség , minél jobban ki tudjam használni, vettem egy 0.5 méteres 4-es hangfalkábelt a KáCsától. Eddig az erősítőnél a kábel csak be volt csavarozva a csatlakozóba, de nekem jobban tetszik villás saruval. A mélynyomó oldalán ezt a vastag kábelt már nem tudtam volna csatlakoztatni, ezért oda banándugó került.


Elérkezett a nagy nap, mikor is elhoztuk a szalonból az autót! Elhozhattuk volna körülbelül 2 héttel hamarabb is de külföldre kellett mennünk barátnőmmel, így itthon kellett még várnia ránk egy kicsit. Kicsit?! Beszélek itt hülyeségeket, te jó ég de lassan teltek a napok, az órák, a percek de még azok a fránya másodpercek is. Nem úgy, mint mikor benne ül az ember persze :D.
Az első saját teljesen új autóm és Alfám is egyben. Nem volt soha családban ezelőtt, ismerősöm se nagyon volt akinek lett volna alfája, de valahogy mindig is kedveltem ezt a márkát. Ahogy kedvelték és tisztelték az autóikat, az összetartás, integetés stb... Végre a részese leszek hamarosan, fogott el ez az érzés. Semmit nem tudtam aludni kb az átvétel előtti estén. Délután 2 előtt nem sokkal tudtunk elindulni Szegedről, család is jött velem. Én vezettem, édesapám Mazda 6-val mentünk fel Budaörsre, rekord idő alatt értünk fel :D. Ott várt minket letakarva. Nem is tudom mihez hasonlítható érzés fogott el, talán ez a szerelem? Mikor beindítottuk a motorral együtt morgott a gyomrom és éreztem valami zsigeri zümmögést magamban is. Mikor az autó átadásnál magyarázták a dolgokat (teszem hozzá finoman "feleslegesen", mert a kézikönyvét addigra már visszafelé is elolvastam), becsukta az ajtót de a barátnőm és édesapám is odaugrott, hogy márpedig ők is meghallgatják, mert bizony ők is vezetni akarják és fogják. Büszkeség!
Persze kb. el kellett tolni a legközelebbi benzinkútig, de soha életemben nem tankoltam még el 27ezer erős magyar forintot olyan boldogan és nagy vigyorral az arcomon, mint akkor (és azóta még kétszer :D)
775 km van benne egy hét alatt, minden métert imádunk vele de még bőven az ismerkedés időszaka van. Jelentkeztünk is vele a vezetéstechnikai tréningre, ha csinálunk valamit csináljuk rendesen! :)






