Blog
Leventétől-epitesztől átvettem pár TD alkatrészt. Kaptam ajándékba új stabilizátor szilentek és motorhaztető kárpit patentokat :) Rendes tőle. :) Csomag tartalma: új kuplung szett, vízpumpa, ventilátor ellenállás, bontott adagoló és porlasztók, klíma nélküli autóhoz műszerfal fabetét. Postával 32700,-



A multikormány gombok esetén cserére került sor, és emellett a kézifék alatti szivargyújtó helyére is USB töltő került.
Vannak a kocsin olyan helyek, amelyek a tervezés során valószínűleg kimaradtak a "könnyen hozzáférhető részek" fejezetből. Erre az egyik legjobb példa a sofőr felőli égő. Ha éppen nem rendelkezel egy 10 éves kisgyerekkel - vagy legalább a kezével, akkor esélytelen, hogy az égő cserét meg tudd oldani bármilyen elem bontása nélkül.... és ahogy a híressé vált Teleshoppos mondat is hangzik "...és ez még nem minden !". Ez a csodás helyzet még azzal lett megfűszerezve, hogy a kocsi Bi-Xenon fényszórókkal van felszerelve, így a csatlakozó is a lehető leghozzáférhetetlenebb helyen van. Szóval idő és hely híján átpasszoltam inkább a szerelőmnek Mikinek, aki ügyesen meg is oldotta a problémám.
Sajnos nem sikerült azonos égőt rendelni, mert valószínűleg egy kínai égő volt benne, ezért legalább hasonló értékűt próbált keresni. Magát a cserét ő is csak az ütköző elhajtásával tudta megoldani, így már kevésbé éreztem magam analfabétának...
Most már jó pár évet remélhetőleg kibír, de a másik oldal még mindig megviccelhet bármikor.

Tankbetöltőnek a rögzítő gumija elöregedett. Komplett nagyon drága lett volna. Aliexpress-en találtam külön tartó részt, univerzálisat. Rendeltem 2 félét. Egy kereteset és egy külön szárat. 7.3 cm átmérőjűt rendeltem, ami jónak tűnt. Régi sapkáról óvatosan lefeszítettem a keretet. De kiderült kicsit szűk rá. Belül volt egy kis plusz pereme neki. Azt lecsiszoltam, kézi csiszolóval. Még mindig szűk volt, de ha ráment volna, akkor nagyon feszül és nem tud elforogni rajta. Ekkor láttam, hogy a gyárin is cserélhető a kis szár, ugyan olyan 2 pöcökkel. Kinyomtam a pöcköt 1-1 be jó volt bele a szár. Az egyenes lett volna jó, de rövid volt kicsit. 12cm-es de 19cm-es kellett volna hozzá. A hullámosnak picit nagyobb volt a kaszni felőli rögzítési pontja, így nagyobb patenttel oldottam meg. Keresek hozzá egyenes szárú hosszabbat.







Felkerültek a nyári kerekek.
A féknyereg festését felújítottam.
A téli gumikba nem sok km-r került.
Km óra állása: 302457 km




Köszi GT barátom az értesítést,nem hagyhattam ki.😁 Kissé átépített hátsó lámpák a Future Tuning-tól / San Severo, Italy .

Ma volt egy egész órám a GTAra. Kiszedtem a légszűrőházat és elvégeztem az éves szűrő tisztítást. Minden csavar még újszerű a házon úgyhogy adtam nekik vastagon rezpasztat hogy még sokáig ilyenek legyenek. Legutóbbi blog óta megint érkezett jópár dolog a géphez. Ha egyszer utolérem magam végre beépítésre kerül rengeteg dolog a gépbe.. csak győzzem kivárni...😔 Legkésőbb a seleniara azért össze kell rakjam a gépet 😎



Mivel a belseje nem volt nagyon szép illetve olyan ami nekem megfelelne így a mai napot a takarítanak szenteltem. Helyére került a specifikus Brodit konzol és tartó.











Gyárilag nem volt tempomat a a kocsiban. Mivel ez egy nagyon hasznos extra, így olvasgattam és arra jutottam, hogy "csak" egy olyan bajúszkapcsolóra van szükség, amin van tempomat kar, mert gyárilag be van vezetékelve.
Kerítettem egyet. Ezután már csak ki kellett cserélni a gyárival.
A legnagyobb szívás a légzsák kivétele. A 147-esen és a GTV-n is 2db kis csavar tartja. Na itt nem. :-(
A kormányom alulról egy csavarhúzóval be kell nyúlni és két oldalt 1-1db fém fülbe pattan be a légzsák. Na azt megtalálni úgy hogy nem látod, hova nyúlsz.
Kb. 1 óra volt mire kipattintottam.
Ezután már egyszerű volt. Néhány csavar és át is van szerelve.
Mivel a kormányburkolaton nem volt kivágva a helye, így vágtam rá egy lyukat. (Egész gyáriasra sikerült)
Összerakás után még MES-ben engedélyeztetni kellett és csinálni kellett egy PROXY sorba rendezést.
Ennyi az egész. :-) :-)






