Blog

>> SzervizRizzo // Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 // 2013-11-26

173275 km
Szinte mindent kicseréltem az autó futóművén. Anyagilag soknak tűnik de már legalább egy éve gyüjtögetem hozzá az alkatrészeket.
Első tengely:
Mapco készlet (germany) 2dbalsó,2db felső lengőkar, 2db stab. kar 53000Ft,(+4db strongflex szilent) 15000Ft 2db axiális csukló Starline 8100Ft,2db kormánygömbfej Starline 5480Ft 2db belső, 2db külső féltengelygumiharang Autofren 5765Ft
Hátsó tengely:
Strongflex poliuretán szilentkészlet(a 4 keresztlengőkar és a stabilizátorszilent)30600Ft,2db szilent a csonkállványba Birth 3915Ft
Futóműállítás: Autoth Bt 7000Ft

 
>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-26

Ezek is bekerültek, már hétvégén, csak mivel bakon volt az autó váltó nélkül ezért nagyon nem akart látszódni, h mennyi az annyi. Szerintem pont elég, amikor a lábára került, csak pislogtam, h sokkal nagyobbat kell hajlonganom, mint eddig:)
Ennél kevesebb az kevés, ennél több, az sok. Szerencsére progresszív rugó, nem pattogós, kicsit keményebb, mint a gyári, pont megfelelő. Már csak egy stabrúd kell és a futómű is kész van:)

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-26

Jelentem a helyére került, gyönyörűen működik! :)
Passzos, könnyen jár, nem recseg, szépen vesz minden fokozatot, de az 5-ös, na az valami fantasztikusan csodálatosra sikerült, jócskán 3000 alatt forog 100as tempónál:) Kapott friss 80w90 olajat.
Voltak kételyeim, h nem kellett volna egy működő egységhez addig hozzányúlni, amíg nem adja be a kulcsot teljesen, de ez megérte.
A kulissza stiftjét nagyobbra fúrtam, a régi lyuk kopott volt és lötyögött benne a stift, ezért lógott a váltókar is, nem lehetett tudni azt sem, h milyen sebességben van, mindig középállásban állt, baromi hosszú útja is volt. Még egy szilent kell a váltókar aljához és akkor a kar lötyögése is teljesen megszűnik.

>> Tuning és extraCris // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2013-07-10

Egy kis apróság beszerzése történt meg ami már nagyon szúrta a szemem. :)
2 is hiányzott, ezek sikeresen pótolva lettek.

 
>> Szervizdpetrenyi // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2013-11-26

Bátyám, volt olyan rendes és szerzett polírozógépet, apukám meg volt olyan kedves,hogy a teljes autót átpolírozta vele. Én Sörrel a kezemben szakértettem végig.

Autó jelenleg Zé.nél áll. Teljes első futómű javítás és hátsó futóműben ez az.

Közben felkerültek a téli gumik is, (ezt is bátyámnak köszönhetem)
És mivel közeleg a születésnapom így párom meglepett egy alfa romeo-s kabáttal a pulcsi mellé.

 
>> SzervizÁkos91 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2013-11-25

A múltkori vízforralós eset után, muszáj volt újra felfagyállózni. Ezt ma megis tettük.

 
>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2013-11-25

Végre eljutottunk ide is :) Jól szórakoztunk

 
>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2013-11-25

Mai napon téliesítettem a GT-t. Idén először ki is vontam ideiglenesen forgalomból.
Ebben a szezonban 7431 km-t teljesítettem vele, és garantáltan minden méterét élveztem....ez az a gumikon meg is látszik :) Ténylegesen hétvégi autó lett, így meg is fordult a fejembe a kérdés: jó erre 1 dízel Alfa??? Válasz: a kerregést leszámítva határozottan igen :)
Hétvégente "nagyon" sokat jártam vele hegyi utakon (Mátra, Pilis, Bükk) és az az igazság, hogy sosem néztem sokáig 1 kocsi seggét sem sokáig...sőt bénább motorosat is le lehet vele tolni :) Külön élmény volt, mikor a Visegrád-Szentendre szakasz után megálltak a motorosok és meghajoltak a GT előtt :))

Ez évi hibalista: - motortér nyitó bowden szakadás (13.000 Ft)

>> Szervizpiciny77 // Alfa 156 1.9 SW JTD M-jet // 2013-11-23

Elkezdett kopogni a futomü,
Beugrott egy stabilizátor összekötő csere.

 
>> SzervizZsolt85 // Alfa 156 SW 1.9 Jtd Distinctive // 2013-11-23

Felkerültek a kocsira a téligumik, felnire szerelve + centírozás.
km: 185300