Blog
Megjött a Paraflu a fiatalkatreszek.hu-ról. Nem tudom hogy csinálják de utánvétellel is olcsóbb volt mint máshol lett volna maga a lötty.
Szóval leengedtem az ideiglenesen visszatöltött hűtőfolyadékot. Most csöpög, majd holnap feltöltöm.
Tekintettel arra hogy a légtelenítéshez be kellene indítani PHuBi-t szereném akkor légteleníteni a kormányszervót is.
Ahhoz meg valahogy le kell üríteni a rendszert.
Anno a szervizben látottak alapján jártam el.
Egy fecskendővel kiszívtam a tartályból az olajat. A kocsi meg volt emelve így könnyedén tudtam jobbra-balra forgatni a kormányt. Közben a rendszerből visszatolta az olajat a tartályba, ahonnan ismét kiszívtam. Jól hallható ahogy nyomja vissza a folyadékot a tartályba.
A 3-as képen látni hogy mennyi jött ki belőle. Több mint fél liter.
Megtaláltam a 2017-ben használt folyadék flakonját is a garázsban. (4.kép)
Az 5-ös képen jól látni hogy mennyi hiányzik belőle, a leszívott is kb. ennyi, tehát nem sok maradhatott benne.
Egyenlőre feltöltöttem a friss olajjal a tartályt, majd ha beindítom utántöltöm.
Egy Budweiser-rel zártam a napot :-)





Tegnap kiszedtem a hűtőt.
A két hűtő súlya közt óriási különbség van. Saccra az új fele olyan nehéz mint a régi.
Meg jobban is néz ki.
A sallangokat át kell rakni és mehet a helyére.
A sorrend a kiszedés fordítottja.
Az alsó lemezt lecsiszoltam és lefestettem, egy darabig jó lesz.
Visszatöltöttem a leeresztett vizet, de nem marad benne. Ugyan nem régi, de az új hűtőhöz friss dukál.
Meg is rendeltem 4 liter Paraflu Up-ot.









Újabb olajcsere pediódus érkezett el. Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszírű és légszűrő cserélve lett, Selenia olajat kapott.
Tönkre mentek a nagynevű Bilstein lengéscsillapítók (árukból és a márkanév miatt sokkal többet vártam tőlük). Mivel az Eibach lengéscsillapítókat is túl lágynak véltem, így a döntés egy komplett állítható szett mellett szólt, ami jelen esetben még gazdaságosabb is volt.
Németországból került megvásárlásra a TA-Technix állítható futómű, időközben pedig az Eibach rugókat el is adtam.
Meguntam Exide-al szenvedni.
Újra Varta-t vettem. Szokásos Silver 74Ah 750A.
frissítés: Vartával 1 éve semmi probléma.

Mint köztudott sajnos az Olaszok igen elszúrták a Giulia relé dobozát amit a jobb első kerék elé raktak. Aztán rájöttek a hibára és 2017 végén már orvosolták a problémát és felkerült a doboz 3x2 kivitelben a lökhárító mögé. De sajnos itt nincs vége a történetnek. Mert a relék maradtak a régiek amik hajlamosak beégni így nem oldanak le. Ezt szintén orvosolták és volt visszahívás is rá de nagyon nem vették komolyan. Nálam is a régiek vannak. Így megrendeltem Olaszországból az új módosított 11130885 számú Mopar reléket. Nálunk 12-14.000 Ft/ db onnan a 6 db volt 22.000 Ft és profi módon egy bakelit csőbe rakták és a relék közé kis nikecel darabot raktak. Szerintem egy atom robbanást is túlélnének simán sérülés nélkül. Ha lesz idom jön a csere.



Megkapta a kötelező olaj + szűrők cseréjét és egy új termosztátot .
Kapott egy új gyári gumiszőnyeget és egy hátsó emblémát.


Engem is utolért a híres M32-es váltó hiba. A hármas - négyes sebességben "síró" hangot adót ki ami egyre intenzívebb lett.

Már látható hol szeret megülni a kosz, és mely elemekre kell valami védelmet kitalálni, ahol könnyen karcolódik.
A hátulja eléggé felszedi a koszt, itt ez sima tisztotgatós, semmi extra, de így pár hónap és 1-2 megázás után is látható, hogy a csomagtartó nyitó környékén majd ügyesen kell takarítgatni, mert nem viszi ki a nagynomású mosó onnan a koszt, 200bar-t meg oda nyomni nem akarok.
IP69K minősítéssel biztos nem rendelkezik se a kamera se a zár (szakmai ártalom :)
A másik ilyen hely a küszöb alja, oldalról látható és nem viszi le a mosó, dörgölni meg nem akarom, majd valami kíméletes takarító megoldás kell.
Gyári fény, elég jó erős a bevonat az autón még nem látok karcolást, a lökös alján kívül ami a járdasziget magasság megszokásának következménye...
De látható hogy valamilyen wax vagy bevonat fog kelleni mert visszanézve a kezdeti képeket, azért úgy mutat igazán a géppéjármű:)
Érzékeny pontok:
- a B oszlop ablakok közti műanyag valószínüleg polycarbonat rész, nagyon könnyen karcolódik, ide majd kellene valami... ajtó nyitogatás, kabát, kesztyű, minden meglátszik
- ajtó belső küszöbök, a gyerekek valahogy ráéreztek és nem akarnak arra a részre ráállni, kifele is csak lecsúszdáznak, így nincs extrém mód nyúzva mégis úgy érzem kellene oda valami fólia, EDDIG MEGÚSZTA:)
- csomagtartó nyílásnál lévő lökhárító fennsíkság, na ez nem ússza meg, a boltban a táska, a kosz.. minden ott kulminál, ide valami védő kell
- a gumiszőnyegek nagyon jó szolgáltatot tesznek amióta látom mi mennyiségű sár, kutyulék gyűlik össze rajtuk, ez mind a padlókárpitba szóródna, ivódna bele, aztán meg csoldákozik az ember ha kutyaszagú az autó:) HASZNOS!
- a csomagtér is kapott egy gumi tálcát, mert második kiporszívózás után észrevettem hogy bolyhosodásra hajlamos a kárpitja így most ez megelőzve:)
Az eleinte furcsa formájú kilincs és egyéb geometriákat megszoktam, hogy mit hol fogok hogy tolom, teljesen otthonos, már csak néha-néha akadok meg a B oszlopban is ha pl. pénztárca vagy telefon van a kabát zsebemben, miért van rajtam kabát??? Még kalap is kéne:D:D:D Jó tél van na... :)
Lájk:)
1
507
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- 159
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV