Blog
Lefényeztem a tükröket, a pajzs melletti léceket, és a ködlámpatakarókat.
Először piros volt a tükör,és a ködlámparács, de úgy gondoltam mégis kell egy kis fekete. A fekete ködlámparács miatt szélesebbnek hat a beömlő, sportosabb.
Egyenlőre ennyi, most műszakira kéne felkészülni...
-Felső lengőkarok, abs jeladó, féltengely gumiharangok, váltókulisszát is kicseréltetem, meg utána nézetek,mert megint van egy kis olajfolyásom, ami bosszantó, tekintve,hogy nemrégiben egy kisebb vagyont költettem főtengelyszimeringre, és mindenféle más kisebb szimering cserére!

A műszerfal közepében lévő hangszóróm zörögni kezdett, így csere mellett döntöttem. A cserét magam végeztem, az eLearn nagy segítségemre volt. (elsősorban a szellőző kiszedésében)
Ismét szépen tisztán szól :)
Hétfőn nehezen akart indulni a verda akkor már sejtettem h baj lesz vele csak azon izgultam h nehogy a kocsiban legyen vmi elektromos gikszer és nem is az aksi rossz szerdán már nem indult vele úgyhogy felraktam tölteni és utána nem tettem vissza a kocsiba. Hál istennek így is lemerült úgyhogy megnyugodtam hogy csak 17000 Ft-ot kell költenem új akksira. Ennyiért egy jó kapcsolatnak hála kaptam egy 65 AH-ás vartát amivel azt hiszem jó üzletet csináltam. Jövő héten hátsó rugó csere +vmi zörög a középső kipufogó dobban amit orvosolni kell mert kezd zavaró lenni. Ha kész leírom mi volt az.
Régen írtam már, de most ennek is eljött az ideje. Itt a nagy nap vagyis az előtte való nap. Az autót befejeztem, de még nincsen készen kivéve egy két dolgot amin már nem akarok változtatni. Egyelőre műszaki vizsgára alkalmas állapotban van. Holnap reggel megy az autó egy jó ismerős műhelyébe ahol átesik egy műszaki előtti átvizsgáláson, és ha minden rendben akkor vizsga, ha valami kehe van még ( márpedig szerintem lambda szondát cserélni kellene, más remélem nem lesz ) akkor marad a szerelőnél és csak később lesz vizsga. Nagyon nem is akarom mozgatni addig amíg nincs sikeres vizsga mert nem olcsó ez az útvonal engedély, de ez van. Több mint egy éve kezdtem hozzá a felújításnak de kész lettem. Lehetett volna gyorsabban is másképp is de nekem így jó mert szinte teljesen én csináltam és elégedett vagyok vele. Ha vizsgán minden rendben lesz kiélvezem a kocsival ami még maradt a nyárból és ősszel megkapja ami még hátra van ( gta lökösök, gta küszöbök és fekete fényezés. Na ekkor lesz 100% ban kész. ) De ennyire ne menjünk előre előbb vizsgám legyen. Egy későbbi linkben még lehet összegyűjtöm mik lettek rendberakva, kicserélve, átalakítva de ezeket az előző bejegyzések azért tükrözik nagyjából. Azért egy pár képet teszek fel a jelenlegi állapotról.



Találtam egy FL2-es infocenter kijelzőt tőlünk néhány kilométerre elfogadható áron, így rászántam magam a vásárlásra és a cserére. Az eredeti rossz amióta megvettem és nagyon zavart, hogy ha nem klímázok erőből, akkor nem látok rajta semmit. Azonban a 30-35eFt körüli ár (bontott) elriasztott tőle.
Kiszedtem, betettem az újat és azóta lőn bolgodság! :)

Elég szarul indult már a gép. Kellett neki kis idő, hogy tudjam veretni, de akkor se nagyon ment. Néha hallottam, hogy serceg valami. Gyertyában papíron még van 25 háromnullás kilométer. Már vadásztam sok mindenre, de nem találtam a hibát. Ma eldöntöttem, hogy csinálok egy felvételt, hogyan is indul az autó. Előtte viszont átnéztem az elejét. A következőt találtam (lsd.: képek). Bal első trafó csavarjai kiesve és szétperegve a szelepfedélen. Remélem reggel minden jó lesz vele. A buherálás után teljesen máshogy viselkedett a kocsi.
De, hogy ez hogyan történt az rejtély.




Ki kellett pengetni néhány befeketedett izzót.
Elég fura volt úgy menni egy kört, hogy a kilométeróra nem volt a helyén. Kb. rossz szem feelingje volt. Csak egy foltot láttam és zavart. Nem mondta senki, hogy 80 Ft ez a fika izzó. :-) Ettől fogok éhen halni.

Megtörtént az olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, váltóolaj cseréje.
Jobboldali külső gumiharangot is ki kellett cserélni, mert ki volt szakadva. Ez nem volt egyszerű, de fórumos segítséggel sikerült. Utólag is köszi.
Bezsíroztam a váltó mozgató mechanizmusát, mert szorult oldalirányban, azóta mintha kicserélték volna.
155.000km
Együtt töltött idő: 1.848 nap
Km óra állás: 171.420 km
Együtt megtett út: 38.233 km
Tankolt üzemanyag: 3.169,13 liter
Üzemanyag költség: 1.224.798 Ft
Átlagfogyasztás: 8.29 liter/100 km
Üzemanyag költség: 32,05 Ft/km
1
519
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Stelvio
- Alfa reklám
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10