Blog
Ma történt velem h elég jó idő volt már és mászkáltam a városban dolgomat intézve ezért elkezdtem klímázni. Azt vettem észre hogy a víz felmegy egész 98 fokig és csak azután kezd el menni a venti. Gondoltam utolért engem is a típus hiba a kis ellenállással a venti felett ami kapcsolja az első fokozatot. Pót alkatrész nem volt de gondoltam megnézem mit kell majd kicserélni. De észre vettem h van két biztosíték is a ventihez azokat is kivettem megkapartam befujtam kontakt spray-vel, majd összeraktam. Láss csodát utána ment mind a két fokozat. Hiba elhárítva ;)
A minap beszabadultam a Homasitába, igazából ablaktörlőért mentem, mert a sajátja igen fura ábrákat rajzolt a szélvédőre. Korábban is BOSCH-t használtam és bírta a téli "jégkaparó" üzemmódot is, így most sem választottam mást, sima Twin spoiler lett.
Aztán ha már ott voltam, vettem LED-es izzókat belülre, hogy valami normális fényt eregessen a setétben.
Kilépőfény 2db, kesztyűtartó 1db, csomagtér 1db, utastér 3db, mindegyik jégfehér. Komoly 85 forinttért beruháztam egy izzóra a hamutartóba is, most már az is és a szivargyújtó is szépen világít. :)
múlt héten ez maradt vissza,mert a bontott ami maradt nekem,az rosszabb volt,mint ami bent volt... vettem újat,ékszíjjal együtt!Dayco mind kettő!
141816km





Ma meglepődtem mikor hazaértem hogy óriás tócsa van a kocsi alatt, rájöttem hogy gázolaj folyik ha jár a motor de szó szerint ömlik....
Szerelő rögtön látta hogy rossz az üzemanyagszűrő és ki kell cserélni, 2014.szeptemberi a szűrő...mind1 már ez is új
Nem is tudom mióta szerettem volna villanyos üléseket... most telejsült ez a kívánságom is. Ez a kívánság GEORGE bratyómnak köszönhető, ugyanis tőle vettem meg az üléseket. Nagyon örülök, meg minden, de le sem merem írni, hogy mi pénzt kifizettem mire belekerültek az autóba. De hát megszállot vagyok... vagy hülye. :D Mindegy is, mert ritka a működő elektromos ülés a 155-höz, szinte nem is találni. A pláne az, hogy mindkettőn van deréktámasz - míg a manuális üléseken csak a vezető oldalin van - és magasságállítás is. Szóval első körben átrakattam a kárpitokat az enyémről, mert teljesen másmilyenek voltak + volt egy vezetőoldali külső combtámasz javítás is. A kárpitos még berakta az előzőleg megvásárolt ülésfűtést is, mert a régi már nem működött. Aztán mentem egy villamosságishoz, hogy a régi és új kábeleket és kapcsolókat összeházasítsa. És kész is! Röviden és tömören ennyi. :) Jah, és egy kicsit szívatott is az ülésfűtés, mert mikor csatlakoztattam a kábeleket, akkor egyfolytában fűtött mindkét ülés. Aztán az is kiderült, hogy miért. Azért, mert a be-, kikapcsolás pont fordítva működik, mint ahogy azt az ember a józan, paraszti ésszel gondolná. Egy kis vicc Luigi-tól, de ugye tudjuk, hogy nem ez az első. :-D
Hogy mennyibe került az egész műsor? Na ezt nem fogom leírni, mert épeszű ember ennyit nem költ két használt ülésre. Csak én. :D
2020.01.18.
Soha nem gondoltam volna, hogy valamikor is eladom ezeket az üléseket. De megtörtént, mert jött az újabb őrület egy Lancia Recaro szett "személyében". :-)
Az elektronyosokat Forró kolléga vette meg.











főtengelyszimering csere, féltengelygumiharangok cseréje, illetve friss selenia váltóolaj, nem volt egyszerű de megcsináltuk és megnyugodtam, hogy új valeo kuplung van az autóba.
Az utóbbi egy hét alatt annyira elhervadt az első futómű, hogy már úgy kopog mint annak idején a ladák a krék kitörése elött... Eddig csak a szilentek nyüszögtek, de most már a gömbfejek is erősen kopognak. A nyárra tervezett futómű felújítást előre hoztam és gyorsan be is szereztem a lengőkarokat...
Délután neki is kezdtem, a jobb felső gyorsan ment, a jobb alsó gömbfejénél elakadtam egy kicsit, de az is ki jött, aztán rám sötétedett...
Fojt. köv.




Megérkeztek a feliratok az első sárvédőre. Bal elől a fele hiányzott jobb elől, pedig egyáltalán nem volt. Hamarosan felhajigálom őket.



Mivel kikerült a CD-tár az autóból kellett valami a helyére, hát vettem egy Loudlinket. Fér rá dögivel úgyhogy holnap töltögetem fel tartalommal. Most még ki kell találnom hogy rögzítem mivel nincs kedvem újra átkábelezni az autót, és a kesztyűtartóba vezetni, és persze ott van a DSP is.
0
535
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8