Blog
Kicseréltem az ezüst-zöld műszereket fekete-pirosra (egy sportcsomagos 2.0TS selespeedből bontott műszerkészletre). A kilométer órát és a fordulatszámmérőt szét kellett szednem. A kilométerórának az elektronikáját az eredeti műszerből tettem át, hogy a km állás rendben legyen. A fordulatszámmérőben meg a selespeed váltóhiba visszajelző ledjét kellet kiforrasztanom, mert nekem manuális váltóm van és a váltóhiba folyamatosan villogott (hiányolta a selespeed-et). Most szép pirosan világít minden műszer, a fejegység is illik hozzá... :O)

Sajnos decemberbe vittem volna vizsgára az autót, de nem engedték át, mert a kis öregen igencsak kifogott az idő vasfoga :( nagy lakatolási folyamat kezdődött el. Alján több helyen kellett javítani. Kerékíveket is javítani/cserélni kell, és mind a 2 oldalra új küszöböket kap. Már nagyon várom, hogy elkészüljön :)
Az régi JVC KD-SX998R fejegység helyét egy Alpine CDE-185BT vette át. Minden szempontból elégedett vagyok vele. Minden igényt kielégít, amit el lehet várni egy ilyen szintű fejegységtől!
Kb 14.000 km-t mentek a nyáriak. (az előző szezonban 13.500 km-t futottak, összesen így 27.500 van bennük)
294200
Sikerült a halogén lámpát kicsit feldobni, 6 óra után összehoztam , a piros kapcsolható hogy a rend őrei ne szóljanak érte, de így is elég zorall lett. a'la transformer. nagyott kellett alakítani hogy beférjen a projector, mert a foncsorba nem igen fér el a projector pajzsa. persze figyelni kellett hogy a búrához se érjen hozzá és lehessen rendesen állítani a magasságot! Enjoy and pimp my ride!





A szokásos Technomagnesio felni, 225/50x17-es méretű, 2011 es gyártású,Continental Sportcontact 3 gumikkal került fel, továbbra is bő 6 mm-es egyenletes kopású gumikkal.A téli szett kb 3000 km er futás után ment pihenni :)

Egyik cartárs jóáron tudott nekem Vernet termosztátot.
Ideje volt cserélnem, mert nem igen akart felmenni 50 fölé (kivéve dugóba 😃)
Vettem -72-es koncentrátumot meg hozzá desztillált vízet.
Simán ment a csere, új szorító bilincseket kaptak a csövek, mert amik rajta voltak, hát eléggé hulladékok voltak.
Hőgombát természetesen kicseréltem, visszament a régi bele.
Most már szépen felkúszik 90-re, az fölött meg kapcsol is az egyik ventillátor :)
Boldogság


Elérkezett a várva várt pillanat 2016.03.27-én. Kitakarás, indítás és már morog is.
Természetesen a kötelező évenként esedékes szervizt is letudtuk, plusz alánéztem de rohadásnak, rozsdásodásnak semmi nyoma.
Amiket kapott:
- Motul 10w60 8100 X-power olaj
- olajszűrő (Mecafilter)
- levegőszűrő (UFI)
- pollenszűrő (Gielle aktív szenes)
Km óra állás: 74270
0
575
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8