Blog
Felraktam a gyári Q2 felniket. Fasza conti gumikkal. Felhoztam a fényezést is egy kis polírozással, rengeteg karc volt rajt...
Km: 116420





- Új 18" nyári felni Aez Olymp személyében
- Új 225/40 gumi
- Új fekete-ezüst felni közép
- Offos koptató előre :)






A váltógombot, míg szerelőnél volt a gép elvittem újrabőröztetni Gyirmótra.
A kormányomat is itt csinálták és hozzá illő piros cérnát kapott illetve az oldala perforált bőrt:)


Eibach ültetőrugók kerültek a kocsi alá, 4 cm-vel lett így megültetve a gép.
A rugókat a jófogáson találtam egész jó áron, egy évet használt rugók.
Az első lengéscsillapítókat cserélni kellett, Magneti Marelli lett bele, első hátsó lengéscsillapító porvédők és ütközők is cserélve Sachsra.
A nem teljesen két éve cserélt jobb első kerékcsapágyat újból cserélni kellett, most SNR-t kapott, ennek tovább kell bírnia, mint a Starline-nak.
Az autó így sportosabb kinézetű lett és még jobban fekszik az utat :). Az ültetőrugóktól a komfortérzet nem változott :).
A költségem munkadíjjal együtt értendő.
Az első kép ültetés előtt-után :D
Km óra állása: 219000 km







Mivel már 4 hónapja megvan, így eljött az ideje a bőrápolásnak. Elsőnek meg lett tisztítva az egész, utána kapott egy ápoló balzsamot. A kényes részeknél a végén kapott egy plusz ápolást, amit kézzel masszíroztam bele. Ahogy szívta be a bőr a balzsamot úgy változott a színe szép fényesről, mattra. Ez így is jó, mert a jól ápolt bőrnek matt színe kell hogy legyen, és nem fényes.








Április 1-én este 6-ra elmentem dolgozni az Audi-gyárba. Jó idő - jó hangulat párosítással úgy éreztem nem érhet el április alattomos tréfája. Tévesen...április 2-án reggel 6-kor egyszer csak nem akart indulni a JTD. Gyorsan segítségemre érkezett egy győri szerelő, akiről többször hallottam már - csupa jót - és megkocogtatta az EGR-t. Hopp! Beindult... öröm, megnyugvás volt hallani azt a ketyegő dízel hangot. Kuplung felengedésekor újra leállt... elektromos csati le, pöcc-röff! Áthidaló megoldásnak tökéletes. Valószínűleg kitisztítom az EGR-t és újra megpróbálom aktívan használni, de előfordulhat hogy megveszem hozzá az újat! Egyelőre a ledugózásnál döntök.
Textar fék került a régi kopott hátsó fék helyére. Lassan kézifékkötél csere is szükséges lesz. Elég ramaty....mondjuk nem használom. :D
Muszáj volt vennem egy munkahenger visszanyomó szerszámot, mert a 156/147-nél bevált pillanatszorítós visszanyomás már nem működött.
Új téli garnitúrát kapott a vas Sunny Wintermax NW211 XL 225/50 R17 méretben.
ismet egy-ket aprosagot javitunk, ami zavar
-joboldali ablak huzatos volt kicsit, allitottunk rajta
-jobb hatso kerek csikorgott lassu temponal, mint kiderult beszorult valami
-ulesemhez vegre berendeltunk az uj bowdent
-reggelente neha kicsit kohogve indul es feher fustot nyom ki magabol, egyik porlasztot kell felujitani
Szét volt rohadva a középdob, ezért ki lett vágva, és a helyére egy cső lett téve. Hátul gyári dob van, így nem hangos, de mély. :)
2
382
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8