Blog
Történt egy kis baleset.A jobb 1 ajtókárpitját sikeresen összekente az utasom lazúrral.Amúgy is időröl időre felmerült,hogy kezdeni kéne velük valamit,mert a betétek nem épp a leg szebbek.Elkezdtem keresgélni a neten,de ami tetszett az vagy messze volt,vagy irreális áron.Viszont rábukkantam egy igazi kincsre,egy momo beige ülésgarnitúrára.Ez is mindíg olyan bekattanó vezérhanygya volt.Tulajdonképpen berlinába való garnitúra ez az 1 volt az országba.Ezt viszont annyira jó áron adta a srác,bogy másnap el is mentem érte.Fontos volt,hogy légzsákos legyen és könyöklős.Könyöklő nem volt,viszont ezt annyira nem is bántam mert fl előtti autóbol való annak meg nem tetszik a könyöklője.Hazaérve nekifogtam a műtétnek.Akkusaru le és kiszedtem a régi üléseket.A régiböl kivettem a légzsákot és leszedtem a könyöklőt.Szerencsére a tartó konzolt 3 csavar fogja a vázhoz,így az is bontható.Természetesen nem passzol a momó ülésre,de ez orvosolható.Furtam lukakat a csavaroknak felcsavaroztam és boldogság.Kicseréltem a légzsákot az enyémre.A műveletre rá ment szűk 3 órahossza.Az anyósüléssel már gyorsabban meg voltam.Csak a támla kárpitját bontottam meg alul és kicseréltem annak a légzsákját is.Aztán ment vissza minden az autóba.Akkusaru vissza,és próba.A légzsák nem dobott hibát.Boldogság.Ami fel tünt,hogy a momo alacsonyabb.Nagyon király.Van még pár apróság.A könyöklőt le kell bőröznöm.Az ülésekre rá fér egy nagytakarítás és némi festés.És az ajtókárpitokkal továbbra is kezdenem kell valamit🤣
Meghalt az akksim. Ez most nem bírta valami sokáig, pontosan három év 4 hónapig. Nem sokat variáltam vásárláskor, a legolcsóbbat vettem, amit hirtelen találtam. Magyar :-) Arra jó lesz, hogy a sok állásban tönkremenjen, mert hát sajnos nem sokat megyek az autóval. Azt hiszem be kellene szereznem egy jóféle akksi töltőt is. Na majd karácsonyra kérek a Jézuskától. :-D
Az akksi 18500ft-ba került, de 1600-ért beszámították a régit. Kíváncsi leszek meddig bírja.




Most hogy ilyen léptékekben alakult az autó, újra ellátogattam Oroszlányba a Mayer motor performancehoz, lássam diagram formájában is hogy jól érzem-e a változásokat. Jól érzem. Az erő nem növekedett számottevően tovább, de a kiinduláshoz képest 10 le és 4 nm plusz van, viszont ahogy leadja az teljesen más. Szépen megjön a nyomaték, hosszan kitartja és fordulaton érkezik rá az erő, nem kókad le 5000 fordulat felett. Tetszik ez a karakter, sokkal jobban autózható mint a Twin spark pörgőssége. A képen a zöld görbék a kiindulás, a pirosak a mostaniak. Beszédes.

Az olajwebshopból megrendeltem a szervízhez tartozó dolgokat. Vettem egy liqui moly engine flush motoröblítőt is. Eddig is használtam ilyet minden olajcserénél csak más márkából.
255 ezer kmnél tart a számláló.

Új jobb hátsó gumi fékcső és réz fékcső.
Küszöbök, padlólemez javítás. A küszöbök külseje belseje kijavítva, merevítések megcsinálva. Padlólemez vízkifolyók és szokásos rohadási helyek kijavítva. Alapozó, karosszéria tömítő és alvázvédő. Küszöbök belseje üregkezelve. Kasznis meló kifogyott, mehet össze lassacskán. Következő művelet a kormánymű csere lesz mivel szivárog. Aztán csak apróságok már...











