Blog
Tegnap szerencsésen hazatértem Münchenből. Az autó nagyon jól viselkedett, most először volt lehetőségem hosszabb távon tesztelni, élvezet volt a tempomat, de az is, hogy ha kellett, képes volt 160-nál is gyorsulni...:)
Kifelé menet (lakóautót követve) 110-es, hazafelé pedig 140-es utazó sebességre álltam be, a fogyasztás az egész 1600 km-re valamivel 8 liter fölött volt, ami szerintem nem vészes, főleg 3 emberrel, meg rengeteg csomaggal.
Ma reggel 09-10:30 között végleg elköszöntünk egymástól. Tomee Cartársé lett. Nehezen tudtuk a platós autóra feltenni. Állásában leeresztettek a gumik egyet tudtam felpumpálni. Sajnos nem az én hibámból állt egyhelyben sokáig, és romlott az állapota. Az a qrva élet és a szomszéd tetvessége. Én nem abban a házban lakom, aminek az udvarán tároltuk. Ott csak egy házrészünk van üresen. Nehezen ment el, mert NEM akart. Ragaszkodott hozzám. Sajnálom Sud(BIGOT). Miközben a platót zártuk a könnyeimmel küszködtem. Szerettem ezt az autót. 10 évig volt nálunk mielőtt összetört. 6 évig hajtottam első autóm volt. Most is sírok, mikor ezt írom. Nem rajtam múlt semmi. Szeretem ezt az autót. SOKAT adott nekem, nekünk!!! Rengeteg élmény jön elő, amit vele töltöttem. Együtt sírtunk de rengeteget nevettünk.
Tomee remélem a motort váltót használni tudod. Annak semmi baja. Használd egészséggel, hűséges és erős autó ez. Megérdemli, hogy használni tudj belőle, ami kell!!!
Forza SUD 1.2 (BIGOT). SOHA NEM FELEJTELEK EL!!! ÉS KÖSZÖNÖK MINDENT, SZERETLEK ÉS FOGLAK MÉG ÉLEK!!!
Isten Véletek régmúlt emlékek, nyári kánikulai kipárolgások, éjszakai túlfűtött erotika, reggeli zaccos ásítozások nyomai. WUNDER-BAUM! Drága Csődöröm, Kancám ... ki hinné hogy már a hetedik esztendődet taposod ... ki hinné hogy belül Néked már történelmed van. Hogy is hihetné az a halandó, kit már 5méteres körzetben elbódít a te csodálatos eszenciád, a WUNDER-BAUM / NEW CAR!
Isten hozott Svájc.

Szépen csordogáltam hazafelé a Kossuth Lajos utcán, fordulnék jobbra a Kiskörútra, amikor is PUFF, kiesik elém egy ember feje. Csövesbácsi úgy döntött, hogy kényelmesen nekidől a korlátnak, csakhogy az nem volt ott... satufék, kormányt elrántottam, szerencsére nem mentem gyorsan, de... 30 centin múlt hogy nem húztam agydarabkákból és vérból álló csíkot az aszfaltra.
Befordultam, és húzódtam félre, gondoltam megállok és odébküldöm az öreget mielőtt komoly baja lesz (persze egy-két kurvaanyáddal megspékelve). Csahogy hát ugye. Kicsit "sokkotkaptamvazze", a félreállásnál nem figyeltem a padkára, és az meg szépen kiszakította a J1 gumit. Szépvoltmiki.
A GTV-ben lévő pótkerék vmi fura eseménysorozat folytán 4×98-as lyukosztású, miközben a kerékagy 5×98-as. Mondjuk ez tudtam, úgyhogy rögtön telefon BeeGee-nek, "te, kéne a pótkerék a GT-ből". Gábor jött is, applikáljunk. Igenám, de a tojástartós felnikhez való csavarok túl hosszúak voltak a pótkerék lemezfelnijéhez... nem nagyon voltunk képben, úgyhogy szépen tönkre is tettünk két menetet az erőlködés közben. Na, ez volt a tanulópénz. :)
Telefonálgatás, Teddy szerezte sorban innen a számokat, végül Robi és Wickey mint egy Alfás Sárga Angyal (vörös bőrülésekkel :) ) a bulijukat megszakítva, valahonnan a térkép széléről hoztak nekem négy csavart. Srácok, nagyon nagy köszönet, és fogadjátok örök hálámat!
Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.
Kezdtem unni a sárgát meg azt, hogy alig látok. Hiszen hiába az egyébként profi vetítőlencsés technológia, ha az izzók nem frankók. Elhatároztam, hogy kell egy xenon szett. Szerencsémre pont ekkor tűnt fel a láthatáron egy kedvező ajánlat és a xenonnagykerből 25-ért el is hoztam egyet.
A javulás szemmel látható. Sokkal nagyobb teret világít be és a 6000K-es színhőmérsékletnek köszönhetően is jobban látok. Reflektor használata e mellett gyakorlatilag felesleges, jobban nem látsz tőle, csak sárgábban :)
Képeket hamarosan töltök fel.
Tipoatti jóvoltából gazdagabb lettem egy garnitúra téli gumival + 15"os alfa felnikkel. A gumik Fulda Kristall Montero 195/65 R15 osek.

Sikerült találni olyan xenont, mely külön relével és saját biztosítékkal dolgozik...biztos, ami biztos. :)
A bekötés is megvolt, nem vészes, max 1 órás meló.




Ugy néz ki pár nap mulva megkapja az uj fényt a paripa. A jövő héten nem leszek itthon,ugyhogy festés után látom ujra a gépet.Remélem jol sikerül,nem fogok idegbajt kapni ha meglátom.



Bal első alsó gömbfej nyikorgott mint a barom megnéztem a gumi szétmállt és belül tiszta rozsda meg kotyogott is.
Kurvára zavart már hugy ült a kocsi segge és állandóan leért az alján vmi ha nehezék volt hátul. Vettem két rugót.
Egy haverom "kölcsönadta" a garázsát ahol van fasza emelő is ugyhogy hamar kicseréltük a cumókat meg egyúttal kicseréltem a generátort is egy vadi újra, kéziféken is spanoltam kicsit mert megint a tetőkárpitig kellett húzni a kart hogy fogjon vmit.
0
486
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10