Blog
Ha már ott volt Kozinál , motormosás, olajteknő tömítés, olajcsere,balos alsó lengőkar, vonohorog elektromoks kacatjai,kidobálva, ABS szenzor csere, fékpedál kapcsoló csere.



Kozi intezett lakatost és fényezőt küszöb és alváz ügyben.
A rég tervezett fekete tető is végre megvan.












Elkészítettem végre ezt is és ma kihasználva a napsütést pikk-pakk kicseréltem a gyári sima műanyag burkolatot illetve a 2 ablakvezérlőt is / mert a ragacsos bevonat elindult oszlásnak, a kivett párt lecsiszoltam matt fekete kezelést kapott spray formájában/ , ez valamivel szebb:-)
Következik még a hátsó lökös betétje és elkészül lassan a méregzsák.





Az első futómű felől néha "roppanást" lehetett hallani elindulásnál és megállásnál. Fórumokon olvastam, hogy a pályanapos autóknál érdemes a csavarokat rendszeresen ellenőrizni. Mivel már kerékcsavarnál előfordult nálam is olyan hogy lelazult, ezért elkezdtem a futóművet is átnézni. Végül annak ellenére hogy minden nyomatékra volt húzva, a segédkeret két csavarján kellett húzni, a váltó felőli tartóbaknál találtam laza csavart és a jobb oldali alsó lengőkar egyik csavarja volt laza. Ezt nem úgy kell érteni, hogy ki akart esni, csak annyi hogy nem volt nyomatékon és kicsit kellett húzni rajtuk. Ez viszont elég volt ahhoz hogy újra zajmentes lett az autó eleje.
Minden pályanap alkalmával vittem magammal egy 1 kg-os tűzoltópalackot, de nem volt fix helye. Maradék anyagból most csináltam neki egyet az utasoldali ülés sínjének a felfogatási pontjára. Így most az ülést nem lehet teljesen előrehúzni, de arra eddig sem volt igény. Viszont az autón kívülről nem is látszik a palack, de mégis könnyen elérhető a vezetőülésből is. Soha ne kelljen használni, de nyugodtabb vagyok ha van nálam.
Az autó súlya kb 1.2 kg-al nőtt.


2022.09.21 20110 kilométernél megejtettük az éves szervízt Budaörsön.Olaj 0w-30 Agip, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.Hiba mentes a a Hugi és végre az Alfa Conectet is belőtték a kocsihoz.Újra egy év Dolcevita!
204 559- km-nél jött el az ideje a következő olajcserének. Ezzel együtt olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és gázolajszűrő cseréje is megtörtént.


Mostanában hét napból hetet dolgozunk, mikor máskor kezdene el folyni a vízpumpa. Tragikus 4 nap volt mire megjött a motyó Erhardtól, az egyetlen pihenőnapom délutánját erre fecséreltem, de nagyon kell a vas.
8 éve cseréltem vezérlést, kb. 50000 km került bele. Hát ennyit bírt a vízpumpa.
Másfél éve munkásautó-státuszba helyeztem, bírnia kell a gyűrődést.







