Blog
Már világított a sárga a műszerfalon, hogy ellenőrizzem a fékbetéteket...
Szóval első fékcsere volt, betétek és tárcsák is újak.
Az első fékbetéteket kicsivel több, mint 30 ezer kilométerrel ezelőtt cseréltettem, egészen pontosan 61.043-nál.
37.635 km-nél pedig az első és hátsó fékbetéteket, valamint a hátsó féktárcsákat is cserélték.
Összességében az a durva, hogy az első féktárcsák nagyon jól bírták, 93.400 km-t!
Rég volt már Projekt Alfa 145 videó. Zolinál is történtek dolgok, kicserélték a tetőt, végre gyári napfénytetős tető van az autómon. Persze közben elkezdődött a "kibelezés" is, elég alaposan szét van szedve, de még a motor/váltó plusz a műszerfal benne van.
Hónapokig kerestünk küszöböket az autóra, de most már ezek is megvannak.
Mindent elmesélek a legújabb videóban!
Költségeim:
Küszöbök: 40.000 HUF












A váltókar és a pedálsor (+a taposó) polírozását a felnipolir.hu cégre bíztam. Polovitzer Peti (Poló) ajánlotta. Elküldtem nekik csomagként és amikor kész lett, Peti vette át, majd postázta nekem.
Költségek:
Polírozás 10.000 HUF
Postaköltségek: 2300 HUF


Ha már Alfát építünk, akkor lehetőleg minden munkafolyamatot olyan emberre szeretném bízni, aki maga is alfás.
Nem is volt kérdés, hogy a teledial felniket Bányai Sanyival (SanyiJTD) fogom rendberakatni. Messze lakik (Nyírádon), de egy március eleji napon épp Pesten járt, odaadtam a kerekeket, aztán mondtam, hogy nem sürgős. Májusban kész is lett. Mivel tudtam, hogy úgyis leszünk majd a Balaton-felvidéken vagy a környéken valamikor a nyáron, így mondtam, hogy ne költsünk futárra, majd valamikor elmegyek a kerekekért.
Végül június 5-én Herendre mentünk egy kutyakiállításra a kiskutyánkkal, ahonnét már nem volt messze Nyírád. A Dobló már itt is jó szolgálatot tett, olcsó volt az út, meg minden elfért kényelmesen :)
Íme két kép a végeredményről.
A teljes művelet 60.000 forintba került.



A kezdetek óta áhított extrát sikerült beszereznem a 145-ösömhöz: a gyári napfénytetőt! Igaz, még csak bontott formában, de DZ megnyugtatott, simán megoldják majd a tetőcserét.
Stoffel Ádám (Stofi) barátom szerzett egy donor 145-öst, amiről szépen levágtuk a tetőt. Köszi a sok segítséget, Misi és Bence!
Így Ádámnak lett egy kabrió 145-öse, nekem pedig egy gyári napfénytetős tetőm.
A tetőt elvittük DZ-hez, aztán kiderült, hogy a Doblo, amivel szállítottuk, eladó. Régóta gondolkoztam már egy igásló autón, ami jó lesz szállításra, kutyázásra, mindenre, szóval megvettem :) Így jár az, akinek autókereskedő barátai vannak :)))
Költségeim:
Tréler Gárdonyból Erdőkertesre: 35.000 HUF
Bontott napfénytetős tető: 20.000 HUF








Ma szakítottam időt a kerék cserére. A felnik pakolása több időt vesz el, mint a csere. Most bent áll a garázsban. Pihen pár napot, míg kitalálom az anyós oldali levegő befújás gondját. 😶😃

Giulietta betegség, hogy a váltógomb alsó részéről egy idő után elkezd leválni a króm bevonat. Felülete, a hiányos részek széleinél éles lesz és szétszabdalja az ember ujjait. Főleg hidegben tudnak nagyon fájni, ezek az apró vágások. Ebből lett most elegem, rendeltem új váltógombot.



Júniusban kaptam egy 70mai M300 menetrögzítő kamerát. A kamerához külön vásárolható kiegészítő modul, aminek segítségével aktiválni lehet a parkoló üzemmódot. A modul bekötése most történt meg.
Parkoló módban, ha ütés éri az autót vagy valamitől megmozdul (a kamerában van G-szenzor), akkor bekapcsol a kamera és rögzíti a történéseket. Akár timelaps felvételt is lehet készíteni a parkolásról: ilyenkor folyamatosan bekapcsolva marad a kamera és 10 másodpercenként készít egy fotót, amiket a végén videóvá fűz össze.
A következő indításkor a kamera "szól", hogy eseményt rögzített és nézd meg a videót a telefonos alkalmazásában.

1
363
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Találkozások
- Tonale
- Motorsport
- Giulietta
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

