Blog
Ma a helyére raktam a szárnyt, az első képeken még a főpróba, de az utsó 2 képen már a végeredmény :)




Végre elérkezett (0320) a lassan fél éve várt LCD beszerelés a Paradoxban. Reggel 8-ra kellett mennem, hogy még időben végezzünk szombati nap lévén. Korai volt a negyedhetes kelés, de szerintem megérte:) Délre végleges formát öltött a cucc, minden működik, kivéve a hangot:) Az alpine fejről lespórolták a jack-es AUX-ot, így csak egy Full Speed (Ipod) csatlakozó van rajta, amihez nem volt nekik polcon átalakító, tehát meg kell rendelni (nevezett: KCE-236B). Ezen kívül minden rendben zajlott, végre az USB kábel is teljesen el lett rejtve a kárpit alá és csak a kézifékkarnál lóg ki a vége, amibe a pendrv-ot dugom:) Illetve helyére került a media playert tartó kárpitozott konzol is a lejátszóval együtt a kesztyűtartó alá.
megjegyzés.: a váltógombon és az első ülésen az a fura narancssárga dolog, az csak a Paradox-osok védőhuzata, nemenyém' .. :)
[Költségeim: kárpitozás 2000Ft, 2,5óra munkaóra (a valós 4 helyett:), relé, csatlakozók, stb..]








Klíma csapágy csere mert oda volt. most már csend van körülötte. Feltölteni kell és jöhet a nyár...
Még nem esett át a vas ilyen féle műtéten igy elérkezett az idő,hogy ez is meglegyen,fő a nyugalom:-}Laci barátom segédletével beszereztük a neki való gyertyákat!4db CHAMPION copper plus (OE 094 RC6YCC) & 4db CHAMPION copper plus (OE 092 RG4HC)Most elméletileg 50000km ig nem lehet gond:-}Koopp-koopp! jelenlegi KM:190840-várhato csere:240840-
Bekerültek előre is az ülések. A képek minősége nem megfelelő, mert már sötétben kattingattam. A bal hátsó ajtó kárpit és a jobboldali B oszlop kárpitját még meg kell igazítanom. Az ülésfűtés kábelezését majd a zene kábelezésénél oldom meg.
Nagyon jó benne ülni. Még a fa hatású dolgoka eltüntetem belőle.



A mai nap termése :
Megtalálatam a pici rángatás okát ( kb.1500-3000 - ford közt) :a gyujtás része egy kicsit el volt hanyagolva csoda hogy
egyátalán ment az autó a négyes henger gyertyáit teljesen ellepte az olaj ami a szelepdekli tömitéstől folyt oda. Megpróbáltam húzni a szelepfedélen és el is repedt, de már nem elöször. (A fedél nem a 155 erőssége)
Kipucoltam az alpjárat szabályozót és láss csodát gázadás nélkül indul.
Menetpróba után fülig ért a szám sokkal jobban ment és nem rángatott.
Sajna másnap ismét volt rángatás érzetre kb. 50 - lóerővel gyengébb lett egyszer menetközben le is ált és visszadurrogot újra inditás után a code lámpa maradt égve
gyujtás le-fel és elaludt a code lámpa.












Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)





Talán ma volt az első igazán tavaszi nap.Kellemes tizenegynéhány fok,napsütés,lágy koratavaszi szellő,madárcsicsergés,stb-stb.Mindez arra bíztatott,hogy felkerüljenek a nyári kerekek a gépre.
Szépen lemostam a paripát,majd lecseréltem a csúnya,fekete lemezfelniket a szépen csillogó MOMO-ra.Hihetetlen,mennyire más képet mutat így a drágám!
Alig tudom róla levenni a tekintetem:-))!


0
661
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10