Blog
Télen kezdte csinálni, hogy a külső kilinccsel nem mindig lehetett kinyitni a B.E: ajtót, és ha sikerült is, volt, h a zár nem zárt vissza.
Kollégáktól kaptam a tippet, hogy a belül lévő karon kell kicsit hajlítani. Így is volt, kicsit hajlítottam rajta és mivel gondolom, h a kar elhajlása csak következmény, mert a zár is szorult kicsit, ezért amennyire hozzáfértem alkoholos sprayvel kifújtam a csúszó részeket, majd kenősprayvel befújtam. Most elsőre nyíilik, minden gond nélkül.
Végre sikerült tökéletesre beállítani a felújított adagoló előtöltését indikátor órával (először csináltam ilyet, bár csak egy délelőtt ment rá). Cseréltem egy rakás elöregedett gázolajcsövet is, szóval haladunk. Következő lépés: csúcsok cseréje Boschra, ezek beállítása, vízcsövek, víz- és olajcsere, turbó.
Idén ismét nekifogtam és rendberakom a kicsikét.Először lecsiszoltam és átfujtam ,még azért van mit csinálni de van időm.








Tegnap meghozta a posta a vezetéket a kormányinterface-hez, ma be is építettem.
Ha előre tudtam volna, hogy mennyiből áll ez a csatlakozó, meg lehetett volna oldani kb. 15Ft-ból, főleg, hogy nekem csak a barna vezetékre volt szükségem. Ja és nem kellett volna várnom rá egy hónapot...
Lényeg hogy szuperül működik :)))



A mai naptól teljesen szekvenciális a befecskendezés és DIS a gyújtás. Tesztelés, paraméterezés még hátra van.
A jóféle osztrák viszontagságoknak köszönhetően, szükség volt némi festegetésre is, főképp a hátsó rugótorony környékén, meg ha már úgy is szét lett szedve kapott új lengéscsillapítókat (kayaba) jobb hátsó törött rugó miatt két új lesjöförs rugót,a felső rugótányér az idők során közel megsemmisült, úgyhogy akkor már az is új került bele.
A felújítást kezdeményező két új fékcső is felkerült az aljára-így visszakerülhetett a tank is-frissen porfestett tankpántokkal természetesen, lassan már kezd összeállni és autóformát ölteni a gép.












Kapott a hátuljába néhány új gl szemet, csonka állványba valamint lengőkar hiány van a piacon, így az is felújításra került



Az előző szervíznél elmaradt a Szolenoidszelep cseréje, mert teljesen kiment a fejemből. Amit még meg akartam nézetni az a kuplung volt ami az én leírásomban elég karcos volt főleg bemelegedés után. Átnézetés után sajnos kiderült, hogy nem a kinyomócsapágy csak... Nem sokat vaciláltam és kicseréltettem az egész kuplungot lendkerékkel, kuplunggal, kinyomócsapággyal együtt. szóval kicsit megugrott a költségkeret. De a változás szinte leírhatatlan a kuplung az tényleg leírhatatlan. A szolenoid cseréje viszont a motor hangján és járásán dobott iszonyat nagyot.
Végre ki lett cserélve az EGR ami már nagyon esedékes. az egész egybe lett kötve 1 olajcserével.
meg kellett már lépnem 1 újabb felülvizsgálatot a nagy orrbólogatás miatt. Már nagyon elegem volt belőle. Mint kiderült az első keresztmerevítő volt galyra menve. A csere csak a gyári alkatrésszel semmi kókányolás. Hazafele leírhatatlan volt a változás. Nagyon nagy mértékben növekedett a stabilitás és az úttartás és ami a lényeg a bólógatás megszűnt.
0
860
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10