Blog
05.09. szerda
Ma is szereltem egy kicsit:
-Fixre szereltem a QV spoylereket
-pótoltam itt ott még csavarokat, patenteket
-kicseréltem a hátsó emblémát.


A beesett pedállal nem volt kedvem tovább bohóckodni, megrendeltem az újat. Persze ez sem olyan egyszerű: rossz munkahengert adtak, ami csak a műhelyben derült ki. A unix-ot felhívtam, sajnálják, ezt írja a gép felső munkahengernek.... No comment. Irány vissza, adjanak vmi mást. Az ATE helyett SIMCO(???wtf) volt az ajánlatuk, amit nem vittem el. Gyors telefonálás után Gyuszkó cimborám kelt a segítségemre, délután 2-re hozatott nekem sachs-ot. Kiszerelés után megdöbbentő volt a gyári (állítólag sachs) és az utángyártott közti különbség.Lehet hogy az évek során rájöttek sachs-ék, műanyagból lego-t kell csinálni nem munkahengert?

Amióta megvettem a GTA-t gyengének éreztem a Brembo nyergek "szorítását". Erre a gyárban is rájöttek és 2003.12.-től már 330-as fékrendszerrel és nagy nyergekkel szerelték ezeket az autókat, leváltva a kisebb 305-ös szintén 4 dugattyús nyergeket.
A pályautózás döbbentett rá igazán, hogy itt nincs mese váltani kell a nagy fékekre. Az idő most érkezett el arra, hogy egy új rendszer építsünk fel az autóra. Ennek legfontosabb elemei a nyergek ma érkeztek meg a napfényes Itáliából.




az Oldtimer Expo, az Oldtimer sokadalom és a Millenáris Velodrom alkalmából Lukrécia 5 napig az utcákat rótta, és becsülettel helyt állt végig - a finomhangolás ideje következik, bővebbet a külsős blogban olvashattok.
fotók: NGC & Péter145 :-)


Eddig megtörtént szervizmunkák: 219e km-nél Generátor felújítás 35E, 221e km-nél ülésgarnitúra szett csere fűthetőre 40E, légszűrő pollenszűrő csere, előre 2db használt Bridgestone nyárigumi, 223e km-nél 2db első rugó csere Kayaba 2x13E, jobb első lámpa esztétikai csere mattulása miatt 20E, intercooler javítás, bőrápolás.
Az ülésekkel együtt beszereztem még a gyári emelőt, az ülésfűtéshez a relét.
Valamint kevertettem javítószínt leverődésekhez.
Ja és mindezek előtt kaptam Életem Párjától méretpontos, hímzett Alfa logós szőnyeggarnitúrát, ami tökéletesen passzol a belvilággal.
Ami még hátra van: szelephézag állítás, ülésfűtés bekötés, izzítógyertya csere, termosztát csere?
Hát az egy éves lengéscsillapító(Magneti marelli)már csak kutyát dobni volt jó!igy hát szereztem 2 használtat,ami fényévekkel jobb
Lassan úgy néz ki az autó, ahogy mindig is szerettem volna. Szerintem már nem nyúlok hozzá, ami a külső optikát illeti, talán már csak rontani lehetne rajta.
Elöl -45 mm, hátul -40 mm az ültetés mértéke.
Ja, 18" kerekek, ültetett sportfutómű, bizony nem BUD utcáira való :). Csak fanatikusoknak.
Hál'Istennek a barátnőm nem veszi észre, hogy 'sportrugó' van a kocsiban.., őrültebb lenne, mint Én??? Tény, hogy előtte is kirázta a vesekövet..
A menetkomfort egyenlő a 0-val.
Alfa Romeo!



háát eléggé meg szívtam a dolgokat...
nem volt jóó a klímám, klíma kompresszor ment, ventillátor nem, hűtő eresztett stb..
el vittem klímáshoz , ő kicserélte a hűtőt feltőltötte és meg csinálta a ventillátort.
és nem lett jóó mert a meleg víz be megy a fűtő radiátorba és csak a meleg jön.
Et még a leg kisseb gond mert az kicserélem, igen ám de le áll a motor,alapjáraton be döcög és hiába nyomom neki a gázt akkor sem , le áll.
most kicsit ideges vagyok és nem tudom mi tévő legyek..
Útközben leállt a gép, se kép se hang. Kis pihenő után újra indult, szerencsére Pusyék közelében voltam, ott derült ki, hogy a főtengely jeladó adta meg magát. Másnapra ki lett cserélve, most már minden ok. (301e. km.)
Kijavításra került az összes (kicsi és nagy) esztétikai hibája az autónak, majdnem szebb mint új korában. Még kap 4 újabb felnit is!
0
611
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10