Blog
háát eléggé meg szívtam a dolgokat...
nem volt jóó a klímám, klíma kompresszor ment, ventillátor nem, hűtő eresztett stb..
el vittem klímáshoz , ő kicserélte a hűtőt feltőltötte és meg csinálta a ventillátort.
és nem lett jóó mert a meleg víz be megy a fűtő radiátorba és csak a meleg jön.
Et még a leg kisseb gond mert az kicserélem, igen ám de le áll a motor,alapjáraton be döcög és hiába nyomom neki a gázt akkor sem , le áll.
most kicsit ideges vagyok és nem tudom mi tévő legyek..
Útközben leállt a gép, se kép se hang. Kis pihenő után újra indult, szerencsére Pusyék közelében voltam, ott derült ki, hogy a főtengely jeladó adta meg magát. Másnapra ki lett cserélve, most már minden ok. (301e. km.)
Kijavításra került az összes (kicsi és nagy) esztétikai hibája az autónak, majdnem szebb mint új korában. Még kap 4 újabb felnit is!
Éreztem én, hogy nem lesz ez olyan egyszerű! Az oké, hogy beszereltem a klíma alkatrészeit, kábeleket, de a puding próbája az evés! A próba sajnos nem sikerült, nem indult el a klíma (nem volt az a kattanó hang, amikor a kompresszor kuplungja behúz)! Hozzátartozik még a dologhoz, hogy a motortérben lévő kábelkötegen az egyik csati helyét nem tudom pontosan, mert kettő helyre is lehet csatlakoztatni! Kipróbáltam mindkét lehetőséget, átnéztem a reléket, biztosítékokat is, de semmi! Közben süsnye kollega sietett a segítségemre egy teszttel, ami a kuplung működését (behúz-e) hivatott ellenőrizni és a szent manual-ban található!
A teszt:
"1. Miközben ráadod a gyújtást, tartsd nyomva az AUTO gombot! (mindenféle fura jelzések jelennek meg a kijelzőn - ezek grafikus reprezentálása alól most mentesítem magam)
2. Nyomd meg az AUTO gombot:
- 1x: 4 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
- 2x: 6 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
- 3x: 8 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
3. Nyomogasd az ECON gombot, a kuplungnak ki/be kell kapcsolnia!
4. Végül nyomd meg az AUTO gombot és minden visszaáll!"
A teszt elvégzése után még mindig semmi! Nem kattan! Írtam közben dfg (Tanárúr)-nak, mondjon valamit, mert ő egyébként is klímákkal foglalkozik! Hamar jött is a válasz:
"Nem szabad üresen elindulnia, ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor! Ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert!"
Ezt egyébként egy másik klímás is megerősítette!
Szóval egyelőre nyugodtabb vagyok, de teljesen akkor fogok megnyugodni, ha fel lesz töltve gázzal a rendszer és működni fog az egész! Közben egy picivel megint nyugodtabb lettem, mert elmentem a helyi klímáshoz és nyomáspróbázva lett a rendszer és úgy néz ki, hogy jól raktam össze, mert nem ereszt sehol! Apró öröm az ürömben! :-)


Hazafelé a pályanapról biztos nagy volt a lendület. A BVSC előtt besunnyogott egy mérőautó és csinált rólunk egy képet.
Kösz fiúk a homályos fotót!.....hogy b...k m.g!

Kaptam képeket a jelenlegi helyzetről. Az általam vett fenéklemez sem volt túl jó állapotban, és sajnos pont azok a részek voltak rossz állapotban rajta, amik eredetileg is rohadtak.








Olaj és olajszűrő csere történt. Km: 152426
Pár hónapig tökéletesen működött az Uranio (kb. 8 éves) aksi. Ma viszont egy 20 órás töltés után sem volt képes beindítani a kocsit. A következmény 82€-s kiadás, zsír új 74Ah-s Akuma aksi 640A indítóárammal, 2 év garanciával. Remélem nyugtom lesz egy ideig..... lemértem a nyugalmi áramfelvételt, 12-15 mA volt.
kigyulladt az üzemanyagszintjelző lámpa..:) rögtön tele is tankoltam..23 ropi:( átlag:5,6l/100km
2
588
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10