Blog
Ma vettem egy autót.....pontosabban a saját autómat vettem meg....a banktól.
Egészen pontosan,a kis feleségem elégelte meg a Merkantil Bank áldásos tevékenységét. Többek közt azt,hogy mivel a válság idején a változó futamidőt választottam,mint kisebb rosszat....ők ezt másként értelmezték,és az eredeti futamidőhöz képest,mintegy két évvel később,még mindig fizethettem.
Na ma ennek vége lett....már csak a törzskönyv és a törlési papír kipostázását kell kibekkelni....:-)
Július 17-én, horgászat közben jött a telefon: kész az autó. Sikerült megcsinálni... :)
Egy utólagosan beépített riasztó okozta a bajt, ami nem is működött... Egy kisebb szemetes zsákba gyűjtöttem össze a cuccot, ami kijött a kocsiból. Bár tanultam fizikát, mechanikát, meg egy csomó ilyen hasznos dolgot, de mára már nagyon nem értem, hogy mit is magyaráztak... ha jól értettem, két relé meg volt égve, ki lettek cserélve, meg egy csomó kábel is. Megint találtak olyasmit, ami nem is a kocsiba való... :/
Viszont sikerült megoldani a légzsák problémát is végre. Szintén kábel hiba volt.
Ezzel egyetemben elrepedt -gondolom javítás közben- a vezető oldali küszöböm, az anyós ülés felőli pedig nem igazán van a helyén, de még megküzdök a kis műanyag bigyókkal, amik ott hevernek... Az anyós ülés alatt is hibádzik valami, de ha jól látom, azt csak vissza kéne pattintani.
+++ Később még észrevettük, hogy a kormány alatt sem jól volt visszatéve a burkolat, kitörtek több helyről azok a kis bigyók, amik tartják a műanyagot, a jobb oldalon a szélvédőnél szintén. :( Szerencsére Tesóm vissza tudta illeszteni legalább 1-1 helyen, hogy le lógjon már semmi... Ezer köszönet! :)
Remélem, hogy most már más probléma nem lesz egy jó darabig. Persze az injektorokra számítani lehet, meg megint meglazultak a stabilizátornál a csavarok, de a héten orvosolva lesz a probléma.
+++ Tesóm orvosolta!! :) :) :) Nincs többé kopogás!
+++ Ja, majd elfelejtettem. Szombaton cseréltünk Apuval kocsit, aztán amikor mentem visszacserélni, közölték, hogy az enyém nem veszi a sebességet... péntek délután rendkívül örültem a dolognak... szerencsére viszont van egy jó nagy utánfutónk, amire fel tudtuk tolni, és megnézték, hogy mi lehet a baj. A váltónál lévő gömbfejről leugrik az a bigyó, amiből a bovden jön. Felülnézetből Mentos alakja van, úgyhogy így hívom! :) (bocsi, hogy már megint buta vagyok ehhez :)) Úton van a csere alkatrész, addig meg ha megint lejönne, megmutatta Tesóm, hogy kell visszarakni, és meg is tudom csinálni... ;) 1-4 ig mondjuk nem igazán problémás, Apunál is az ötödikbe való rakáskor adta meg magát... mert egy kicsit arrébb került az 5., és nem mindig sikerül elsőre eltalálni, de majd Tesóm ezt is megoldja, gondolom.... :)
A csattogás megmaradt, bár megint mintha kevesebbszer hallanám.
Tehát 22-én, friss műszakival kaptam vissza az autóm. :) Rójuk a köröket... :)
És még a Suziba is befértünk, így buszoznom sem kellett! :) :)
Plusz öröm még, hogy ma nyertem egy Alfissimo magazint a Facebook-on, alig várom, hogy megérkezzen! :)
+++ Megérkezett, ráadásul 2 egymást követő szám! :) :)




1. kép: Még mondja valaki, hogy kicsi a Spider csomagtartója! Immáron a negyedik "Nagy Túra" csomagjait nyeli el gond nélkül.
2. kép: Az olasz határ előtti 111-es út leágazóig autópályán haladtunk Ausztriában. Az igazi kaland innen kezdődik. Elindulunk az első hágó felé a Lesach völgyében.
3. kép: Az első hágó: Kartitscher Sattel a maga 1.530 méterével, a hágó listám 219. helyén áll.
4. kép: Csodálatos hegyi szakaszok után átlépünk Olaszországba, hogy az ss49-es úton megközelítsük a már régóta tervezett Brenner hágót.
5. kép: Mühlbacher Klause - eredetileg terveztük, hogy megtekintjük, de az időjárás nem volt kegyes hozzánk és nem akartunk elázni. Sajnos kimaradt.
6-7-8. kép: Brenner hágó hatalmas bevásárló központtal. Mivel ez legalább fedett hely, ezért megnéztük.
9-10-11-12. kép: A további út a szállásig. Az osztrák oldalon a Brenner autópályáért külön kell fizetni.
Ma kb. 670 km-t tettünk meg.












Sziasztok!
Kellene nekem egy kis segítség alfa 145 klímarendszerrel kapcsolatban.
A kocsim klímásításába kezdtem.
1.4 boxer.
Vettem bele boxre klímarendszert és twin spark műszerfalat.
Ott tartok, hogy mechanikusan minden össze van kötve le van vákumolva.
Bekötözgettem az elektronika egyik részét és itt akadtam el.
Csatoltam a képeket, amin bejelöltem miket nem tudom hova kell kötni.
Ha valaki le tudná írni a működését vagy tud segíteni a saját verdájáról lelesni mit hova azt nagyon megköszönném! Vagy ha tud valaki ajánlani olyat aki tud segíteni azt nagyon megköszönném!
Várom a hozzászólásokat!
Előre is köszönöm!
http://kepkezelo.com/images/833eix1s4385mrh9id6.jpg
http://kepkezelo.com/images/yqwx6ry3vgm65i7v4r5.jpg
http://kepkezelo.com/images/xuq42l03fyomygx1w0k.jpg
http://kepkezelo.com/images/plw4onnr92fbqk49cc53.jpg
http://kepkezelo.com/images/8xv0kkgbkht5x8ec5i5.jpg
http://kepkezelo.com/images/6r30ewciz3cj8ug5cf97.jpg
http://kepkezelo.com/images/ynisk4i8ijd748l96sn.jpg
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kompresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
A szerelőm kicserélte a két első lengéscsillapítót, a jobb első lengőkart, a hátsó fékbetéteket, valamint piros színűre festette a fékeimet.
Mituán a ventillátoromat hangosnak találtam a belső térben, ellenőriztettem, s mint kiderült, az előző kötelező szerviz alkalmával nem cseréltek pollenszűrőt. Persze ennek még lesznek következményei...
A napfényvédő-csík letépése után megkaptam a műszaki vizsgát... Persze amint hazajutok már tetetem is fel újabb két évre a csíkot.
Ezen kívül új környezetvédelmi matricát is kaptam, miután a nap kiszívta a rendszámomat a matricáról :-)
3
443
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV