Blog
Kiszereltem az ajtókban levő ajtóbehúzó/ablakemelő kapcsoló műanyagokat. Nem voltak nagyon csúnya állapotban, de nem is voltak a legszebbek. Az összes kapcsolót kipattintottam, majd megsikáltam őket körömkefével. Ezután jött a festés. MOTIP sprayplast matt fekete festékkel fújtam őket meg 5 rétegben. Ez a spray a folyékony gumi néven elhíresült anyag. Egy biztos, ha nem is lett teljesen, tökéletesen hibátlan, az biztos, hogy sokkal szebbek, mint voltak.








Eljött a nagy nap..
Elvittem átnézetni két helyre, mindenhol mást mondtak. Tudtam jól hogy baj van a futóművemmel, szerelőkkel nem tudtam egyeztetni, szóval ismerősömre bíztam..
Szólt hogy a futómű még nem is gond, de rohad az alja.
Tisztába voltam vele, mert akárhányszor emelni akartam a küszöbnél, rozsdafoltok potyogtak..
Oké jöhet a lakatos :)
Két küszöb cserélve, az alja kihegesztve, kapott egy teljes alvázvédelmet, flexibilis cső is cserére érett, és megkaptam 2018-ig a papírt :)
Boldogság volt újra beleülni és hajtani 😄

Megrendeltem az első fékszettet (Textar tárcsa, Brembo betét.. Ha már hátul is az van)
Semmi csikorgó nyikorgó hangot nem hallok :)
Vele együtt vettem Autofren féknyereg felújító készletet.
Szép idő volt, neki lehet állni. Fékszerelésben már volt részem jópárszor, úgyhogy a csere elég hamar lezajlott, de csak ezután jöttek a gondok..
Teljesen össze lett rakva, jöhet a próbakör..
Gond van, befog a fék. A dugattyúk nem mentek vissza a helyükre. Gondoltam a fékmunkahengernek baja nem lehet, mert eddig tökéletesen működött.
Fékcsőre esett a gyanú, megrendeltem őket (TRW), hamar ki is lettek cserélve, de az előzök eléggé bele voltak rohadva 😃
Újabb próbakör, de sajnos a hibajelenség még mindig megmaradt.
Ekkor gondoltam az utángyártott dugattyúkra, kivettem őket és összemértem az eddigi ATE dugattyúval. Érdekes volt.
ATE: 53,87 mm
Autofren: 53,97 mm
Visszaraktam bele az ATE-t miután szépen meg lett tisztítva, és azóta tökéletesen fog és működik a fék! :)








Belsőtér jégkristály ledeket kapott, vele együtt a rendszámvilágítás és a tolatólámpa is (bár az rosszabb mint ami eddig volt, majd valami erősebb kell bele:))
Oldalsó indexburkolatokat is kapott, füst színűeket, de véleményem szerint nem igen passzol az autó színéhez, úgyhogy le fogom majd váltani krómra :)



Képeimet a Milánói hétvégérőlITT. megnézhetitek. Sajnos úgy néz ki csak google regisztrációval nyitja meg. Feltöltöm máshová is.
Akkor még ITT
Egy meglepi Itt
Belebeszéltem az Alfába a kiégett helyzetjelzőt. Csere a Bauhaus parkolójában. Izzó még volt a kesztyűtartóban.
A mai napon kaptam vissza a jószágot egy hetes kényszerpihenőjéből. Sajnos a lenkerék-kuplung összehangolás csak ma délelőtt lett kész, így a kocsi is csak délutánra lett összerakva. Most a kocsi végre (rekatíve) kussban van és nem játszik szovjet kávédarálós nótákat ha eleresztem a klungot. Na de ez nem minden, mert a kocsi a mai napon xenon fényszórós lett. Utólagos H7es xenon került bele és egy lámpamosó készlet az első lökhárítóba, Ez persze Dudás Zoltán nélkül nem sikerülhetett volna, mint sok minden más sem.
A következő projekt az lengéscsillapító csere lesz, melyeket németországból rendelünk majd meg. Első és hástó párt összesen 300€-ért be tudunk szerezni(szállítással együtt). Aztán áprilisban-májusban jön a nagyobb intercooler és lehet, hogy nyáron kipróbálunk egy H4es bi-xenon szettet is, de ez még messze van. Apropó, jövő héten kedden felkerülnek majd az új nyári gumik is. De erről majd kedden írok.