Blog
Idő közben elkerült az autó a fényezőhöz, ahonnan remélhetőleg egy-két héten belül el is hozhatom, immár Rosso 130 színben pompázva, illetve alváz/üregvédve. Amíg távol volt, elkezdtem bevásárolni a "tuning" alkatrészeket, hogy mire hazaér, csak össze kelljen rakni. Hosszas utánajárás eredménye lett, hogy az állítható Koni gátlók mellett döntöttem, illetve az Eibach ProKit rugók és a Powerflex szilentek segítik majd a bódét feszesebben mozogni. A becsavarozható bukócső (mert nem keret, csak 4 pontos half-cage) egyenesen Olaszországból érkezett, az OMP-től. Ez egy picit csalódás volt, a beszereléshez mellékelt tartó konzolt módosítani kellett, és egy korábban látott szintln 75 OMP csőhöz képest ez nem szedhető darabjaira, tehát egybe van hegesztve, így kicsit trükkösebb a ki/beszerelési procedúra, dehát ez van, ezt kell szeretni. A lista még nem véges, van még egy-két apróság a tarsolyomban, de erről majd később. Az összerakás persze nem lesz ilyen egyszerű, mert még az első/hátsó futóművet le kell bontsam alóla, hogy minden porcikája le legyen homokszórva/szinterezve, csak ezután tudom összerakni. Hamarosan a motor is felkerül az állványra, ha minden igaz csak egy generál kell neki és egy kis festés, és mehet vissza a helyére. Remélhetőleg mostantól felgyorsulnak az események, muszáj lesz, mert nyáron már használni szeretném. Nagyon várom már.
Szerk: A kasznizás után, de még a fényezés előtt, kivéstem a beltérből a hangszigetelő réteget, négy délutánnyi csavarhúzó, kalapács, kés, hígító kombó szenvedés, mivel szárazjeget nem kaptam sehol. Nem volt egy leányálom, de legalább kicsivel több mint 6kg cuccot kapartam össze végül. Remélem a rücsi ami helyette lett befújva, nem nehezebb :)




Ahogy már korábban is előfordult, a főszervező Sudár Zoltán, alias ChoppR6 nem jelent meg a rendezvényen. Még szerencse, hogy a helyszínt én jelöltem ki, így az adott volt. Közös szavazással Ilonát vezetőnek javasolva jutottunk el az egyetlen kitűzött célig. Szép napsütésben indultunk Óbudáról a 10-esen Esztergomba. Pontosan 20 db Alfa Romeo GT gyűlt egy helyre a városban, egy sorba parkolva, majd félkört alkotva! :)
Köszönöm szépen Dávid Kornélnak az ajándék első emblémát a további fekete projekthez! ;) Egész jól mutatott a fekete pólón az általam tervezett Alfa Romeo GT-s logó (4. kép) pirossal! ;-)
ui: A logót bárki használhatja, aki tőlem kéri, megkapja akár vektorosban is, a legjobb minőségben. Sajnos van aki egyszerűen kisajátította - igen, ilyen ember is van az Amorén! Biztos magára ismer, ha ezt olvassa :P
További fotók az Alfa Romeo kupé-kabrió közösség oldalán , vagyis itt http://tinyurl.com/jfb4wyb
Ha még nem vagy tag, jelentkezz itt https://www.facebook.com/groups/gtgtv4cbreraspider/




Felraktam a gyári Q2 felniket. Fasza conti gumikkal. Felhoztam a fényezést is egy kis polírozással, rengeteg karc volt rajt...
Km: 116420





- Új 18" nyári felni Aez Olymp személyében
- Új 225/40 gumi
- Új fekete-ezüst felni közép
- Offos koptató előre :)






A váltógombot, míg szerelőnél volt a gép elvittem újrabőröztetni Gyirmótra.
A kormányomat is itt csinálták és hozzá illő piros cérnát kapott illetve az oldala perforált bőrt:)


Eibach ültetőrugók kerültek a kocsi alá, 4 cm-vel lett így megültetve a gép.
A rugókat a jófogáson találtam egész jó áron, egy évet használt rugók.
Az első lengéscsillapítókat cserélni kellett, Magneti Marelli lett bele, első hátsó lengéscsillapító porvédők és ütközők is cserélve Sachsra.
A nem teljesen két éve cserélt jobb első kerékcsapágyat újból cserélni kellett, most SNR-t kapott, ennek tovább kell bírnia, mint a Starline-nak.
Az autó így sportosabb kinézetű lett és még jobban fekszik az utat :). Az ültetőrugóktól a komfortérzet nem változott :).
A költségem munkadíjjal együtt értendő.
Az első kép ültetés előtt-után :D
Km óra állása: 219000 km







Mivel már 4 hónapja megvan, így eljött az ideje a bőrápolásnak. Elsőnek meg lett tisztítva az egész, utána kapott egy ápoló balzsamot. A kényes részeknél a végén kapott egy plusz ápolást, amit kézzel masszíroztam bele. Ahogy szívta be a bőr a balzsamot úgy változott a színe szép fényesről, mattra. Ez így is jó, mert a jól ápolt bőrnek matt színe kell hogy legyen, és nem fényes.








Április 1-én este 6-ra elmentem dolgozni az Audi-gyárba. Jó idő - jó hangulat párosítással úgy éreztem nem érhet el április alattomos tréfája. Tévesen...április 2-án reggel 6-kor egyszer csak nem akart indulni a JTD. Gyorsan segítségemre érkezett egy győri szerelő, akiről többször hallottam már - csupa jót - és megkocogtatta az EGR-t. Hopp! Beindult... öröm, megnyugvás volt hallani azt a ketyegő dízel hangot. Kuplung felengedésekor újra leállt... elektromos csati le, pöcc-röff! Áthidaló megoldásnak tökéletes. Valószínűleg kitisztítom az EGR-t és újra megpróbálom aktívan használni, de előfordulhat hogy megveszem hozzá az újat! Egyelőre a ledugózásnál döntök.
Textar fék került a régi kopott hátsó fék helyére. Lassan kézifékkötél csere is szükséges lesz. Elég ramaty....mondjuk nem használom. :D
Muszáj volt vennem egy munkahenger visszanyomó szerszámot, mert a 156/147-nél bevált pillanatszorítós visszanyomás már nem működött.
Új téli garnitúrát kapott a vas Sunny Wintermax NW211 XL 225/50 R17 méretben.
2
575
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10