Blog
Takaró eltávolítását követően az első észrevételem az volt, hogy az ajtó nyitása után nem világít a műszerfal és a legkisebb fogyasztó sem ad jelet magáról. Aksi megadta magát, nem meglepő, mivel 8 éves gyári darab volt benne, de ezt ősszel már tudtam, hogy csere érett, ezért nem is távolítottam el belőle. Mérés után 5,1 V-ot produkált, így csere. Banner 62 Ah-s gyári mérettel megegyező aksi került bele. Plug & play! Csere közben észrevettem, hogy az egyik aksit rögzítő fém elemet megtámadta a rozsda, így kezeletlenül nem akartam visszatenni. Ha már kivettem és látván az anyagminőséget, úgy döntöttem nem teszem vissza, hanem lecserélem savállóra. Gondolkodtam, hogy komoly tartó szerepe nincs illetve nehéz is, így minek gyártom le savállóból, megcsináltam alumíniumból a gyári mintára. (4. kép, balról: gyári darab, saválló, alu) Súlya 1/3-a a gyárinak, így súlycsökkentést értem el. Persze jelentéktelen, de kellemes érzés tölt el, ha eszembe jut. :)
Majd kihasználva egy száraz, napos szombat délutánt, letisztítottam majd leápoltam a bőr felületeket az autóban. A leggyakoribb igénybevétel miatt a bal első ülést a belépőnél háromszor is átkentem. Frissességet, megújulást kölcsönözve a bőr felületeknek. Műveletet Sonax termékek alkalmazásával végeztem. Jó cuccok. Április 19.-én pedig ellátogatok Várpalotára, kötelező folyadékok, szűrők cseréjére.






Igaz, vagy 5 éve el vagyok maradva a Ts blogjával, de innen folytatom, illetve majd elkérem a szerelőmtől is az elmúlt 5 év anyagát. Most egy sima olajcsere volt szűrőkkel.
Pici csinosítás pici szerviz, alakulunk :)
Cserélve:
- hátsó dob (Parragi)
- légzsák fedél patentok
- elől alsó-felső lengőkarok mind két oldalt
- stab pálcák


Egy álom véget ért! A Vas új gazdára talált. Valószínűleg míg élek bánni fogom ezt a döntést, de ahogy a Terminator mondaná "I will be back" :D


... hát akkor a küszöb téma. Nem fűznék hozzá sok mindent...ne lepődjön meg senki, a kocsi koszos. :-) Autó letamasztva. Jó kezekben.



Tegnap ránéztem az olajszintre. Hiányzott. Eddig nem fogyott, tehát valami nem stimmel.
Ma alánéztem a kocsinak és látom, hogy valami csöpög a kocsiból.
A második képen éppen "összeáll" a csepp a leesés előtt.
A csepp olaj tuti, de honnan jön? Holnap felemelem a kocsit és alábújok...





Kicseréltem a legszűrőt. Saját magam (!).
Bosch szűrő, Xado 5w40 Eco Drive, új leeresztőcsavar, mert olcsóbb volt tömítéssel, mint csak maga a tömítés.
Km: 165134