Blog
Megvolt a 80000-es szerviz.
Selenia 20K Alfa olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, váltóolaj csere történt, és kiderült, hogy tavaszra egy-két dolgot a futómű körül cserélni kell.
Ma lett ötéves a lelkem!
Még alig vagyunk együtt, máris ünnepelünk! :)
80000 km-rel került hozzám, tökéletesen megkímélt állapotban, én magam sem hittem, hogy ilyen még létezik.
Motor újjáépítése
A boxerek mágusától kapott alapanyagból kiindulva vadiúj motor építése kezdődik, csakis minőségi alkatrészekből.




Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))




2004-03-24 - A 6 hengeres 12 szelepes motor egyik hátránya a csészés szelepmegoldás. Erre nagyon oda kell figyelni és 30.000 Km-enként a szelephézagot nem árt beállítani, ha a csattogós V6-ot el akarjuk kerülni! Ez történt meg tavaszán - Hézagállítás és csészék cseréje. Valamint 100.000Km-nél a szíjak cseréje.



1
533
Fórum
Friss topicok
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV