Blog
Hamar varunk a tavaszra, van ido par aprobb hibat kijavitani: Pec cartars segitsegevel potlodott 1-2 muanyag elem, es legfokeppen az elso lampak, es a bal oldali tukor. Mondjuk beszerelni meg nem volt erkezes, de elobb-utobb az is sorra kerul... Plusz beszerzesre kerult egy adag jofele Selenia AR20-as nomeg egy original olajszuro is. Most mar csak fel kellene hasznalni valamikor :) (Mondjuk 14-en, amikor Richard -elvileg- kerekcsapagyat cserel majd?)
Nem keves sorbanallas utan, de sikerult szert tenni a rendszamra. Termeszetesen reggelre leesett 15 centi ho ami azota is tartja magat, igy a rendszam fel se kerult... Ugyhogy mar majdnem ket hete alldogall a garazsban. - De legalabb volt idom kicserelni a vezetooldali zarat, igy ujra megy a kozpontizar... Es hamar, akkor a karpit megy a mosasba...
Nemtom mennyi, már nagyon sok km lehetett benne. :)
Ma be akartam tolatni a parkolóban de nem ment. de szerencsémre előrefele tudtam menni. Ígyhát go haza másnap meg szétszedtük a hátsóféket. Hát... műszakin már jelezték hogy nem igazán fog a hátsó fékem, de gondoltam kibírja tavaszig... nem bírta szétesett :) Így kapott új pofákat és munkahengereket is
Kaptunk uj eves autopalyamatrincakat Magyarorszagra es Osztrakiara is.
"Erdekes" a magyar volt a dragabb,pedig az osztrak 14 honapra ervenyes...
Nos megvolt a nevrevetel (atiras :o) 56000 Ft egy eredetvizsga 18000 -ert valamint uj forgalmi es törzskönyv 12000 -ert.
Ezek voltak az elsö kiadasok a GEP -re.
Végre helyére kerültek a fehér LED-es helyzetjelző izzók, és rendszámtábla világítást szolgáló LED-ek.
Ledesre cseréltem a térképolvasót, illetve belső világítás összes izzóját. Csak most jutottam el idáig mert a boltokban vehető tűzős LEDizzók pár hét alatt kiégnek, ezért ezeket saját magam újraforrasztottam megfelelő ellenállással, a további jól működés érdekében.





Igen csak esedékes volt, mert ezekben a fagyos időkben, majd meg fagytam benne.De ezt szó szerint értendő!Igazából szép lassan krepált be, egyre kevésbé ment fel a hőfok mutatója.A végén már a 40 fokból nem is engedett, így természetesen a fogyasztásom is megnőtt. BEHR típusú termosztát került beépítésre, és -30 fokos fagyálló folyadék.Most már tökéletes a motorhőfok, és a fűtés is, a fogyasztásról nem is beszélve.
