Blog

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-02-17

A kocsi meg a hifibeepites alatt áll igy en a masik vaganyon intezem a dolgokat.
A mai napon a lampak es indexek szine is hozza lett passziva a kocsiehoz..igy mar jobban fognak passzolni a gep szinehez.
(közben info a hifibeépitesről: a kocsi jobb oldala kesz )

 
>> Szervizzerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2009-02-18

lengőkar,pollenszűrő csere,futómű beállítás!

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2008-10-31

Miután beszerzésre kerültek a felújításhoz szükséges alkatrészek, elkezdődhetett az összepakolás. Ez a rész rettentő lassan haladt, ha nem történik ami történik (egy következő bejegyzésben lesz olvasható) talán még 2009 Februárjában sem lenne kész..
Tehát elkezdődött az összelegózás, ugye minden szépen le lett takírítva, fényezve, stb. Vettem új gumigyűrűket a szívósorhoz, meg még nagyon sokmindent.

Az eredmény ez lett:

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2008-09-10

A motor szétbontása után a következők derültek ki:
A főtengely gyönyörű!
A hajtókarcsapágyakon enyhe kopás volt észrevehető, tehát ezeket cserélni kell.
A nyugvó csapágyak közül néhányon szintén kopás látható, ezeket is cserélem.
A hüvelyek közül három, a dugó felfelé mozgatásakor elindult a helyéről a dugóval együtt. A hüvely alján van egy tömítőgyűrű, ezeket tehát ki kell cserélni!

>> EseményLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2008-12-29

Az autó 2008.12.29-én használható állapotban!! Azért nem írom hogy KÉSZ, mert rengeteg apróság maradt, amit még meg kell csinálni, de az autó napi használatra kész, üzembiztos..
Az előzményekről, és az azóta megélt eseményekről külön postokat fogok még írni!

>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2009-02-17

Debrecen - Budapest - Debrecen .Odafelé hóesés, nedves aszfalt, néhol víztócsákkal, néhol már megmaradó hóval. 140-150-es tempó simán tartható volt. Visszafelé aztán elszabadult az időjárás rendesen. Már Gödöllőnél figyelni kellett az út szélét, kezdett rendesen megmaradni a hó, a forgalom meg bebénult, a sok fakezűfalábú azt se tudta mi van. 130-140 még itt is biztonsággal ment, pici bizonytalansága sem volt az autónak, mintha észre sem venné, hogy kint mi van. Aztán egyre gyűlt a hó, egyre maradtak le a többiek. Lassan kezdtem visszább venni én is, de egészen extrém módon nem érzékelte az autó, hogy valójában már havon fut. Félúton már legalább centi havon mentünk, és végig nagy pelyhekben hullott. Egy idő után ráálltam 4-es 100-ra, a bizottság kedvéért, de továbbra is minden rezzenése azt sugározta az autónak, hogy ez meg se kottyan neki. Hihetetlen biztonságérzete van, és nem hamis érzet, ez tud valamit...Egy bajom volt csak, a világítás az halovány gyenge. Majd kiküszöböljük...Debrecenben a jól kivilágított, elhagyatott havas utcák vártak, ez már a jutalomjáték volt, szépen csinálta amit diktáltam neki. Elég nehezen megfogalmazható az a "durcás vadászgép" érzés, ahogy csak megy, megy és totál nem érdekli semmi, csak törtet át a morcos pofájával mindenen

 
>> SzervizAlfa Hím // Alfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

jobb első felső lengőkar csere
reggel a hidegben kicsit nyöszörgött a szilent, és idegesített kicsit.:-)
241000km

x
 
>> SzervizAlfa Hím // Alfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

jobb első csapágy csere (gyári)
kicsit már búgott
240100km

x
 
>> SzervizAlfa Hím // Alfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
239200 km-nél

x
 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-02-17

Az idei soha véget nem érő tél utolsó hónapjának idusán,miközben egy napsütötte dombon megálltam és frss levegőt szívtam,eközben észleltem,hogy a ködlámpával valami lett :(
Egészen konkrétan ripityomra törött az üveg,bár még a helyén van és amúgy sem világított de azért majd ki kell cserélnem egyszer csak mindazonáltal.
Amúgy fogalmam sincs,hogyan történhetett.Talán felpattant egy kavics.