Blog
Tudván,hogy típushibája a 159-nek a hátsó ablakmozgató mechanizmus meghibásodása,már kezdetek óta nem is szoktuk használni.
Sajnos ennek ellenére is egyik délután leesve találtam a bal hátsót.
Aztán véletlenül még a gombot is megnyomtam,mikor is összetekerte a bowdent a mechanizmus belsejében és a csigakereket is tönkre tette.Így nem volt javítható,cserélnem kellett.Szerencsére a villanymotor külön van,így azt nem kellett cserélni.Viszonylag könnyen leszedhető a kárpit és az alatta lévő lemez is.Némi kézügyességgel otthon javítható a dolog.Magneti Marelli gyártmányú mechanizmust sikerült vásárolnom,talán ezzel már nem lesz többet gond.Viszont-valószínűleg jobb oldalon is meg kell hamarosan ismételni a mutatványt:-/.
Mai program a motortér volt, összeállt minden hozzávaló ezért kicsavar-becsavar, kiszerel-beszerel, leenged-feltölt, összerak, ez ment ma délután.
A VTN fóliázott ( VTN Pécs ) tartályokat ( víz, fékolaj ) és az akkumulátor takarót ma beműtöttem a régik helyére az összes csavar lekezelve, rozsdátlanítva és festve, cserélve, alátétek, alu hűtőbordák letisztítva, vákuum csövek befűz,stb...Ami a kezem ügyébe került, rendbe téve odabent.
Most már patyolat a kazánház:-)







Fura sziszegő hangot hallottam a kocsi elejéből. Először azt hittem valamelyik turbócső adta be az unalmast. Gondoltam, hogy nem lehet nagy baj, mert se teljesítménycsökkenést, se több füstöt nem produkált a kocsi. A csöveken nem láttam semmi hibát, mondom leveszem a cooler-t kitakarítani. Elég kuka állapotba volt, a lamellák össze vissza álltak benne, ami annyira nem is zavart volna, viszont észrevettem rajta hogy olajsáros az egyik csücske. Na megvolt a hibafelismerés. Innen jött a sziszegés. Találtam egész jó állapotú bontott collert. Köszönet érte Mreni -nek. Kicseréltem, megszűnt a hang. Örülés!
Az utóbbi 2 hétben elkezdett repedt fazék hangot hallatni a kipufogó. Ma alánéztek. A flexibilis csőtag teljesen kimozgott, elhasználódott, ezt kis is cseréltük a mellette levő tömítéssel együtt. Előtte, utána a csatlakozócsöveken pár pont hegesztés szintén kellett. Most már csendes, a sportdobot is alig hallani, szóval nem teszem vissza a gyári dobot :). Alles zuzammen: 20,000 Ft. Dinamit kipufogóklinika, értenek hozzá, de nem olcsók, hozzá kell tenni.
Ennél nagyobb baja ne legyen :). Lemostam, illetve lemosattam a Karasnánál. Ők tényleg szépen megcsinálják, nem maszatolnak, 3 hetes bogár is lejön. Kapott lánctisztítást is és viaszt. Hamarosan megy műszakizni.

Semmi extra, klíma töltésen vagyunk túl. Gáz töltöttség 50% on volt. Most fasza, hideg mint a jég :)
Az egyik legjobb barátnőm, Eszti esküvőjén én voltam a koszorúslány. A mennyasszonyi autó az öccse autója volt, de én boldogan szaladgáltam kora reggeltől a saját Alfámmal a virágokkal, a dekorációkkal, a fodrászomhoz, sminkeshez... miután Zsolti szépen lemosta és meglepett egy szett Alfás szelepsapkával.










Az autót törött csomagtér lámpával vettem (valószínűleg sikerült rácsukni valamire a belgának). Anno megkérdeztük, mennyibe fájna egy új, de olyan brutális összeget mondott a szerviz, hogy gondoltam, várok bontottra. Ákosnak sikerült szereznie egyet, amit elhozott Velencére, köszönöm! Ma megtörtént otthon a csere. :)




1
542
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa tuning
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth