Blog
Anno lecseréltem a FL előtti fa kormányt bőrre.
Ok, meg is voltam Vele elégedve. Egészen addig, míg meg nem láttam potom pénzért egy 156 FL kormányt légzsákkal. Meg is vettem.
Itthol nézegettem, de valahogy nem jött be. Multikormányra vágytam. (Ha sikerül, valahogy megoldom, hogy működjön is a rádióm Vele)
Szóval eladtam a régi és az újdonsült kormányt és vettem egy multisat.
Viszont itt még nem állt meg a történet. Túl egyszerű volt. 😄
Így elküldtem újrabőrözésre + tetettem rá hüvelykujj púpokat + az alját kicsit sportosabbra alakíttattam. Nagyon tetszik.
Egyúttal a váltógombot is újrahuzattam.
A Hunyadi Autókárpit -nál készült, Kisbéren. Nagyon profi és gyors munka.
Up!
Sajnos a FL légzsákátvezető nem jó a FL előtti autóba. A légzsák csatlakozója sajnos másabb. Egy FL-sből való csatlakozó ráforrasztásával talán megoldható lenne, de...
A régi átvezető duda csatlakozóját viszont 2-3 cm-l meg kellett hosszabbítani.
Így úgy néz ki, hogy a rádió kormŕny távvezérlése kivitelezetlen marad! 😞
Az összkép viszont nagyon tetszik, baromi jó a kormány fogása!
Megérte a beruházást! 😊








Valószínűleg az előző tulaj dohányzott. Emiatt bűzlött a kocsi. Több helyen érdeklődtem, de csak Az APS Scheel válaszolt, sőt nem is mondtak első hallásra magas összeget. Hétfő reggel elvittem és szerdára kész lett. Műszerfal és teljes kárpit takarítással együtt. "Csak" belső takarítást kértem, de ennek ellenére kívülről is lemosták.
Megjegyezném, hogy nem találtuk a kocsit. Olyan tiszta lett, hogy én sem ismertem meg.
Takarítás díja: 190 Eur
Céghez való tömegközlekedés 5,2 Eur. (ezt viszont sokallom)
Még nincs neve. Eleinte Mocskosnak akartam hívni a külseje és az alapján ahogy megy, de most már ez nem igen aktuális.










betét+tárcsa csere, mert lekoptak mindenütt (az első betétekben tán 1 mm volt...), illetve nagy tempóról fékezve darált / morgott a fék - ennek az oka az extrabónusz volt: bal első féknyereg egyik rögzítő furatának elvásott a menete. hurrá, lehet venni bontott nyergeket, párban.
viszont: azóta harap a fék, nem nyüszög, és nem is darál.
Délután kicseréltem az ablaktörlő motort. Régóta akadt a szakaszos törlésnél. A régi rudazat került vissza.
A kocsin eredetileg levő utas oldali ajtón több horpadás is volt, illetve az alja rendesen meg is volt húzva, úgyhogy a bontós gépről 1:1 átraktam az ajtót. Az patent. Viszont a kilincsben levő zárcilinder ugyebár nem a megfelelő volt, igy azt át kellett raknom (hogy tudjam a kocsi saját kulcsával nyitni). A kilincs leszerelése sem 1szerű mutatvány, de a visszarakása egy igazi rémálom. Aki már unja magát szöges korbáccsal csapkodni annak ajánlom szedjen ki és rakjon be 1-1 kilincset mikor unatkozik :)
A zárhengert fedő műanyag kupak leszedése is felér 1 jó torna mutatvánnyal, de ami a kis összekötő rudakat illeti, a kupakba kapcsolódó sárga végű rúd visszarakása varázspálca nélkül roppant nehéz. Ez nem is sikerült, türelmem határán voltam, úgyh csak a piros végűt pattintottam be, ami a kilincs meghúzásakor nyitja az ajtót.
1 kis tuning elem is járt a művelettel:
- frissen fényezett fényes fekete boritás került az ajtó élére, a B oszlop felé.


0
660
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
- Alfa reklám
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10