Blog
Sosem voltam megelégedve a 156 lámpáival, sőt, szó szerint botrányosan rosszak, hiába a Night Breaker + izzók se tesznek csodát.
Hogy most elégedett vagyok-e?
Arról majd kicsit lejjebb.
Valami jobbat, szebbet akartam, így megrendeltem egy szett Bi-Xenon projectort, hogy majd jól beépítem, és megváltom a világot. Gondoltam én. Néztem videókat, pofon egyszerű.
Ofkorsz a gyakorlatban már teljesen mást mutatott a helyzet, egy igazi rémálom volt, de azért ,ez sem fogott ki rajtam.
Olyan idegállapotba voltam ,hogy képek nem igazán készültek a munkafolyamat közben.
Beraktam, működik, fúdenagyonszép, fúderohadtul semmit nem világít. Állítottam rajta, na akkor sokkal sokkal jobb lett, de még így is egy vicc.
Egyszerűen nem tudom mit kéne már vele csinálni. Vissza fogom kötni az eredeti reflektor izzóit is,hogy még azok is világítsanak.
Ha őszinte akarok lenni nem jobb annyival a gyárinál amennyivel rizikósabb.
Szóval itt még lesznek változások.
Marha jól néz ki, és ennyi.
Állítva lett a sárvédő ,mert nagyobb volt a hézag, még mielött valaki megtalálna vele... :D



Jobb hátsókeréknél lévő féknyereg csere.
Bal hátsó lámpám kicsit megolvadt és kontakt hibás is lett. Érdi bontóból lett egy újabb, szép, belső burkolattal és csatlakozóval együtt... szépen működik. :)


2015-02-20-án útra keltem Feleségemmel Ritivel, elkísértek minket barátaink Andy, Mike. Köszönöm nekik ezúton is a társaságukat és szakértésüket.
Az spider futás teljesítménye 134130 km.
Ciao!
Történt egy kis karbantartás a váltó környékén, mert melegen szorult a képeken látható tengely/csap és nem állt vissza a váltóbot a középső állásba, úgy kellett vissza húzni erővel.
Akksi ki, akksi tálca ki. Ehhez a bizti tábla dobozát és a légszűrő ház felső részén lévő csavart is le kellett bontani. Ekkor már láthatóvá vált a bűnös alkatrész. Egy 17es kulcsnyílású anya rögzítette az acél tengelyt az alu házba, anya le, műanyag faudi fejhez hasonló, csuklók le, majd kitoltam a házból a tengelyt. Ezután csiszoló vászon és fúrógép segítségével megcsiszoltam, nem kell félni tőle, lehet adni az előtolást neki... :)
Ezután bő zsír az alu házba, meg a tengelyre, majd a segédirányító fül, ami a váltó léptető tengelyét mozgatja, vissza, utána alátét és anya meghúz. Műanyag csuklók vissza és ha már itt voltam a másik csuklót is kitakarítottam, megzsíroztam, hál' Istennek az alu pogácsa, amit két torx fejű csavar fog össze, simán szétjött.
Majd az összeszerelés fordított sorrendben történt.
Kb. ~3-4 óra volt az összidő, szuper lágy lett a váltás. Már csak a műanyag kulissza felújítása van hátra, ami a váltó botnál van és akkor mintha új váltó lenne rajta. Semmi lógása nem lesz.








Megkockáztatom és felraktam a nyári kereket, csak nem lesz már hó. Nagyon szúrja a szemem a 15-ös kerék, így elhatároztam a 17-es Selespeedek kapnak majd téli gumit a következő télre, nyári szettnek pedig cél a 18-as, sokküllős GT felni.

Axial csuklo(tie rod axial joint) es kormanyosszekoto rud(tie rod end) csere. kis meglepetes ert, mert az uj merete hosszabb volt mint a regi.
(Ezt azota se ertem, hogy miert kellett az axialcsuklobol levagni, na majd Mo.n kiderul ha egyszer arra jarok ezzel)




Nagyon köszönöm AlfásSzöszinek az invitálást az Alsónémedi-i farsangra illetve a péntek esti alfázásra, kellemesen telt a péntek és szombat estém. Örülök, hogy megismertelek már végre személyesen is főleg igy hogy én lehettem a sofőröd, remélem folyt. köv. hamarosan. ;)
Már öt év telt el a vásárlás óta. Idén 14000 km került az autóba. Egy füstölő generátoron kívül nem rémlik semmi komolyabb hiba, ezt is szerencsére a ház előtt produkálta, így nem ragadtunk sehol sem félúton.
0
368
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8