Blog
Kátyúknál, bukkanóknál kopogó hangra lettem figyelmes hátulról, az oka a hátsó két stabpálca volt.
Meyle gyári minőség lett beszerelve.
Így ismét 100%-os a futómű
+ Átment a műszakin az autó.


Eldurrant az első vízhűtő az autón.
Egyik reggel egy kis tócsa várt alatta.
Emellett az egyik vízcső is közel járt már a pusztuláshoz, az is cserélve lett a gyári újra a hűtő pedig, egy bontott gyári hűtőre.
Az autó korábbi sérülése miatt a lámpákban voltak letört alkatrészek, illetve a füle sem volt mindegyiknek épp.
Erre a megoldást Lengyel Máté cartárs nyújtotta. Megjavította a belső műanyagokat, foncsort tisztított, a rögzítő füleket is megjavította és emellett beépítésre kerültek az Angel Eyes karikák is!






Na és akkor jöjjön a csodás M32 váltó csere...
Az AlfaDepo-ból szereztünk egy felújított váltót.
Kicseréltük és ugyanúgy búg az autó. :)
Emellett ismét eltelt 10e km és olajcsere, szűrők stb.



Teljes lett a Rendes József féle bőrözés készlet és ezzel az autó beltere is karcmentes, akár az új.
Váltószoknya, Váltógomb, Könyöklő, Kézifékszoknya.


A nagynyomású szervócső a nyári ideoda kocsikázások után úgygondolta, hogy elmegy világgá.
A egy kis helyen kilyukadt és csak kompletten lehet cserélni.
Kapott egy gyári újat, illetve a piros színű szervóolaj le lett cserélve a PETRONAS féle zöld színű folyadékra, amit a facelift után is használtak.



A gyári felnit kicsit feldobtuk egy kétszínű festéssel.
Illetve kapott egy vadonat új szett Hankook Ventus S1 Evo3-at



Bal rövid féltengely
Nem oldotta meg a búgást, de legalább ez is cserélve..





