Blog
Egy éve van már, hogy a rugó darabjait megtaláltam porszívózás közben. Most végre a felvidéki túra előtt beszereltem a bontott cuccot. Közben felfedeztem, hogy az olajtartályból jövő csövet cseszegeti a kuplungpedál minden benyomáskor, már hiányzott is belőle, ezt is orvosoltam. Kapott még egy kis teflonspray kezelést, ne csikorogjon visszaengedéskor. És persze a típushibás kinyomórúd szilentet is rendbe szedtem. Találtam a garázsban 9-es belső átmérőjű PE csövet, azzal vettem ki a rémisztően nagy holtjátékot. Jó lett, hajrá, mehet kanyarvadászatra.

Karbantartás és olajcsere, 37504 km-nél
Karbantartás és olajcsere, 29018 km-nél
Karbantartás és olajcsere, 21073 km-nél
Karbantartás és olajcsere 12663 km-nél
Hátsó hangszigetelő szivacs az tök jól teszi a dolgát, de télen rendesen tartja is magába a vizet. Mivel nem szeretném alvázvédőzni mostanában megint, vettem bele 2 műanyag dobbetétet. Megkaptam csoportba hogy h*lye vagyok de semmivel sem hangosabb, elől is koppan akkor mindegy :)
Télre biztosan bent marad, plusz a rohadás lehetőségét is hátul minimalizáltam.
Azzal az ötlettel hogy fújjam telibe a szivacsot alvázvédővel azt elvetettem, túl kókler megoldás.
Prasco gyártmány, cikkszámok:
KAR AA0903653 *IH jobb
KAR AA0903654 *IH bal



Kiszedtem eladtam, egyrészt szinte mindenkinek már van, másrészt folyamatosan világított, idegesített.


0
721



