Blog

>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-05-09

inkább a második folytatása... sajnos az előző valamire való bejegyzésem óta elég sok idő telt el... ez azért van, mert sok egyéb dolgom volt, amitől nem tudtam elég időd fordítani a ládám készítésére... de!!! kész :))))

Szóval amikor az osztálytársam apjával levágattam a ládát, első dolgom volt, hogy kifúrjam a lyukakat.... helyet a csatlakozónak. Amikor ez megvolt, kezdődött a rezgéscsillapítás, amit először úgy akartam, hogy kis darabokra vágott szivacsot ragasztok fel, de nagyon sok időt, ragasztót és munkát igényelt, így egy rossz irodai fotelt vettem elő, hogy segítsem a munkám. Nem éppen szép, de legalább hatásos dolog :). A mélynyomó felfogatása nem volt a legkönnyebb, mivel hátulról már nem lehet megfogni kulccsal az anyát, így speciális körmös anyával oldottam meg Piritu ajánlása alapján. Amikor kész volt, a védő "rács"-nak is kellett pár lyuk, ezt első alkalommal sikerült szépen melléfúrni, sebaj.... a rossz lyukakat később fa gittel tettem láthatóvá és érezhetetlenné :) nem volt sok jelentősége, de így jobb a szívemnek. Kipróbáltam a dolgot... tetszett, úgy gondoltam ideje bevonni... hát egy negyed napot rászántunk édesanyámmal, hogy jól nézzen ki, az az igazság, hogy lehetne jobb is, de első ládának szerintem meg fog felelni.

Költségeim:

csatlakozó (Sinus Live) 5 EUR
2x2,5 mm kábel 1,6 EUR/m
szőnyeg 1x1,5m 7 EUR
csavarok, anyák, .... kb 5 EUR
védő fém rudak 1 EUR/db
fa alapanyag + munka 2 üveg jóféle almás vodka :)


és jöjjenek a képek!

>> EgyébKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-05-08

Ezt meg kellett, hogy örökítsem :)

 
>> SzervizRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2010-05-09

Jövő héten ha minden jól megy kicseréljük a fékfolyadékot. Majd kiderül, hogy érezhető-e a változás!

Az anyag már megérkezett, egy literes Tutela Top 4 formájában.

>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2010-05-09

Szemkápráztató! :9

 
>> EgyébBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-05-08

Szokásom az autóimnak nevet adni. Mivel ingerszegény életemből nem sok ihlet csapódik rám, rendszerint a rendszámból indulok ki.
Az előző tulajnak egyedi rendszáma volt, így pénteken kaptam meg az új rendszámot: LOA.
A Loa egyébként egy voodoo kifejezés, ami a testet uraló szellemet jelenti. Az ember biztosítja az élelmet, és egyéb szükségleteket, Loa pedig az egészséget, védelmet a gonosztól és a jószerencsét. Hát úgy legyen!
Tehát a neved ezután légyen Lola.

>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-05-08

Mikor bejöttek a melegek tapasztaltam,hogy nem akar kapcsolni a klíma.-{Beugrottam a szakihoz és az ok a nyomás megszünése:-}Így ellenörzö nyomást végeztünk az eredmény jó lett így mehetett bele a fris gáz:-}mostmár jöhet a nyár nem fog izzadni a seggem.-}

 
>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-05-08

Voltam egy ismerösnél(Bagee cimbi be protezsálásával.-}! és kiolvasta az agyát a vasnak:-.}Csak úgy kíváncsiságból!Minden tutkeráj,a Lambda is töléletesen muzsikál.Egy hibát talált ami az LMM re utalt de valószinű az régebröl maradt így töröltük és 1-2 hét múlva megyek megint arra újra megnézük ,hogy újra hozta e ezt a hibát!

 
>> EgyébIron(F)Man // Alfa 156 SW 1.9JTD // 2010-05-08

A benzines 156 elment... Nagyon-nagyon szerettem, de így döntöttem.
Megnéztem a kínálatot és úgy döntöttem, hogy a német használtautó lesz a megoldás. A futómű olyan csendben van, hogy a kék akkor sem volt ilyen csendes, mikor vettem. (2.5 éves volt és 50.000km volt benne!) Hihetetlen! Kiváncsi vagyok, hogy mikor szólal meg benne valami. (Ezek nem utak, csak fizetünk értük!)
Teljesen máshogyan megy, mint a benzines. Nem olyan hirtelen haragú a gázpedálra, de nagyon szorít, ha nem engedem el. Korábban volt régi TD-m. Na ez úgy megy, amekkora gázt adok. A régi kiakasztotta a turbót és ment, ez annyira pörgeti, amekkorát nyomok. -ez az érzésem-.
123450km van benne, eddig Hamburg utcáit rótta. Egy német fazon volt az első tulaja. A belseje szép állapotban van, valamit mindig cuccolt vele, de nincs össze ..aszva, összertörve, ne hiányzik semmije.
A fésték gyári mindenhol (110-150mikron)
Iszonyatosan stabil ezekkel a kerekekkel! Mintha sínen.... Tényleg! A kék is jól ment a 205/55-16-al, de ez klasszisokkal jobb!
A barátaimnak jobban tetszik, mit a kék. Nekem a bézs belső hiányzik kicsit. Ennek viszont valami fura, durvának tűnő anyagból van a belseje. Szép is és kényelmes is!

 
>> Szerviz147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2010-05-08

Csöri kicserélte nekem a hátsó tárcsákat és a betéteket. Már nem nyikorog a kocsi és valamivel nagyobb a fékhatás is.

 
>> Egyébötödik Béla // Alfa 33 SW TD // 2010-05-08

Hosszas keresgélés után teljesen véletlenül a Parajdinál találkoztam jövendőbeli akkumulátorommal. Egy 60 Ah-s akksit vettem 8000, azaz nyolcezer forintért. Neve nincs, na de ennyi pénzért. Szóval nem teketóriáztam. Nagy örömömben az erre szánt pénz maradékából vettem egy pár 16 cm-es Blaupunkt hangszórót az első ajtókba, otthon volt elfekvőben egy mp3-as Pioneer fejegységem, estére indult az autó, és ordított a zene. Van itthon még egy mélyládám elfekvőben, asszem újítok hozzá egy erősítőt, és azok is kerülnek bele az autóba.