
GT Ɨ|ѯ2023-11-22 17:24:27 // 6807
csepeliek1562023-11-08 08:33:03 // 6806
CIAO!
Elérkezett az idő amikor a józan észnek kell felülbírálnia a szívet. Három autó már nem fér el, a családban pedig megoszlanak a vélemények arról, hogy melyiktől váljunk meg.. A megoldást abban találtam meg, hogy mindegy, hogy a 159 és a MITO közül melyik szeretett autónk találja meg hamarabb új gondos gazdáját a lényeg az, hogy úton legyenek, és pont olyan mosolyt csaljon az arcra mint amiben nekünk van részünk vezetésük közben.
Mindkét autóról minden fontos infót megtaláltok az oldalamon, ha van kérdés írjatok. Első menetként ebben a körben szeretném megtalálni az új gazdit, így máshol nem hirdetem őket. Ár tekintetében is hasonló értéket képvisel a két autó nálam 2.8 mill/db
Elérkezett az idő amikor a józan észnek kell felülbírálnia a szívet. Három autó már nem fér el, a családban pedig megoszlanak a vélemények arról, hogy melyiktől váljunk meg.. A megoldást abban találtam meg, hogy mindegy, hogy a 159 és a MITO közül melyik szeretett autónk találja meg hamarabb új gondos gazdáját a lényeg az, hogy úton legyenek, és pont olyan mosolyt csaljon az arcra mint amiben nekünk van részünk vezetésük közben.
Mindkét autóról minden fontos infót megtaláltok az oldalamon, ha van kérdés írjatok. Első menetként ebben a körben szeretném megtalálni az új gazdit, így máshol nem hirdetem őket. Ár tekintetében is hasonló értéket képvisel a két autó nálam 2.8 mill/db
Giuntini2023-10-22 15:19:47 // 6803
zgi5212023-10-21 23:17:30 // 6802
szokott, de most a fiam volt a soros😀
Giuntini2023-10-21 12:14:41 // 6801
Lányod érted ment?:)
zgi5212023-10-20 00:35:04 // 6800
GT Ɨ|ѯ2023-10-14 17:55:57 // 6799
DKori2023-09-26 21:37:16 // 6798
Hát, kíváncsi leszek majd meglátod :) Minden esetre nekem is projektoros H1 van a Cromában, és valóban jobb, mint a hagyományos tükrös H4 volt az OFF-ban (itt ~használható a vetítési kép és nem szúr bántóan, nem villognak rád szemből), de a fényereje messze nem az igazi (persze tuti a lencse se 100%-os már hisz 2008as). Ugyanolyan (CarGuard) márkájú LEDről beszélek mindkét autó esetén (persze szigorúan próbaképp, offroad használatra :))) > egyébként érdekes, az olcsóbb kategóriásak közt épp azért voksoltam a CarGuardra mert ez amúgy rendelkezik E jellel, E8 jelölés van a világítótesten és a vezetékén is...persze tudom..khm....). Ehhez képest az Osram EasyLED H4 az OFF-ban dimenzióugrás lett, pedig vonakodtam tőle mi legyen, aztán meggyőzött, hogy van jópár vetítési képes fotó és elégedett vélemény róla a neten (pl.: lumenet...) így végül beleugrottam (és fostam, hogy kidobott pénz lesz). Tegnap is pont úgy volt nálam az OFF, hogy kora este (7 után...) már sötétedésben értem haza vele, szuperül, élesen, pontos vetítési kép mellett lehet látni vele tompítottal és távolságival is, soha nem villogtak vagy volt problémám vele (kopp-kopp), azon mosolyogtam, hogy épp ment a kanyargós országúton előttem egy nagyon új Toyota Rav4 és egyforma színhőmérséklettel szórtuk a fényt. :) Az előző autómban gyárilag LED volt a tompított és a távolsági, na az bakker álomszépen világított, etalon, magasra tette a lécet (és innen a heppem, hogy "próbálkozok")...na ez a szett legalább már közelíti (de azért még messze nem éri el!), őszintén szólva az előző autóimban eddig bármi (olcsóbb LED, emelt fényerejű noname vagy márkás Tungsram, Osram stb izzó, sokat próbáltam, valahogy a xenon korszak nekem pont kimaradt) nem igazán hozott drasztikus változást a legalapabb sárgás izzókhoz képest (max színhőmérsékletben adott kellemesebb megjelenést az autónak), ez végre igen.
Épp úton van még két szett H4 a családban két másik OFFba mert meglátták milyen és azt mondták kell :))
Na de nem rábeszélés, tényleg csak tapasztalat, majd meglátod (illetve ide CAN modul nem kell szerintem..)! :)
Épp úton van még két szett H4 a családban két másik OFFba mert meglátták milyen és azt mondták kell :))
Na de nem rábeszélés, tényleg csak tapasztalat, majd meglátod (illetve ide CAN modul nem kell szerintem..)! :)
osee_selespeed2023-09-25 22:24:40 // 6797
Volna esetleg valakinek eladó tetőcsomagtartója? Esetleg lehet tudni, hogy passzol-e rá a Grande Puntoé? Gondolom azt könnyebben találok.
osee_selespeed2023-09-25 22:23:30 // 6796
Köszi szépen!
Osrammal az offos autómhoz szemeződtem, mert abba legálisan beszerelhető. Viszont drága volt az adapterrel, meg CAN-Bussal, így még nem próbáltam ki.
Mitohoz keresgéltem valami olcsó megoldást, mert itt a vetítési kép, a lencse miatt valamennyire jobban adott. Így hát, találtam olcsó adaptert is, úgyhogy majd beruházok rá.
Amúgy meg H7 a foglalat. Csak kell az adapter, mert gyárilag, a foglalattal van be tekerve az izzó….
Osrammal az offos autómhoz szemeződtem, mert abba legálisan beszerelhető. Viszont drága volt az adapterrel, meg CAN-Bussal, így még nem próbáltam ki.
Mitohoz keresgéltem valami olcsó megoldást, mert itt a vetítési kép, a lencse miatt valamennyire jobban adott. Így hát, találtam olcsó adaptert is, úgyhogy majd beruházok rá.
Amúgy meg H7 a foglalat. Csak kell az adapter, mert gyárilag, a foglalattal van be tekerve az izzó….
DKori2023-09-24 12:36:57 // 6795
Szia!
Bocsánat, hogy OFFosként nem vagyok képbe, de milyen foglalatot LED-esítenél?
Ha H7 vagy H4 akkor erősen ajánlom az Osram EasyLED sorozatát, teljesen Plug&Play és a hagyományos izzóval megegyező méretű fényforrás, nem kell adapterrel semmivel baxakodni és az eddigi tapasztalataim alapján a legszebb vetítési képű, nem esik szét (így nem is szúrja a szembejövőt), fényerőben is remek...ezzel tényleg jobban látni sötétben tehát nem csak placebo bullshit, egyedül a hidegfehér fényt tény, hogy a víz/eső/hó jobban elnyeli, tehát rossz időben kb örök dogma lesz, hogy a sárgás fényű halogén a "legjobb", de hát ezzel nem sok újat mondok szerintem. Szóval szvsz ha H4 vagy H7 akkor ha teheted Osram, nagyon nem olcsó de megér minden forintot. Nekem OFF-on (H4) ez a tapasztalatom (több próba után). Ha H1, akkor szopás mert abból nincs EasyLED az Osramnál, a félOFF Crománál is ezzel "szívok", itt azt mondanám, hogy inkább csak szebb/menőbb lett a LED-el, de jobban nem látok vele éjszaka (ha lesz Osram EasyLED H1 meg fog remegni a kezem az enteren :) ), plusz itt ugye variálni kell a testeléssel, kicsi a hely stb szóval szopás a nem 100% eredményért az egész.
Ui.: az, hogy ki szereti ki savazza ("biztos vakít", "nem szabályos" stb.) őket abban nem szeretnék állást foglalni, mindenki belátása mellett...de tény, hogy az ilyen párezer forintos Gruppi-s stb LEDeket felejtsd, el szerintem :)
Remélem segít a tapasztalati tanácsom! :)
Bocsánat, hogy OFFosként nem vagyok képbe, de milyen foglalatot LED-esítenél?
Ha H7 vagy H4 akkor erősen ajánlom az Osram EasyLED sorozatát, teljesen Plug&Play és a hagyományos izzóval megegyező méretű fényforrás, nem kell adapterrel semmivel baxakodni és az eddigi tapasztalataim alapján a legszebb vetítési képű, nem esik szét (így nem is szúrja a szembejövőt), fényerőben is remek...ezzel tényleg jobban látni sötétben tehát nem csak placebo bullshit, egyedül a hidegfehér fényt tény, hogy a víz/eső/hó jobban elnyeli, tehát rossz időben kb örök dogma lesz, hogy a sárgás fényű halogén a "legjobb", de hát ezzel nem sok újat mondok szerintem. Szóval szvsz ha H4 vagy H7 akkor ha teheted Osram, nagyon nem olcsó de megér minden forintot. Nekem OFF-on (H4) ez a tapasztalatom (több próba után). Ha H1, akkor szopás mert abból nincs EasyLED az Osramnál, a félOFF Crománál is ezzel "szívok", itt azt mondanám, hogy inkább csak szebb/menőbb lett a LED-el, de jobban nem látok vele éjszaka (ha lesz Osram EasyLED H1 meg fog remegni a kezem az enteren :) ), plusz itt ugye variálni kell a testeléssel, kicsi a hely stb szóval szopás a nem 100% eredményért az egész.
Ui.: az, hogy ki szereti ki savazza ("biztos vakít", "nem szabályos" stb.) őket abban nem szeretnék állást foglalni, mindenki belátása mellett...de tény, hogy az ilyen párezer forintos Gruppi-s stb LEDeket felejtsd, el szerintem :)
Remélem segít a tapasztalati tanácsom! :)
osee_selespeed2023-09-23 17:12:23 // 6794
Sziasztok! Cserélte már valaki LED-re a tompítottat? Meg tudná mondani hol találok passzoló adaptert?
GT Ɨ|ѯ2023-09-16 17:31:58 // 6793
Gerion2023-09-10 21:23:19 // 6792
Hétvégére megjött postán a megrendelt új gumiszőnyeg csomag.
Innen vettem: https://www.bilmattor.com/bilmattor/alfa-romeo/mito/
Sokféle szőnyeget készitenek az Alfákhoz, igy MiTohoz is, én a gumiszőnyeget rendeltem. Korrekt szállitás, jó minőségű, szép, mérethelyes termék, a kocsi pontjaihoz rendeltem illeszkednek a patentok a szőnyegen.
.
Hétvégi akcióként neki álltam a kocsi aljának a rozsdátlanitásához. Felemelve és aláfeküdve úgy fest, van de csak felületi rozsda alul a futóműalkatrészeken és a segédkereten, igy jött egy drótkefézés, majd rozsdapassziválóval átkenés, 24 óra száradás, majd ma délután átkentem rozsdagátló primerrel. Még szárad, de alánézve biztatóan alakul. Nyilván nem is 100% a kitűzött cél, mert ahhoz szét kéne a kocsit szedni, és az alkatrészeket egyenként leápolni, de igyekeztem a helyzetből kihozni, amit igy lehet. Holnap este még alánézek, ha kell még primer, azután majd valamikor a héten kap egy fekete matt fedőréteget, vettem sprayt és sima festéket is azonos szinnel ehhez. Egyelőre a MiTo a garázs egyik felében pihenget. :)
Innen vettem: https://www.bilmattor.com/bilmattor/alfa-romeo/mito/
Sokféle szőnyeget készitenek az Alfákhoz, igy MiTohoz is, én a gumiszőnyeget rendeltem. Korrekt szállitás, jó minőségű, szép, mérethelyes termék, a kocsi pontjaihoz rendeltem illeszkednek a patentok a szőnyegen.
.
Hétvégi akcióként neki álltam a kocsi aljának a rozsdátlanitásához. Felemelve és aláfeküdve úgy fest, van de csak felületi rozsda alul a futóműalkatrészeken és a segédkereten, igy jött egy drótkefézés, majd rozsdapassziválóval átkenés, 24 óra száradás, majd ma délután átkentem rozsdagátló primerrel. Még szárad, de alánézve biztatóan alakul. Nyilván nem is 100% a kitűzött cél, mert ahhoz szét kéne a kocsit szedni, és az alkatrészeket egyenként leápolni, de igyekeztem a helyzetből kihozni, amit igy lehet. Holnap este még alánézek, ha kell még primer, azután majd valamikor a héten kap egy fekete matt fedőréteget, vettem sprayt és sima festéket is azonos szinnel ehhez. Egyelőre a MiTo a garázs egyik felében pihenget. :)
Gerion2023-09-04 20:40:09 // 6791
Itt az a fura szokás, hogy ha elvégez a 16 évet betöltött gyerek és a jogositvánnyal rendelkező felnőtt egy egyalkalmas, kb 3 órás gyorstalpaló tanfolyamot, plusz a gyereknek van egy sikeres látásvizsgálata akár valami pláza optikus szalonjában is, akkor kapnak egy speciális engedélyt a közlekedési hatóságtól, hogy a felnőtt tanithatja vezetni a gyerekét! Ki kell tenni egy kb Tanulóvezető táblát a kocsira (mágneses), és mehetnek, onnantól a család önmérsékletén múlik, hogy mikor jelennek meg a forgalomban. Tehát jogositvány nélkül is lehet közlekedni, ami azért első hallásra, sőt másodikra is elég bizarr, de ez van. Szóval mi is vezettünk már, egyelőre csak néptelen nagy parkolóban, de azután lépésről lépésre tovább majd.
zgi5212023-09-04 17:34:23 // 6790
ott nem sóznak :) apró kavicsoznak..
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-04 16:54:46 // 6789
Jót nem igazán :-) Ott meg gazdagság van, hihető sztori hogy impulzus vásárol magának valaki egyet csak úgy többi autó/motor mellé és aztán nem a gyereket hordja vele a sós latyakban napi szinten. A rizikó benne volt erősen, de aztán mázlink lett. :-)
zgi5212023-09-04 16:19:24 // 6788
Szuper, lányod imádni fogja! Nálatok is jön majd a szöveg:"Sosem adom el apa.." :P
Mi sokat gyakoroltunk a lezárt területen még a jogsi előtt.. Nálunk is előbb lett meg az autócska, mint a vez. engedély. A start-stop jól végezte dolgát a lefulladásokkor. :)
Mi sokat gyakoroltunk a lezárt területen még a jogsi előtt.. Nálunk is előbb lett meg az autócska, mint a vez. engedély. A start-stop jól végezte dolgát a lefulladásokkor. :)
zgi5212023-09-04 16:16:28 // 6787
szerintem ott egy edukált ember van a Vendel és slussz :/
Gerion2023-09-04 11:54:30 // 6786
Közelebb nem talaltatok kocsit? :) Itt az olasz markak eleg minimalisan voltak es vannak jelen, Fiat500-akon kivul nagyon nem latni olasz autokat az utakon, ezert is vettem a MiTo-t most otthon.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-04 11:05:07 // 6785
A Giuliettánk véletlenül pont Svédországból származik. :-)
Gerion2023-09-04 10:20:16 // 6784
Nekem közben megvolt a hosszu ut a kocsival, ket nap alatt ki Svedorszagba. Az auto minden problema nelkul, szepen letudta a tavot. Mondjuk az ötös valtoval nem en voltam a nemet autopalya bajnoka, de egy 130-140-et siman hozott tartosan. Az utaster teljesen zörejmentes, kormany, motor, fek rendben, az egyeduli tanulsag, hogy az ujonnan beepitett, amugy nagyon jol muködö Kenwood multimediara kell antireflex folia.
.
A svedeknel nagyon ritka az Alfa, a szomszedom meredt szemmel nezte, hogy ez mi a fene, amivel megerkeztem. :)
.
A svedeknel nagyon ritka az Alfa, a szomszedom meredt szemmel nezte, hogy ez mi a fene, amivel megerkeztem. :)
Gerion2023-09-04 10:15:37 // 6783
Szerintem sem volt rossz kis musor, es szerintem a MiTo-t kifejezetten dicsertek, pozitiv meglepetesnek volt vegig bemutatva.
A musorban szereplök vehetnek a faradtsagot, ha mar tudjak, hogy MiTo fog jönni, hogy egy kicsit elötte utannaolvasnak a neten, hogy ettöl szakertöbbnek tunjenek, de az is lehet, a musornak pont ez a Ladakon nevelkedett idösödö szakik kocsit vizsgalnak filing a hangulata? :)
A musorban szereplök vehetnek a faradtsagot, ha mar tudjak, hogy MiTo fog jönni, hogy egy kicsit elötte utannaolvasnak a neten, hogy ettöl szakertöbbnek tunjenek, de az is lehet, a musornak pont ez a Ladakon nevelkedett idösödö szakik kocsit vizsgalnak filing a hangulata? :)
Gerion2023-09-04 10:12:45 // 6782
Ne zarjuk ki, hogy kis osztrak faluban lako tulajdonos keves autofutassal megoldja az eletet. Masreszt, plane "nyugaton", egy kisauto mint a MiTo lehet masodik, többedik auto a csaladban, es nagy utazasokra nem azzal indulnak neki.
.
(Nekunk az egyik magyarorszagi szomszedunk vett egy Citroen Xsarat 20 eve, ujonnan hozta ki a szalonbol, es a kocsiban 42 ezer kilometer van. Törni nem törte sose, garazsban tartja, telen szinte sose jar vele, rozsdamentes, ha lemossa, mintha gyari uj lenne, viccelek is az öreggel ha latom, hogy a gyari muzeum fogja visszavasarolni a kocsijat töle. Masreszt viszont a kocsi egy fos, minden laza, puha, log rajta, mert a 20 ev alatt a nagyon szukseges szervizek se nagyon törtentek meg, nemhogy a kevesbe szuksegesek.)
.
(Nekunk az egyik magyarorszagi szomszedunk vett egy Citroen Xsarat 20 eve, ujonnan hozta ki a szalonbol, es a kocsiban 42 ezer kilometer van. Törni nem törte sose, garazsban tartja, telen szinte sose jar vele, rozsdamentes, ha lemossa, mintha gyari uj lenne, viccelek is az öreggel ha latom, hogy a gyari muzeum fogja visszavasarolni a kocsijat töle. Masreszt viszont a kocsi egy fos, minden laza, puha, log rajta, mert a 20 ev alatt a nagyon szukseges szervizek se nagyon törtentek meg, nemhogy a kevesbe szuksegesek.)
zgi5212023-09-02 19:37:57 // 6781
sztem ezek tevedesek voltak! (turbo, km)
osszesegeben sztem nem volt rossz!
osszesegeben sztem nem volt rossz!
Giuntini2023-09-02 19:33:51 // 6780
Ismét egy szégyen a Totalcartól!
105 lovas Multiair turbo indításnak nem volt rossz!
"Az Alfák szeretik ledobni a zománcot" azért vopt körbefújba.
56 ezerrel vette 12 évesen, kétezret ment vele és most 77 euer van benne.....
Minden ki lett rajta cserélve, de az hogy lehet hogy csak ennyi van benne? Ennyi km alatt hogy kerül fel rá egy utángyártott dob?
Ah, nem volt tekerve, dehogyis?
Az én 170 ezret futott MiTo-motorja is csontszáraz!
Vicc!!
105 lovas Multiair turbo indításnak nem volt rossz!
"Az Alfák szeretik ledobni a zománcot" azért vopt körbefújba.
56 ezerrel vette 12 évesen, kétezret ment vele és most 77 euer van benne.....
Minden ki lett rajta cserélve, de az hogy lehet hogy csak ennyi van benne? Ennyi km alatt hogy kerül fel rá egy utángyártott dob?
Ah, nem volt tekerve, dehogyis?
Az én 170 ezret futott MiTo-motorja is csontszáraz!
Vicc!!
Giuntini2023-09-02 11:22:07 // 6778
Ha nem lesz jó, Csörihez vigyétek le!
Giuntini2023-09-02 11:20:02 // 6777
Na ezt megnézem, de ismervén a két nagytudású "olaszautó imádatát" nem fűzök hozzá nagy reményeket.
gradvolttomi2023-09-02 07:39:35 // 6776
zgi5212023-08-31 19:42:30 // 6775
akkor egyetertunk! 😀
nekunk sajna mostansag van egy kis bibi..
pontosabban AC ota. lanyom volt ott vele, staff egyebkent😀.
odafele bizonyos fordulaton elment az ero, aztan vissza.
nincs check engine, nincs valid hibakod.
3 szerviz latta, 90ezret kifizettunk mar, egyelore kôdszurkalas van.
nem megyek bele a reszletekbe, de elkeserito!
most varom h lefogyjon a tank, 100 as benzinnel megtankolom
es magas fordulaton palyazni fogok egyet vele.
nekunk sajna mostansag van egy kis bibi..
pontosabban AC ota. lanyom volt ott vele, staff egyebkent😀.
odafele bizonyos fordulaton elment az ero, aztan vissza.
nincs check engine, nincs valid hibakod.
3 szerviz latta, 90ezret kifizettunk mar, egyelore kôdszurkalas van.
nem megyek bele a reszletekbe, de elkeserito!
most varom h lefogyjon a tank, 100 as benzinnel megtankolom
es magas fordulaton palyazni fogok egyet vele.
Giuntini2023-08-31 09:27:51 // 6774
Nem tudok róla...
Gerion2023-08-30 23:50:30 // 6773
ehhez az antracit szürkéhez van esetleg szinkód....?
Gerion2023-08-30 23:48:59 // 6772
Igen, tulajdonképpen hagyni kéne a pixába, csak még új az egész Mito sztori, és hajt az adrenalin meg a jobbitási szándék :) Lehet, túl sok autórenováló műsort néztem a Discovery-n :)
Másrészt a kocsi egésze annyira jól néz ki, hogy ezt az 1-2 bosszantó részletet könnyebb látni rajta, mintha eleve egy lepukkant rom lenne, aminek mindegy.
.
A Kenwood 7722DABS bekerült a kocsiba, kamera is hátra hozzá. Le a kalappal a debreceni hifis szerelőcég előtt, este nyolc elmúlt, amikor szólt, hogy kész, és elhozhatom a kocsit. Teljesen gyárin néz ki a Mitos beépitőkerettel (ami állitólag küzdős sőt kicsit faragós volt), jó helyre került az USB is, működnek a kormány kapcsolói is. A 7722 nagyon erős fejegység, nagyon szép képet ad, gyors és logikus a működése, Bluetooth azonnal kapcsolódott, Carplay simán megy, nagyon tetszik. A nejemnek év elején vett ID3-ban az infotainment messze mögötte van.
Másrészt a kocsi egésze annyira jól néz ki, hogy ezt az 1-2 bosszantó részletet könnyebb látni rajta, mintha eleve egy lepukkant rom lenne, aminek mindegy.
.
A Kenwood 7722DABS bekerült a kocsiba, kamera is hátra hozzá. Le a kalappal a debreceni hifis szerelőcég előtt, este nyolc elmúlt, amikor szólt, hogy kész, és elhozhatom a kocsit. Teljesen gyárin néz ki a Mitos beépitőkerettel (ami állitólag küzdős sőt kicsit faragós volt), jó helyre került az USB is, működnek a kormány kapcsolói is. A 7722 nagyon erős fejegység, nagyon szép képet ad, gyors és logikus a működése, Bluetooth azonnal kapcsolódott, Carplay simán megy, nagyon tetszik. A nejemnek év elején vett ID3-ban az infotainment messze mögötte van.
Giuntini2023-08-30 23:08:08 // 6771
Én ezt hagynám....
Giuntini2023-08-30 23:07:16 // 6770
Én tavaly megjártam ezzel a kálváriámat, a bal első egy koccanás következtében eltört. Bontott sehol sincs, újonnan kétféle rendelhető; a krómozott és fekete. Az antracit szürke már nem rendelhető. Most dobsz egy hátast, a fújható fekete 50 ezer forintba kerül előre. Nekem le kellett fújni, gyönyörűen megcsinálták.
zgi5212023-08-30 18:04:18 // 6769
berobbantam2023-08-30 17:52:34 // 6768
Szia
Igaz belső műanyag.Én az 56-on fújtam le az ajtóbehúzókat meg a biztosíték tébla fedelét pinty plusz spray-el.Igaz a nap nem éri,cserébe meleget kap rendesen egy fekete autóba.Elég kopásálló.Még nem jött le az ajtóbehúzórol sem.Én nem maszkolnám hanem szétszedném.A maszkolás sosem tökéletes.Esetleg még megpróbálhatod hölégfújóval megmelegíteni festés elött.De csak óvatosan,és ehez sem árt szétszerelni.Az is csodákra képes anyagában színezett műanyagokkal.Ha nem jön be még mindíg lefújhatod.
Igaz belső műanyag.Én az 56-on fújtam le az ajtóbehúzókat meg a biztosíték tébla fedelét pinty plusz spray-el.Igaz a nap nem éri,cserébe meleget kap rendesen egy fekete autóba.Elég kopásálló.Még nem jött le az ajtóbehúzórol sem.Én nem maszkolnám hanem szétszedném.A maszkolás sosem tökéletes.Esetleg még megpróbálhatod hölégfújóval megmelegíteni festés elött.De csak óvatosan,és ehez sem árt szétszerelni.Az is csodákra képes anyagában színezett műanyagokkal.Ha nem jön be még mindíg lefújhatod.
Gerion2023-08-30 17:18:56 // 6767
Tulajdonképpen igen, igazad van, ezek jórészt a kötelező körök, kifejezetten megkimélt, jónak tűnő példány a kocsi, ez már a vétel előtti állapotfelmérésen is látszott, és most a szervizből elhozva sem romlott a kép, szétszedés, közelebbi átnézés után sem derült ki javitandó új probléma. Szóval ez eddig jó.
Szervizből egyből átvittem az autóhifishez, az új Kenwood fejegységért meg vele a tolatókamera, kellhetett nekik a megrendelés, mert mondtam nekik, hogy ezen a héten érek rá a kocsival foglalkozni, erre elvállalta munkaidő után, most csinálja éppen.
.
Netről rendeltem viszont új ajtónyitó távirányitó boritását a mostani erősen viseltes helyett.
.
A kocsin közben látok még egy esztétikai kérdést, az egyik hátsó lámpa körüli matt sötétszürke nagy műanyag gyűrű elég napszivott felül egy világosabb foltként. Szerencsére a többi műanyag nem, érdekes módon csak az egyik hátsó lámpánál. Az elem maga amúgy ép. Volt már valaki aki ezt megpróbálta festeni? Szétszedni nem akarnám inkább nagyon alapos körbemaszkolás és mondjuk festékszóróval óvatosan megködölni? Ha nem lenne pont azonos a szin, és elüt, akkor mindkét oldalon, hogy egyforma legyen.
Csinált már valaki ilyet....?
Szervizből egyből átvittem az autóhifishez, az új Kenwood fejegységért meg vele a tolatókamera, kellhetett nekik a megrendelés, mert mondtam nekik, hogy ezen a héten érek rá a kocsival foglalkozni, erre elvállalta munkaidő után, most csinálja éppen.
.
Netről rendeltem viszont új ajtónyitó távirányitó boritását a mostani erősen viseltes helyett.
.
A kocsin közben látok még egy esztétikai kérdést, az egyik hátsó lámpa körüli matt sötétszürke nagy műanyag gyűrű elég napszivott felül egy világosabb foltként. Szerencsére a többi műanyag nem, érdekes módon csak az egyik hátsó lámpánál. Az elem maga amúgy ép. Volt már valaki aki ezt megpróbálta festeni? Szétszedni nem akarnám inkább nagyon alapos körbemaszkolás és mondjuk festékszóróval óvatosan megködölni? Ha nem lenne pont azonos a szin, és elüt, akkor mindkét oldalon, hogy egyforma legyen.
Csinált már valaki ilyet....?
Kazes☻2023-08-29 20:32:57 // 6766
Nem olyan hosszú lista ez. Szinte csak kötelezők. :)
Gerion2023-08-29 20:11:06 // 6765
Négyévszakos igen, főleg városi-elővárosi használat, kevés km várhatóan, bár ha a lányom majd eljut jogsiig, ez elkezd kocsival önállóan is járni, onnantól fene tudja, de az még messze van.
Ma a kocsi szervizben, hosszú a lista
Motorolaj és szűrő
Levegőszűrő
Gyújtógyertyák
Váltóolaj és szűrő
Fékfolyadék
Vezérlés és vizpumpa
új kipoffogódob (a mostani közelebbről megnézve inkább legyen csere most)
klima tisztitás és szűrő
nyikorgó ablak javitás
kiderült hogy az első rendszám mögötti magyar köztidarab törött, az csere
a fényszórók üvegének felújitása
.
holnap fejegység csere, egy Kenwood 7722-re és tolatókamera hozzá.
Ma a kocsi szervizben, hosszú a lista
Motorolaj és szűrő
Levegőszűrő
Gyújtógyertyák
Váltóolaj és szűrő
Fékfolyadék
Vezérlés és vizpumpa
új kipoffogódob (a mostani közelebbről megnézve inkább legyen csere most)
klima tisztitás és szűrő
nyikorgó ablak javitás
kiderült hogy az első rendszám mögötti magyar köztidarab törött, az csere
a fényszórók üvegének felújitása
.
holnap fejegység csere, egy Kenwood 7722-re és tolatókamera hozzá.
Giuntini2023-08-29 16:44:39 // 6764
Gratula, örülök neki! Értelmes ember választása, sokan nem tudjál, hogy városban mire elég a 78 ló, és mennyire jól vezethető. Egyszerűen városi használatra minek nagyobb és erősebb? A MiTo úgy jó ahogy van?
Négyévszakos Vredesteint tettél rá?
Négyévszakos Vredesteint tettél rá?
Gerion2023-08-28 17:14:43 // 6763
Na, kocsi elhozva, mostantól nem csak "pártoló tag" vagyok a klubban. :) Nagyon jók az első benyomások, a kocsi műszakilag, motorikusan nagyon rendben van, kivülről mintha új lenne, belül is csak akkor találok minimális kopást ha nagyon keresem, minden működik, klima is primán hűt, a hangszórók rendben szólnak. Mindenhol gyárinak megfelelő rétegvastagságok a karosszérián.
A 150 km hazahozás mint próbaút nagyon jó élmény volt, a kocsi kb mint a bőven negyvenes nő, aki igen sokat simán letagadhat a korából. :) Azt hiszem, le is fogok tagadni, ha bárki kérdezi, 2017-es :)
.
De azért a kor az kor, szóval a nagyon jó első benyomások mellett látszanak teendők is. Az első még ma kész is lett egyből a kereskedőtől elhozás után, a kocsira felkerült a korábban megrendelt 4 új Vredestein gumi, a rajta lévők nagyon kopottak voltak. Múlt héten megérkezett a 2DIN beépitőkeret, szóval lesz új fejegység is, a mostani alap rádió AUX csatlakozóval és szivargyújtóval biztosan újul.
Holnap reggel viszem rutinszervizre, olaj, szűrők, stb, azután karosszériás nézze meg alulról, és amit lehet felületi rozsda ügyben tenni, azt tegye meg, azután egy alvázvédelem a terv. Fényszórók polirozása is egy teendő valamikor, de nem akut.
Szeretném rendesen megcsináltatni most az elején amit kell, azután jó lenne ha vagy 4 évet le tudna szolgálni, lányom eljutna a jogsiig, azután első autójaként város-előváros.
.
A kocsival egy konkrétabb hiba, vagy inkább bosszúság azért van, a bal első ablak amikor a keret nélküli ajtó nyitáskor-záráskor fel-le kicsit mozdul, akkor ehhez nyöszörög egyet, nem durva, de hallható, remélem, nem összetett proléma, és a szerviz tudja megoldani. A másik még nem probléma, de az lehet hamarosan, a kipuffogódobot jó eséllyel 1 éven belül cserélni kell.
A 150 km hazahozás mint próbaút nagyon jó élmény volt, a kocsi kb mint a bőven negyvenes nő, aki igen sokat simán letagadhat a korából. :) Azt hiszem, le is fogok tagadni, ha bárki kérdezi, 2017-es :)
.
De azért a kor az kor, szóval a nagyon jó első benyomások mellett látszanak teendők is. Az első még ma kész is lett egyből a kereskedőtől elhozás után, a kocsira felkerült a korábban megrendelt 4 új Vredestein gumi, a rajta lévők nagyon kopottak voltak. Múlt héten megérkezett a 2DIN beépitőkeret, szóval lesz új fejegység is, a mostani alap rádió AUX csatlakozóval és szivargyújtóval biztosan újul.
Holnap reggel viszem rutinszervizre, olaj, szűrők, stb, azután karosszériás nézze meg alulról, és amit lehet felületi rozsda ügyben tenni, azt tegye meg, azután egy alvázvédelem a terv. Fényszórók polirozása is egy teendő valamikor, de nem akut.
Szeretném rendesen megcsináltatni most az elején amit kell, azután jó lenne ha vagy 4 évet le tudna szolgálni, lányom eljutna a jogsiig, azután első autójaként város-előváros.
.
A kocsival egy konkrétabb hiba, vagy inkább bosszúság azért van, a bal első ablak amikor a keret nélküli ajtó nyitáskor-záráskor fel-le kicsit mozdul, akkor ehhez nyöszörög egyet, nem durva, de hallható, remélem, nem összetett proléma, és a szerviz tudja megoldani. A másik még nem probléma, de az lehet hamarosan, a kipuffogódobot jó eséllyel 1 éven belül cserélni kell.
Gerion2023-08-17 15:58:38 // 6762
2.775m alku utan, motorikusan es esztetikailag biztosan jo alapnak tunö peldany, de igy is kell ra költeni, remelem, csak kevessel 3m felett lesz a vege. Ahova eleinte terveztem, 2.0-2.3m körul, sokkal lestrapaltabb vagy valamiben gyanus peldanyokat lattam, szoval kellett emelni a kereten.
Giuntini2023-08-17 14:21:41 // 6761
Ha nem vagyok awindisgraetz, mennyiért sikerült megvenni?
Gerion2023-08-17 11:32:18 // 6760
Na, ez temposan fog indulni, az elözetesen foglalt idöpontok, hogy 28-an delelött auto elhozasa az eladotol, aznap delutan gumis es uj gumik a kocsira, masnap szerviz olaj, szurök, stb alapszerviz indulasnak, 29-en karosszerias alul atnezi-javitja, es azutan alvazvedelem. Ja, meg közben az atiras kapcsan a papirmunka.
Gerion2023-08-16 16:50:15 // 6759
Huh, nem is olyan egyszeru ma mar korrekt allapotu MiTot venni, a 105 lovas biztatoan nezett ki fotokon, maganszemely arulta vegig magyar, ismert autoelöelettel, tenyleg keves km, stb, szoval ebben nagyon remenykedtem, de amikor allapotfelmerö kiment megnezni, erötlen volt a motor azutan olyan motorhibakra utal kodhalmazt talalt a szamitogepben, hogy inkabb eltanacsolt a megveteltöl, mert nagyon hosszu hibakereses, es rizikos, mennyi költseg a vege. Szoval ettöl szomoru szivvel elalltam, es mar kezdtem feladni a MiTo projectet, de adodott egy masik 77 lovas, amit szinten megnezett allapotfelmerö, es csodak-csodaja teljesen gyari festes mindenhol (az elsö ilyen a több megnezett utan!), hibakodmentes motor, es muködes közben sem jelennek meg uj kodok, minden muködik, klima is, utaster teljesen szep, szoval jonak tunik nagyreszt. Azert 10 ev felett csodak nincsenek, plane kulföldröl hozott kocsival, alul van felszini rozsda a futomuvön, ami az allapotfelmerö szakember szerint elfogadhato költseggel kezelhetö, de azert jobb lenne ezt megcsinalni összel, illetve azonnal kell ra negy uj gumi, es persze a szokasos olaj, szurök induloszerviz. Összessegeben megvetelre javasolta. Igy vegulis egy kb 10%-nyi alkuval megegyeztunk az eladoval, tehat mondhatjuk h megvettem a kocsit, azutan olyan 2 het mulva tervezem elhozni, addig probalok gumist, szervizeket, okmanyirodat valahol idöpontfoglalni, kötelezöt kötni, szoval lesz tennivalo, ill ami ne adj Isten meg a szervizben kiderul a kocsirol. Ha nem merulne fel semmi nagyobb kellemetlen meglepetes, es a raszant keretböl meg marad, akkor lehet, tetetek bele egy uj carplayes fejegyseget is a lanyomnak, a regi Blue&Me-vel biztos nem akarna kuszködni, pl ez a terv: Pioneer SPH-DA160DAB CarPlay egy Mito spec beepitökerettel.
Szoval kaland indul, remelem, nem banom meg... :)
Szoval kaland indul, remelem, nem banom meg... :)
Giuntini2023-08-10 14:34:46 // 6758
Azt mindenképpen nézzétek meg, milyen gyakran cseréltek olajat. Ha 10 ezrenként, akkor a Multiair kevésbé lehet probléma. Ha már cserélték, az a legjobb.