Fórum >> Típusok >> MiTo

Kazes☻2022-05-25 19:43:08 // 6582
Az bizony... főleg, ha hirtelen kell beletaposni! 😐
Giuntini2022-05-25 19:01:30 // 6581
Igen, az az AKS.
Nem akarom húzni, jövő héten ezt el kell intéznem! Az még hagyján, hogy lassabban kanyarodok, de a fékút.... Az viszont nagy baj.
Kazes☻2022-05-25 17:48:25 // 6580
Oxi, meglátjuk... csak ne húzd sokáig, ha olyan rossz a mostani! 🙂
Giuntini2022-05-25 17:33:06 // 6579
Tudom, hogy hol van. Most beszéltem a gumis haverommal, aki tavaly abbahagyta, ő megnézi. A Pilot Sportokat is három éve 58 ezer helyett 40 ezerért hozta. Meglátjuk!
Kazes☻2022-05-25 15:10:23 // 6577
Én a Fehérvári úton vettem jó áron, arrafelé, ahol régen a Gamma volt... most nem ugrik be a neve... 😐
Giuntini2022-05-25 14:49:04 // 6576
Igen, Quatrac lesz, de nagyon hamar meg kell oldanom!
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-25 14:23:07 // 6575
A Quatrac előnye, hogy nem téli gumikeverék vegyes mintán. A nyári tapadása meglepő, és nem is csikorog, nyikorog. Volt rosszabb nyári gumim (Micehelin Energy).
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-25 14:21:07 // 6574
A Quatrac nagyon jó gumi, az első három szezonban semennyi kompromisszumot nem követel. Mi úgy tapasztaltuk, hogy három szezon amíg egy négyévszakos odafigyelés nélkül bárhol, bármikor használható, aztán lassan de biztosan elkezd romlani a tapadása. Mondjuk nálunk elég intenzíven volt használva, sokszor a simán sportoson is kicsit túlfeszítve a dologokat. Szerintem nagyon jól tapadt az a gumi, és télen, havas jeges úton is szépen meg lehetett oldani izgalmas szituációkat (ABS nélkül) . A harmadik télen vizes úton kezdett érződni, hogy hamarabb kipörög.
Kazes☻2022-05-25 14:14:46 // 6573
Én ősszel vettem egy garnitúra Vredestein- t, igaz kisebb méretben, de egyelőre ok, nincs panasz... ha ez segít! 😀
Giuntini2022-05-25 14:04:14 // 6572
Életveszélyes már a téligumi. Nagyon hamar be kell ruháznom 4 évszakra...
Selmak2022-05-25 07:57:53 // 6571
Nekem a gyári 17 colos alufelnin a szintén gyári 215/45-el eléggé FOS, kanyarodni nem akar, de legalább kóvályog mint gólya FOS a levegőben.
zgi5212022-05-24 15:55:01 // 6570
akkor váltassz a szélesebbre.. :o

érdekes ez a peres gumi, mert nyilván futómű függő a viselkedés. sztem a MiTonak sok a nagy felni és széles gumi. a Giulia a 255/40 -es gumin sem kóvályog. jó-jó nem összehasonlítási alap. :)
Giuntini2022-05-24 15:37:56 // 6569
Nem akarok hatalmas pénzt áldozni rá, a 159-en mindig Michelin van, de a Crosclimate nagyon drága. Ár-értékbem a Vredestein Quatrac-ot írják, azt hiszem az lesz 205/55 R16 méretben.
Giuntini2022-05-24 12:20:30 // 6568
Maradok a 16-nál
zgi5212022-05-24 10:10:38 // 6567
nem minden a szépség, én maradnék a ballonos, 16' nál biztosan. nálunk a 205/45/R17
sokszor megvezeti az autót, vagy félrehúz, rossz úton kényelmetlen.

nálunk két 4évszakos autó is van. Michelin CC+ és Hankook 4s. Mindkettő bevált, ha pénztárca engedi Michelin, a Hankook zajosabb.
Kobela2022-05-23 21:45:19 // 6566
Szia... QV-m van eladó ha szóba jöhet :)
frusciante2022-05-23 13:30:50 // 6565
Sziasztok. 120 vagy 155 lovas mitot keresnék feleségemnek. Van esetleg itt valakinek eladó? Keresgeltem tipushibakat de ha vki segítene benne azt mogkoszonnem. M32, kormanyszervo, hátsó kabelkorbacs törés. Kb ennyit találtam ebben a témában. Korroózio mennyire jellemző a típusra illetve ha vannak ebből a szempontból gyenge pontok melyek azok. Köszi szépen
pettinke2022-05-23 09:50:26 // 6564
elvileg 2%-on belüli az eltérés, erre még azt szokták mondani, hogy vállalható.
szubjekítve annyit változhat az autó, hogy a szélesebb gumi miatt máshogy viselkedik pl. nyomvályúkon.
Giuntini2022-05-22 17:06:05 // 6563
Kérdésem, ha 205/55 R16 gumit teszek fel 195/55 R16 helyett, mennyiben változik az autó viselkedése? Téli gumik vannak még rajta, és a terv 4 évszakos. Tudom, nem váltóméret, de a 17"-os gyári gumimérethez szerintem hasonló lenne a magasság.
JCsabi2022-05-13 13:56:29 // 6562
Sziasztok! Megfogalmazódott bennem az a gondolat, hogy a következő Alfa egy Mito lesz. Szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy mire érdemes odafigyelni. Rozsda? Típushiba? Elsősorban 1,3 JTD-ket nézegetek, de a multiair nélküli benzinesek is szóba jöhetnek. Előre is köszi a segítséget!
Forsberg2022-05-10 13:46:51 // 6561
Sziasztok,
Dél-Pesten van valaki aki megmutatná az autóját?
Szeretném megnézni kicsit közelebbről a típust. :)
Köszönöm!
Selmak2022-05-07 16:43:51 // 6560
Olasz meló. 😕
Giuntini2022-04-13 20:32:38 // 6559
11. ker. Leiningen u.
zgi5212022-04-13 16:38:16 // 6558
nekünk is volt egy kis repair, remélem egy ideig repül a kis szöcske!

olaj(Selenia), szűrők(levegő, olaj, pollen), gyertyák, hosszbordás szíj, 1 féltengely szimering., stabpálca párban.

a vezérlés csekkolva ok.
111.390 huf plusz

sztem korrekt.
első lámpa polírozásra van jó tippetek, szaki esetleg?
Giuntini2022-04-08 08:52:38 // 6557
Ki lett cserélve a klímahűtő, most már teljesen rendben...
Giuntini2022-03-31 13:04:20 // 6556
Megtankoltam a kis MiTo-t. A comp 7,9l-t írt ki csak városban, a valóságban 7,5l volt a fogyasztás.
tdemeter2022-03-30 14:35:43 // 6555
Én is gondoltam erre!
tdemeter2022-03-30 14:35:20 // 6554
Vidd el Alfa Andráshoz, csepelen van, mindent megold neked
Demecsab2022-03-30 13:47:40 // 6553
Lehet nem működik az alacsony sebesség a hűtő ventilátornál és mindig max fordulaton pörögne. Hasonló volt nálunk is FordKa-n ami Fiat 500. Előtét ellenállás csere megoldotta.
Giuntini2022-03-30 13:35:50 // 6552
Én sem! Ezen gondolkozom, hogy levigyem Csörihez kicserélni, nem merem a klímásokra bízni.
Egyébként nagyon vékony anyagból van a klímahűtő.
Ők azt mondják két-három évet bír. Shadin is ezen a véleményen van, ő is cserélt.
zgi5212022-03-29 12:24:31 // 6551
gondolom ehhez az eleje lebont :( nem szeressem az ilyen eksönt.
zgi5212022-03-29 12:23:29 // 6550
érdekes, nálunk nulla érzés a klíma vagy a venti on/off. még a ford.szám sem rebben meg.
tudom, miről beszélsz a Grande pont olyan volt amire célzol.. :)
Giuntini2022-03-29 11:59:38 // 6549
Az enyém be sem kapcsol mert nincs benne gáz. Ki kell cserélni a hűtőt.
tdemeter2022-03-29 10:54:33 // 6548
Tudom off, de az Ypsilonban meglepően jó a klíma, úgy hűt mint a fene. Viszont azt csinálja, hogy szakaszosan bekapcsol a hűtőventilátor aminek elég nagy hangja van és konkrétan érezni a kocsiszekrényben a remegést tőle.
Neked is ilyen?
Giuntini2022-03-29 09:52:24 // 6547
Megvan a klímaprobléma oka. A klímahűtő cserés. Majd rendelek valamit jó áron. A klímások mondták, hogy nagyon vékony anyagból készülnek. A klímasok is mondták, hogy gyönyörű állapotú az autóm.
zgi5212022-03-24 05:39:19 // 6546
ha én járnék a Mito -val és nem a srácaim, 7 alatt lenne biztosan.. :P
Giuntini2022-03-22 10:31:10 // 6545
A Tipóban is a háromhengeresek érkezéséig ez a motor volt.
Kazes☻2022-03-22 10:19:01 // 6544
És a Stilo + Grande Punto-ban is pl. csak 95 pacival. :)
Giuntini2022-03-22 09:42:53 // 6543
Nekem ez az 58 kw, vagyis 77,77 paci a városban mindenre elég.
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 08:47:20 // 6542
Ez ugyanaz a motor, ami a Fiat 500-ban is volt. Ott a 'Sport' 100 lovas. Szerintem a MiTo is átírható ennyire.
Giuntini2022-03-22 08:12:02 // 6541
Elképzelhető!
Greene2022-03-21 20:24:23 // 6540
Mintha valamit olvastam volna arról, hogy ami a régebbi butított modell (2009-2011), azt lehet szoftveresen visszaállítani 95 lóerőre, de az újabbakat már nem.
tdemeter2022-03-21 17:14:18 // 6539
Az ypsilonon 6.8 ;)
zgi5212022-03-21 15:01:20 // 6538
ilyen szinten nem mélyültem bele.. :)
nálunk úgy látom olyan 7.4 a városi átlag, városon kívül 1 literrel kevesebb.
Giuntini2022-03-21 07:34:14 // 6537
Az enyémnek ugyanez a motorkódja. Ugyanaz a motor, csak 78 lóra le van fojtva a motorvezérlésen keresztül. A Junior. A 78 lovas az új jogosítványosoknak készült, az ottani törvények szerint friss jogosítványosok nem vezethetnek 80 lovasnál erősebb autót. Ezért kapta a Junior nevet.
Az enyém 2011 március 24-én lett átadva és márciusban volt a váltás, akkor vették le a 78 16V-t a gyártásból, helyette lett a kétszelepes 78 lovas, annak más a motorkódja.
Érdekes, jogy a könyv semmit nem jelez, ez csak a motorkódból derül ki.
Mimdenesetre a legkevesebbet fogyasztó 1,4-es papíron a 78 lovas 16V.
A 95 lovas 16V továbbra is gyártásban maradt. Szerintem olcsósítás volt.
zgi5212022-03-21 06:28:04 // 6536
16V , de nem Multiair pl.? :o
a motorszám alapján a miénk hova tartozik szted?

Motorszám/kód 955A60001558840
Hengerűrtartalom 1 368 cm³
Teljesítmény 77 kW
Giuntini2022-03-20 09:49:28 // 6535
Arra jöttem rá, hogy az én MiTo-m nem 8V, hanem 16V! Ugyanis 2011 márciusban volt a váltás, az addigi négyszelepes 78 lóra fojtott motorokat akkor váltották. Az enyém pont márciusi. Megnéztem a motortípust, és tényleg az enyém a 16V lefojtott változata. Talán jobb is így, a 16V fogyasztása kedvezőbb a nyolcszelepesnél. Gondolom gyártási költség miatt váltottak, fölösleges volt a 16 szelepes motor, mikor a 8V-ből ugyanazt a teljesítményt kihozták.
Giuntini2022-03-19 20:56:41 // 6534
Tervbe volt véve, és a MiTo-val mentem volna, de sajna nem jött össze! Majd legközelebb!
zgi5212022-03-19 19:58:25 // 6533
edzett ma a kis szöcske, legközelebb gyere el Te is Emil:

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak