Blog

>> Tuning és extraszasza911 // Alfa 155 Q4 // 2010-05-17

Na, kb. egy hete annyi a full széria Q4-nek. Elkezdtek hanyatlani a lengéscsillapítóim, gyakorlatilag kettő teljesen eltávozott, szóval új kellett. És ha már csere, akkor adjuk meg a módját. Kiokosítottam magam a netről és a témában nálam jártasabbakkal is elbeszélgettem, ergo immáron fejben futóműépitésben nagykirály vagyok. Tehát a megoldás: Koni sport gátlók és 25-30% erősebb rugók. Hogy ne kerüljön lejjebb (nem tudnék leállni a garázsba, meg különbenis) elöl feljebb lett hegesztve a rugótányér, hátulra meg távtartókat raktunk. Az eredmény: jó úton tökéletes, nagyon tetszik. Rosszabb aszfalton az eleje oké, a hátulja határeset. Ha a hátsó sor is foglalt, ami nálam nem szokott előfordulni, a hátulja határozottan nem jó, hamar felüt. Egyébként kanyarkirály! Sokkal jobb, mint amilyen volt! Költségek: Gátlók: 110e, rugók: 45e, átalakitások, távtartók, beépítés: 35e.

 
>> EgyébIron(F)Man // Alfa 156 SW 1.9JTD // 2010-05-17

Új ablaktörlő, egymás szokogatása...

 
>> EgyébIron(F)Man // Alfa 156 SW 1.9JTD // 2010-05-17

Soha sem tapasztalt műszerállások! :)

 
>> Szerviz-=ftc001=- // Alfa 147 1.9 JTDm 177LE@394Nm // 2010-05-17

132000 km-nél friss Selenia WR, olajszűrő, levegőszűrő, meg egy komplett átvizsgálás. Minden nagyon patent!

 
>> Tuning és extraBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-05-17

Megvan a fejegység. Végül a Pioneer DEH 2220 UB-ra esett a választás. Ár érték arányban ez felet meg a legjobban. Pénteken mehet is be a helyére. :)

 
>> EgyébAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2010-05-16

Eljött a várva várt nagy nap, a megmérettetés, a verseny egy gyönyörű helyen! Nagyon sokat készültem a versenyre, amelyet a másik munkahelyem szervezésében rendeztek meg Balatonőszödön. Az eső szerencsére csak enyhén esett szombaton, a verseny napján napközben, így át tudtunk járkálni egyik épületből a másikba, a megfelelő versenyhelyszínekre. Minden sportágban kötelező volt menni. Volt ping- pong dekázás 1 percig, ugrókötél 1.5 percig, kvíz, kosárra dobás, billiárd, teke, darts, kondigép 1.5 percig fekve nyomás. Amely gyakorlatok időre mentek, megszámolták, hányat tudtunk csinálni belőle, a végén országosan összesítették.
Idén a csapatunk országos bronzérmes lett, aminek nagyon- nagyon örülök! Imádom a kollégáimat, és megtiszteltetés volt velük együtt sportolni. Sajnos, a verseny folyamán előfordult több sportágban is csalás más csapatok részéről, amelynek nem volt következménye, pedig előre szóltak, hogy a szabálytalan gyakorlatokat nem számolják bele a mérésbe. Ilyen sportág volt a ping- pong, amelyben volt olyan, aki 1 perc alatt több, mint 400- szor tudott dekázni. Hogyan volt lehetséges ezt megszámolni szabad szemmel? Más nem állt rendelkezésére a bírónak. Előre mondták, hogy fel kell ütni a labdát, rendesen lehessen számolni, különben nem számolják. Mi rendesen felütöttük a labdát. A kondigépnél előre szólt a bíró, hogy csak azokat számolja bele a fekve nyomásnál, ha rendesen leengedjük a mellig a súlyt és utána teljesen kinyújtjuk fent a karunkat. Mi szabályosan végeztük a feladatot, egyik kollégám országos csúcsot ért el. Utána kiderült, hogy olyan túlteljesítette, akire hiába szóltak rá, hogy nem engedi le a súlyt és nem nyújtja ki a karját utána fent.
Ezeket nem panaszként írtam le, azt ott tettük. Azt mondták, ez csak játék. Igen, ez az. Becsületesen, sportszerűen kellett volna játszani minden csapatnak.
Felteszek néhány fotót a tavalyi arany és az idei bronzéremről, meg a Balatonról, ahogy már a parkban áradt. A hatalmas szélvihar nagyon sok gyönyörű, óriás fát kitépett vasárnapra, a hazautazás reggelére.

 
>> Tuning és extraHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2010-05-16

Mióta megvan az autó, gondolkozom rajta, hogy ki kéne próbálni, hogyan nézne ki fekete tetővel. Hát így!

Amikor felkerült, úgy gondoltam, hogy csak a nyári nagy találkozókig (AlfaCity + Milano) marad így, aztán majd meglátom :)

A fóliáztatást a Kocsiszínnél csináltattam. Profi a cég, autók teljes fólizásával is foglalkoznak, és nagyon durván látványos fóliáik is vannak!

>> Egyébimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2010-05-16

Öt év és 63.000 nagyon szép emlékű kilóméter után ma elválltak útjaink.Mintha egy hozzátartozómat vesztettem volna el.Már most hiányzik.De hát ez az élet rendje.Az előző "generáció" megy,hogy átadhassa helyát az újan érkezőnek.
Valóban rengeteg felejthetetlen emlék fűz ehhez a géphez.Már csak azért is,mert ez volt életem első Alfa Romeo-ja.Ő vitt minket jónéhányszor a napfényes tengerpartra,a kacskaringós hegyvidéki utakra,hétvégi kirándulásokra.Megjártam vele szinte az összes környező országot,Magyarország nagy részét,az écs-i Rábaringget és a kaposújlaki betoncsíkot is.Amellett pedig a dolgos hétköznapokon is hűségesen szolgált.A nyári hőségben ugyanúgy,mint a dermesztő téli reggeleken,munkába menet.Egyszóval:a leghűségesebb társ volt!
Megnyugtat a tudat,hogy jó kezekbe került:Kismaxi cartársunkat fogja ezentúl szolgálni,aki mellesleg jó barátom!Remélem,hogy ő is legalább annyi örömét leli majd benne,mint én.

 

Kísérő autóként, de ott voltunk... :-))

 
>> AutóápolásTomka // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2010-05-16

A műszaki vizsgán jegyezték meg,hogy sokat fut az autóm!:-)) Az előző vizsga óta 3000km-t mentem vele! A "dolgozós" Fordommal évente 80000km-t megyek,persze hogy nincs rá időm. Jaaa....az utóbbi két évben,egyszer az eső is esett az Alfámra! Volt is lelkiismeretfurdalásom! A legnagyobb költségem,minden két évben,egy új akkumulátor! Sajnos hiába töltögetem őket kéthetente,nem bírják tovább.Lehet,hogy használnom kellene az autót.......