Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-08-11 21:58:26 // 4734
Szól előre :-P
Emlékeim szerint először egy jó ezressel előtte szólt.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 21:35:22 // 4733
Gugli barátunk ad némi támpontot, rögtön az első helyen dobja a kód jelentését és a lehetséges okokat :-)
A megoldáshoz viszont már ismerni kellene a JTS vezérlés módosító rendszerét. Ilyen ember itt nem lesz, mert nagyon kevés a JTS itt a topikban.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 21:14:49 // 4732
Nemrégen próbáltam utána járni ennek az időszakos cserének a Spidernél. Ott a CF2-es motornál 18 hónap van írva, de a szervizkönyv 2005-ös kiadása már csak egy évet. Semmi indokot se találtam, egy olajgyártónál se találtam szavatossági időt a bontott/kitöltött olajra. (De ugyan ez volt a féltengely csukló zsírjával is. Elvileg örök élet, de az enyémben 15 év után már kristályosodott rendesen.)
Piritu - 1.000.0002014-08-11 21:06:03 // 4731
Így van. Mindenki arra költ, amire akar. Nekem eddig kétszer "szólt" a Párduc, hogy 23-25 körül frisset kér. Azóta 20, ha előbb szól, akkor előbb.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 21:00:48 // 4730
...és a dpf meddig bírta benne? Mert most azért aggódtunk. :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-11 19:24:17 // 4729
Erre gondoltam.
Most lehet elgondolkodni, hogy mennyi az annyi. Ha mondjuk 15ezres csereperiódusban hiszünk, lehet hogy már 3e km óta használhatatlan is lehet az olaj. A cserének a használathoz kell igazodnia. De ez így van általában a könyvekben is előírva, extrém viszonyok között sűrűbben cserélni.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 18:17:41 // 4727
Az is érdekes, hogy az üzemállapotoktól függően számol visszafelé.
Nekem szinte tiszta autópálya használat mellett kérte a 35 helyett 37-nél. Kérheti hamarabb is. Nem véletlenül van szétválasztva az olajcsere ciklus a karbantartási ciklustól. Még a számláló is külön van. Kíváncsi lennék, ha valaki csak városozik annál mikor kéri az olajcserét.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 17:28:51 // 4726
Szerintem meg igen. A motort ugyan nem ehhez tervezték, de van rajta jó néhány módosítás az "eredeti" tervhez képest. Az elektronika sem ugyan az. Meg az olaj se, az is egy kicsit újabb fejlesztés.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 17:04:11 // 4725
Nem értelek. Pont a te autód a bizonyíték arra, hogy a gyári csereciklussal nem lesz semmi baja. Szerintem simán elmegy 300++e km-t így is.
Hány beállt diesel motorról tudunk?
Mekkora futásteljesítményt akarunk? 500-at? Oké, és hány autó megy ténylegesen annyit?
Piritu - 1.000.0002014-08-11 07:01:52 // 4723
Azért ezt olvasd el a témában.
Piritu - 1.000.0002014-08-10 23:21:03 // 4722
Akkor az Alfihoz valókkal ne is próbálkozzak? Progi?
Piritu - 1.000.0002014-08-10 22:59:07 // 4721
Nem tudsz valami progit, amivel a Fiestát ki lehetne olvasni?
Ha másnak van tippje, azt is szívesen fogadom.
Piritu - 1.000.0002014-08-10 22:55:55 // 4720
Családtag szülinapja mindig esemény :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-10 22:49:55 // 4719
Mi csak egy kis pezsgőt. A Rita OFF-ja ma 8 éves :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-10 22:35:52 // 4718
Akkor a jobb oldali korsót neked küldöm :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-10 22:29:21 // 4717
Ez a sör nem is rossz ötlet, meglátogatom a készleteimet :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-10 10:39:22 // 4716
Az adalékoktól eleve futkozik a hátamon a hideg (főleg, hogy erősen hamisítják), ezért tartom jobb megoldásnak a már eleve bekevert prémiumot. Mondjuk az is érdekes, hogy a benzinesekbe sose jutott eszembe tölteni.
Piritu - 1.000.0002014-08-10 10:37:16 // 4715
Még egy adalék a sztorihoz. Ezt az egy esetet kivéve végig 4-5. volt a púder. 200e km-nél gyakorlatilag nullások voltak a korrekciós tényezők úgy, hogy 53ezret boxal ment a vas emelt rail nyomással.
Piritu - 1.000.0002014-08-10 09:00:21 // 4714
klatty és rögtön kiderül, hogy VAN prémium üzemanyag tőlünk nyugatabbra is.
Elmondanám az én tapasztalatomat, ami miatt minden 4-5 alkalommal ilyet tankolok. Még anno a 156 1,9 mjet SW-vel tettünk egy nagy kirándulást Barcelonába (kb. 4500 km) végig 130 tempomat. Előtte kétszer voltam németbe szintén így öregurasan (4e km), majd mikor a spanyol út után sietnem kellett nem ment a kocsi 180 fölé. Elvittem szervizbe, mindent megnéztek, semmi baját se találtak. Ötletként kaptam, hogy tegyek bele vépúdert. Mire átértem Ausztrián újra működött a vas.
Piritu - 1.000.0002014-08-09 06:53:32 // 4713
Szerintem az első kérdés, hogy HOL szivárog, aztán, hogy miért?
Nem jellemző az olajcsepegés a kormosokra. Biztos, hogy motorolaj?
Piritu - 1.000.0002014-08-08 21:35:42 // 4712
Nem véletlenül tankolok minden 4-5. alkalommal prémiumot.
Piritu - 1.000.0002014-08-07 13:57:05 // 4711
Mert jelenleg nincs utánpótlása a 159-nek. A legfiatalabb is 3-3,5 éves :-(
Piritu - 1.000.0002014-08-05 21:52:07 // 4710
Biztos arra gondolt, hogy a dugóban nem hűti le a menetszél a dpf-et :-))
Piritu - 1.000.0002014-08-05 20:51:52 // 4709
Esetleg a vízpumpa lapátja elforog a tengelyen...
Piritu - 1.000.0002014-08-04 23:05:02 // 4708
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-04 23:00:29 // 4707
Köszi a tippet! Eddig nem is jutott eszembe, mert nem vagyok aktív felhasználó. Ha a Mediterrán Party-n se lesz rendelek innen.
Piritu - 1.000.0002014-08-04 22:40:53 // 4706
Találkozott már valaki Alfás biztonsági övre húzható párnával? Hol lehetne ilyesmit szerezni?
Piritu - 1.000.0002014-08-04 21:49:20 // 4704
A forma nekem is bejön (még anno 300M-ként is bejött), de az árát nézve nem egy kategória a 159-el :-((
Piritu - 1.000.0002014-08-04 17:08:41 // 4703
A fenekét nem te nézed, hanem akiket megelőztél :-P
Piritu - 1.000.0002014-08-04 17:07:49 // 4702
Talált, süllyed :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-03 21:16:22 // 4701
...ráadásul nem is árul :-(
(legalábbis a weboldala alapján)
Piritu - 1.000.0002014-08-03 21:12:05 // 4700
Én se, de fenntartani nem egy leányálom lenne. Gondolom az alkatrészek még Erhardnál is húzósak lennének hozzá...
Piritu - 1.000.0002014-08-03 20:51:20 // 4699
Attól még semmi köze az Alfának a kategóriához. Ha komplett lenne a paletta, akkor kellene "nyitással" foglalkozni és a még lehetséges réseket betömni új modellekkel. Egyenlőre nincs semmi - lassan már Alfa kereskedések se - de ilyen Jeep átiratokkal foglalkoznak. Az Alfa múzeum zárva, még a márkakereskedő se tud semmit biztatót mondani. Az utolsó 159-ek egyikét vettem meg anno, januárban lejár a kocsira a 4 év, és csak OFF jöhet, mert nincs semmi. 4 évig nem tudott egy autót se kihozni az Alfa. (és itt a 8C-4C-t felejtsük el, mert a hétköznapi autózáshoz semmi közük) Remélem, hogy még egy évig meg tudom tartatni, de ennek is egyre kevesebb értelmét látom, mert az ígérgetésen kívül nincs SEMMI :-((
Piritu - 1.000.0002014-08-03 18:49:36 // 4698
Szerintem a 159 utódjával is be lehetne menni :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-03 17:57:09 // 4697
Szimpibbek a benzinesek, akár az 1,4/170 ló is, de ha már benzin, akkor TBi235 lóval. A kormosból meg van 170 lovas is. Csak hát se a belseje, se a külseje nembejönni...
Piritu - 1.000.0002014-08-03 17:08:56 // 4696
Mi köze egy ilyen sz@rnak az Alfához? Azt értem, hogy a világ meg van zavarodva a diszkóterepjárókért, de talán nem ennek kéne lenni a fő iránynak az Alfánál.
Hol van a már évek óta beígért 159 utód? Hol a Mazdával épített új Spider? Hol a 166 utódja? Hol a hétköznapi sportkocsi (GTV/GT/GTA-k) utódja?
Jelenleg annyira nincs Alfa, hogy már kínomban a Giu-val barátkozom, pedig a maciarc nagyon nembejövős...
Piritu - 1.000.0002014-08-03 17:02:40 // 4695
Pont emiatt állt le az 1,9-2,4 páros. Anno azt mondták,hogy az euro5-re való felkészítés miatt kell a dpf, aztán nem...
Piritu - 1.000.0002014-08-02 22:40:49 // 4694
Onnan ez a kedvenc képem:

Vajon mit gondolhat Erhard pörköltjéről? :-DD
Piritu - 1.000.0002014-08-01 21:52:48 // 4693
Király lett! :-)
Bár, kicsit hiányoltam a minden alkatrész kereskedők főmuftijának csodálkozását a 159 alkatrészek láttán :-DD
Piritu - 1.000.0002014-08-01 19:43:28 // 4692
"évek teltével...természetes módon csökken(het) a lóerők száma" - Több 100e km-es tartós tesztet olvastam már, ott általában a végén jobb a gyorsulási adat. pl. itt is a 2,4 tesztben.
Piritu - 1.000.0002014-07-31 21:23:50 // 4691
Így van,a gumi sokat számít, de tényleg sokkal jobba többinél (146/147/156/156SW/Spider) a 159 futóműve.
Piritu - 1.000.0002014-07-30 22:57:24 // 4690
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-30 22:29:42 // 4689
A Pókhoz képest királyság, hogy a kanyarsebességet te döntöd el, gyakorlatilag vállalkozó kedv kérdése. A Pók már fele tempóval is intenzíven tudatja, hogy lassabban kéne menni.
Piritu - 1.000.0002014-07-30 22:17:22 // 4688
Az elmúlt két hétben a Pókkal tettünk meg majd 3e km-t. Nagyon furcsa most a 159-el közlekedni. Cefet jó kocsi, csak a gázreakciói lennének olyanok, mint a TS-é !
Piritu - 1.000.0002014-07-30 20:54:13 // 4687
Nocsak, nem csak a TS tud ilyet? :-O
Piritu - 1.000.0002014-07-30 18:46:50 // 4686
Ugye? :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.