Hijjnye, de babán néz ki a 4C-n a rendszám! :-O
Minden tisztelem a hatóságé, ennél jobban nem lehetne elrontani a kocsi formáját semmivel.
Piritu - 1.000.0002014-10-05 10:57:20 // 4884
Piritu - 1.000.0002014-10-04 21:28:53 // 4883
Nem tudom, de ennél látványosabb kevesebb hely van :-(
Piritu - 1.000.0002014-10-04 18:34:45 // 4882
Nekem gyári 17-es felnim van 225/50-es gyári méretű gumival. Ha arra bármi láncot felteszel naponta gratulálok neked. Nincs fél centi hely a gumi mellett belül.
Piritu - 1.000.0002014-10-04 11:38:43 // 4881
Gratula! Még sok-sok örömteli Alfás km-t! :-))
Piritu - 1.000.0002014-10-03 22:56:40 // 4880
No ezt megaszontam :-)
Van pár hely, ahol "forog" a készlet, nem romlik meg, de abból se lesz kisebb a fogyasztás .
Van pár hely, ahol "forog" a készlet, nem romlik meg, de abból se lesz kisebb a fogyasztás .
Piritu - 1.000.0002014-10-03 22:54:06 // 4879
Van pár hely, ahol "forog", de abból se fogy kevesebb. A lábadban inkább mérhető különbség van.
Piritu - 1.000.0002014-10-03 22:52:09 // 4878
Milyen színű lesz?
Piritu - 1.000.0002014-10-03 22:46:09 // 4877
Csapágy ügyben komoly tényező a 159-nél a nagy súly, a peres gumi, és az utak. 150 körül tartok, de nekem is cserélni kellett, mert Bulgáriában kapott egy hatalmas pofont. Akkor is csak az egyiket a négy közül. Ezt nem nevezném természetes hibának, de ha a többi is meghal idő előtt, akkor ez lehet az oka. Használt kocsiknál meg főleg nem tudhatod, hogy mi történt előtte...
Piritu - 1.000.0002014-09-28 21:58:01 // 4876
A jó öreg Trabi a maga diagonál gumijával! :-))
Imádtam őket, 4 is volt. A 145-ös radiállal már más pálya volt...
Imádtam őket, 4 is volt. A 145-ös radiállal már más pálya volt...
Piritu - 1.000.0002014-09-28 21:05:43 // 4875
Engem mondjuk jobban zavarnak a lámpái. Ha itt lenne a garázsban, azt nem tudnám lecserélni, mint a rendszámot matricára.
Piritu - 1.000.0002014-09-28 20:50:26 // 4874
Nagyon elegánsan áll rajta a plé rendszám :-DDD
Piritu - 1.000.0002014-09-28 20:49:38 // 4873
2CV "Kacsa" :-)
(Ahogy nézem a neten, 135/80x15 lesz.)
(Ahogy nézem a neten, 135/80x15 lesz.)
Piritu - 1.000.0002014-09-28 20:40:20 // 4872
Így van, az az 1-1,5 centi sokat számíthat! A Spiderrel azóta merek itthon közlekedni, mióta 1 centivel nagyobb kerék került rá. Így is leér sokszor, de már zabszem nélkül lehet elindulni.
Piritu - 1.000.0002014-09-28 20:36:21 // 4871
Virsli? :-OO
Ma egy citrom CV2-t követtem egy darabig. Szerintem még 100-as sincs szélességben. No, az a virsli :-DDD
Ma egy citrom CV2-t követtem egy darabig. Szerintem még 100-as sincs szélességben. No, az a virsli :-DDD
Piritu - 1.000.0002014-09-26 17:07:22 // 4869
Szerintem az ülés alatti benzin vészkapcsoló oldott ki. Lehet, hogy sikerült belerúgni kiszálláskor. Meg kell nyomni a tetejét és ok.
Piritu - 1.000.0002014-09-25 11:53:48 // 4868
"nagyon lehet hallani meghibásodásokról még az OFFoknál sem..." - Nem okvetlenül azonnali meghibásodásra gondolok. Itt az Amorén is hallani sok "rejtélyes" meghibásodásról, megkergült elektronikáról. Mi van, ha ezek egy része is hasonló, korábbi akciók következménye? (Nekem is kergült már meg 2x is a klíma, ember meg nem mondja, hogy miért.)
Piritu - 1.000.0002014-09-25 06:58:25 // 4867
Én azért egy telóra nem bíznék ilyesmit. Nem annyira stabil rendszernek ismertem meg őket, hogy egy esetleges "beavatkozás" közbeni lefagyás/újraindítás/funkció kieséssel járó, esetleges a kompban maradó hülye utasítástól, zavartól ne tartanék. Kicsit drága a kocsi elektronikája, hogy így egy telóval esetleg kárt tegyek benne. (Mondjuk nekem már a vezeték nélküli kapcsolat is túl van azon a határon, amit megkockáztatok.)
Piritu - 1.000.0002014-09-24 22:44:40 // 4866
Miért nem az erre a célra írt progit használod? A telefon jó játék, ez viszont működik és nem kell semmiféle szám.
Piritu - 1.000.0002014-09-24 22:38:57 // 4865
Arról nem is beszélve, hogy valahol a világban van még egy kulcs, amivel működik az autód. Innentől, akinél a kulcs van viheti :-(
Piritu - 1.000.0002014-09-24 22:37:08 // 4864
Az gáz, mert két kulcs és kártya is jár hozzá. Nem kis pénz még egyet szerezni...
Piritu - 1.000.0002014-09-24 21:14:01 // 4863
A kocsihoz kellett kapnod egy kódkártyát, azon van a vészindításhoz való kód.
Piritu - 1.000.0002014-09-23 21:15:54 // 4862
Gratula! :-))
Piritu - 1.000.0002014-09-23 21:15:04 // 4861
Nem három, négy :-DD
Piritu - 1.000.0002014-09-23 17:38:23 // 4860
Reggel megvolt az első meglepetés.
Az esti eső, majd az éjszakai pára itt a Fekete-erdőben szépen ráfagyott a Párducra. Mi meg jövünk a nyárból, minden nélkül...
A műszerfalon meg virít a hópihe. Nagyon nem szeretem látni. (igazából inkább az u-val kezdődő és tálom-mal végződő szóval tudnám leírni a viszonyomat vele, de Alfás ilyen szót nem használ.)
Az ajtót is úgy kellett felszabni, attól féltem, hogy leszabom a kilincset.
Még szerencse, hogy eszembe jutott, hogy vagy három éve Ofitól nyertem valahol kártya alakú jégkaparót. Felszabtam a csomagtérajtót és ott is volt a pótkerék mellett. Ha nincs még várhattam volna fél órát, amíg kiolvad...
Aztán második csapásként vw oktatáson voltam. A Párductól meg is kérdeztem, hogy beszállhatok-e a kapott repi tollal....
Az esti eső, majd az éjszakai pára itt a Fekete-erdőben szépen ráfagyott a Párducra. Mi meg jövünk a nyárból, minden nélkül...
A műszerfalon meg virít a hópihe. Nagyon nem szeretem látni. (igazából inkább az u-val kezdődő és tálom-mal végződő szóval tudnám leírni a viszonyomat vele, de Alfás ilyen szót nem használ.)
Az ajtót is úgy kellett felszabni, attól féltem, hogy leszabom a kilincset.
Még szerencse, hogy eszembe jutott, hogy vagy három éve Ofitól nyertem valahol kártya alakú jégkaparót. Felszabtam a csomagtérajtót és ott is volt a pótkerék mellett. Ha nincs még várhattam volna fél órát, amíg kiolvad...
Aztán második csapásként vw oktatáson voltam. A Párductól meg is kérdeztem, hogy beszállhatok-e a kapott repi tollal....
Piritu - 1.000.0002014-09-22 18:24:42 // 4859
Szóval megérkeztünk a Fekete-erdőbe. 1.011 km nagyrészt viharos oldal-, ill. ellenszélben. 7,1-et kért a Párduc az otthoniból is, meg a nürnbergi kagylósból is, pedig nem sokan előztek meg minket.
Piritu - 1.000.0002014-09-22 18:19:54 // 4858
Másik kutat kellene keresni, nekem eddig nem voltak rossz tapasztalataim a magyar hárombetűssel. Szerintem sok múlik a személyzeten, hogy mókolnak-e.
Piritu - 1.000.0002014-09-22 18:18:13 // 4857
A celldömölki MOL volt a Dunántúl egyik legolcsóbb helye, aztán bezárt az olcsó maszek és rögtön felment az ára :-(
Piritu - 1.000.0002014-09-22 18:16:58 // 4856
A benzinnek a bio komponens miatt van szavatossági ideje. Szerintem a gázolajnak is van.
Nagyon meg kell nézni, hogy hol tankol az ember prémiumot. Az otthoni mol-nál én se szoktam, mert nem nagyon fogy. Ellenben most rákaptam a sümegi Shell-re, mert ott viszik azt is.
Nagyon meg kell nézni, hogy hol tankol az ember prémiumot. Az otthoni mol-nál én se szoktam, mert nem nagyon fogy. Ellenben most rákaptam a sümegi Shell-re, mert ott viszik azt is.
Piritu - 1.000.0002014-09-21 19:48:22 // 4855
Ha szerencséd van és a kifújatással nem tetted tönkre a légtömegmérőt, akkor lehet, hogy csak az "új" érzékelőkhöz kellett alkalmazkodnia az elektronikának.
Piritu - 1.000.0002014-09-21 19:46:23 // 4854
Na jó, a 4Gb-osra felmásoltam a legutóbbi "Égéstér" adásokat :-)
Ezt se kellett volna, mert 8GB SD kátya + 4 Gb USB + 10 Gb teló tárhellyel járok :-))
Ezt se kellett volna, mert 8GB SD kátya + 4 Gb USB + 10 Gb teló tárhellyel járok :-))
Piritu - 1.000.0002014-09-21 19:27:41 // 4853
Felkészítettem a Párducot a holnapi 1.010 km-re (gugli szerint ennyit lesz). Csak az ablakmosóba kellett víz. Még a gumikba se kellet pumpálni, pedig mióta fennvannak nem néztem őket.
Szarolasz :-P :-DDDD
Szarolasz :-P :-DDDD
Piritu - 1.000.0002014-09-19 06:49:03 // 4852
A szervóolaj adja magát a cserére. Megnézed a színét, ha már nem szép tiszta, csere. Anno a 146-omban a szakszervíz egyáltalán nem foglakozott vele, aztán a németeknél szerpentinen egy kanyarban elment a szervó. Volt meglepetés a kanyar közepén. Senkinek se kívánom.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:50:20 // 4851
Fel kell hangosítani a rádiót :-)
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:36:42 // 4850
Szerintem ha már fogazott, akkor semmit se tudsz csinálni. Legalábbis anno több gumissal és szervizzel konzultáltam és erre jutottam.
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:21:11 // 4849
Én is ma adtam be a Párducot egy kis tisztogatásra. Öröm volt vele hazajönni, mintha új lenne. Aztán a kapu elé állva elkezdett regenerálni, úgyhogy mentünk még egy kört :-))
Piritu - 1.000.0002014-09-18 19:55:08 // 4848
Piritu - 1.000.0002014-09-18 19:01:10 // 4847
A 120-140-nél érzett rázás nem hinném, hogy a kopással függ össze. A fűrészfogas kopástól olyan lesz a hangja, mintha csapágyas lenne a kerék. Más lesz az oka. Kerék kiegyensúlyozatlanság kiesett, egyrészt mer gondolom,, hogy az új gumi ki lett egyensúlyozva, másrészt az kisebb tempónál érezni. Szerintem inkább meg kéne nézni a féltengely csuklóit.
Milyen gumi van a kocsin? Vannak minták, amelyek hajlamosabbak erre.
Milyen gumi van a kocsin? Vannak minták, amelyek hajlamosabbak erre.
Piritu - 1.000.0002014-09-18 07:07:51 // 4845
Nem fütyült?
Nekem anno a 156-nál ott bukott ki a dolog, hogy egyre hangosabban fütyült. Még pár ezer km-el később a cserekor se dobott majrélámpát.
Nekem anno a 156-nál ott bukott ki a dolog, hogy egyre hangosabban fütyült. Még pár ezer km-el később a cserekor se dobott majrélámpát.
Piritu - 1.000.0002014-09-16 18:28:57 // 4844
Kiderült már, hogy mi történt vele?
Piritu - 1.000.0002014-09-15 21:31:23 // 4843
Esetleg egy csatornafedél, vagy kő, ami lecsapja a kartert?
Piritu - 1.000.0002014-09-15 21:30:11 // 4842
Eddig itt az Amorén még nem írt senki ilyen lapát belehullásról. Elkopott mozgató szerkezetről, lekormolódásról más többen is.
Igaz úgy általában a motorkárokról se nagyon nyilatkoznak a cartársak.
Igaz úgy általában a motorkárokról se nagyon nyilatkoznak a cartársak.
Piritu - 1.000.0002014-09-15 21:24:21 // 4841
Félre értesz.
A példákat arra hoztam, hogy vannak dolgok, amiket néha ki kell cserélni, hogy nyugodtam alhass. Időnként rá kell nézni és ha kell cserélni kell. Következménytől függetlenül.
(Azért egy beálló kerékcsapágy miatti árokfogás, vagy egy egr miatti erővesztés előzés közben is tud anyagi kárt okozni rendesen)
Az egr házra is van biztos megoldás, 80 ezrenként ki kell dobni. Csak ehhez tudni kell róla, hogy van ilyen. Nekem speciel senki sem említette, amíg nem tapasztaltam. Utána a szakszerviz is csak motyogott, hogy igen, van ilyen. Cseréltek már. Akkor meg mi a búsbánatos #@%##x{}-ért nem szóltak eddig?
No ezért is írtam ide rögtön az eset után, hogy akit érdekel tudhasson róla. Másnap jött a másik 2,0 is.
A példákat arra hoztam, hogy vannak dolgok, amiket néha ki kell cserélni, hogy nyugodtam alhass. Időnként rá kell nézni és ha kell cserélni kell. Következménytől függetlenül.
(Azért egy beálló kerékcsapágy miatti árokfogás, vagy egy egr miatti erővesztés előzés közben is tud anyagi kárt okozni rendesen)
Az egr házra is van biztos megoldás, 80 ezrenként ki kell dobni. Csak ehhez tudni kell róla, hogy van ilyen. Nekem speciel senki sem említette, amíg nem tapasztaltam. Utána a szakszerviz is csak motyogott, hogy igen, van ilyen. Cseréltek már. Akkor meg mi a búsbánatos #@%##x{}-ért nem szóltak eddig?
No ezért is írtam ide rögtön az eset után, hogy akit érdekel tudhasson róla. Másnap jött a másik 2,0 is.
Piritu - 1.000.0002014-09-15 21:08:14 // 4840
A Spideren nagyon sok mindent megcsináltam magam. Mégis mindig arra gondolok, hogy mit nem vettem észre. Nem véletlenül készítettem eddig 5.500 db fényképet a szerelések során. Ha valamit itt olvasok, vagy csak valami más miatt eszembe jut egy kétely/kérdés, akkor a képeken van esélyem utána nézni.
Az se véletlen, hogy bizonyos dolgokat rutinos szakikkal csináltatok. Ők egy egyszerű olajcserekor is megnéznek olyan dolgokat is, ami miatt nyugodtabban indulok hosszú útra is.
Az se véletlen, hogy bizonyos dolgokat rutinos szakikkal csináltatok. Ők egy egyszerű olajcserekor is megnéznek olyan dolgokat is, ami miatt nyugodtabban indulok hosszú útra is.
Piritu - 1.000.0002014-09-15 20:57:51 // 4839
Már megint ez az kereskedői szemlélet! :-DD
Piritu - 1.000.0002014-09-15 20:57:01 // 4838
No, ebben tudnak a gyakorlott szerelők segíteni.
Ők a lehetséges hibaforrások idejében történő felismeréséről ismerszenek meg. Tudja. hogy mit kell megnézni.
Ami eddig az Amorét olvasgatva lejött, hogy igazából kb. 200 körül jöhetnek a problémák.
Ők a lehetséges hibaforrások idejében történő felismeréséről ismerszenek meg. Tudja. hogy mit kell megnézni.
Ami eddig az Amorét olvasgatva lejött, hogy igazából kb. 200 körül jöhetnek a problémák.
Piritu - 1.000.0002014-09-15 20:42:05 // 4837
Bírom az ilyen dumát :-)))
Ha tudja az a bizonyos szerelő, hogy ilyen létezik, akkor rögtön visszakérdeznék, hogy: HÁNY autóban cserélte megelőzésként azokat az alkatrészeket? Hány embernek javasolta? Milyen gyors ellenőrzési módszere van, hogy az állapotukat fel lehessen mérni?
Azért mert valami (mondjuk) 200 ezrenként elkopik és cserére szorul miért kell "durva (szándékos?) konstrukciós hiba"-ról beszélni? Ilyen alapon hosszú lenne a lista: egr, dpf, kettős tömegű, CR rendszer, LMM, főtengely jeladó, kuplung, de akár a kerékcsapágy is ide tartozik.
Ha ezeket se cseréled még mielőtt itt az idő, akkor is nagy baj lesz.
Ha tudja az a bizonyos szerelő, hogy ilyen létezik, akkor rögtön visszakérdeznék, hogy: HÁNY autóban cserélte megelőzésként azokat az alkatrészeket? Hány embernek javasolta? Milyen gyors ellenőrzési módszere van, hogy az állapotukat fel lehessen mérni?
Azért mert valami (mondjuk) 200 ezrenként elkopik és cserére szorul miért kell "durva (szándékos?) konstrukciós hiba"-ról beszélni? Ilyen alapon hosszú lenne a lista: egr, dpf, kettős tömegű, CR rendszer, LMM, főtengely jeladó, kuplung, de akár a kerékcsapágy is ide tartozik.
Ha ezeket se cseréled még mielőtt itt az idő, akkor is nagy baj lesz.
Piritu - 1.000.0002014-09-15 17:57:22 // 4836
"Grund für den Totalausfall war offenbar ein Metallpartikel in der Kraftstoff-Hochdruckleitung. " A nagynyomású rendszerben volt egy fémforgács.
Piritu - 1.000.0002014-09-14 19:00:58 // 4835
Akkor spam :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
817
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Adok-veszek
- Forma-1
- Zenebutik
- Találkozások
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Tonale
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas