Piritu - 1.000.0002020-12-18 20:05:04 // 7582
Tuti 12Voltos?
Piritu - 1.000.0002020-12-18 19:57:58 // 7581
Egy kicsit túlhevült, ahhoz hogy megolvadjon az üveg elég melegnek kellett lennie.
Piritu - 1.000.0002020-12-16 16:03:28 // 7580
pl az hogy tartalék izzóként már régóta rázkódott, ütődött a dobozában és hajszálrepedés lett valahol ahol aztán a felmelegedés után levegőt kapott.
Találtam már égőkészletben amúgy új H4-est aminek volt egy lyuk a végén, ahol kihegyesedik az üveg.
Találtam már égőkészletben amúgy új H4-est aminek volt egy lyuk a végén, ahol kihegyesedik az üveg.
Piritu - 1.000.0002020-12-15 20:27:45 // 7579
Szerintem jó, 14,4 Volt elvileg a töltőfeszültség.
Piritu - 1.000.0002020-12-05 16:25:57 // 7578
Eredetileg ezt a műfajt a C-TEK találta, dolgozta ki. Elég komoly szoftver van benne, pl. lehet hogy ezért nem "szikrázik", mert erre is gondoltak. Az első töltő volt amihez nem kellett lekötni az akkut. Anno még GTPeti is írt nekik egy ötletet.
A többi ennek a másolata, kérdés hogy mennyire igényes szoftverrel és hardverrel. A gyakorlatban működhetnek, de én maradtam az eredetinél.
A többi ennek a másolata, kérdés hogy mennyire igényes szoftverrel és hardverrel. A gyakorlatban működhetnek, de én maradtam az eredetinél.
Piritu - 1.000.0002020-12-04 11:30:37 // 7577
A C-Tek használatakor nem kell lecsatlakoztatni az akkut :-)
Piritu - 1.000.0002020-12-04 09:34:21 // 7576
"többet áll a kocsi mint megy mivel hobbyautó" - pont erre találták ki a C-TEK töltőt. Akár folyamatosan is rajta lehet tartani. A noname akku is 4-5 évet kibír így.
Piritu - 1.000.0002020-11-30 10:06:47 // 7575
Azért az is érdekes hogy 2 hónapig nem vették le a szelepfedelet.
Nekem kifúrta volna az oldalamat a kíváncsiság hogy mi van odabent.
Nekem kifúrta volna az oldalamat a kíváncsiság hogy mi van odabent.
Piritu - 1.000.0002020-11-22 08:22:07 // 7574
Csöri Várpalotán
Piritu - 1.000.0002020-11-13 14:48:38 // 7573
Részvétem :-(
Piritu - 1.000.0002020-11-01 16:34:00 // 7572
PC-vel és kábeles csatlakozással (MES) próbáld, sokkal stabilabb és nem fog szétakadni művelet közben.
Piritu - 1.000.0002020-10-24 13:07:16 // 7571
Erhardot kérdezted már? Lehet hogy olcsóbban ad nem bepróbáltat...
Piritu - 1.000.0002020-10-05 17:11:00 // 7570
Itt le van írva hogy mi kell a tagsághoz.
Piritu - 1.000.0002020-09-29 14:53:52 // 7569
Főtengely jeladó. Tipikusan meleg motornál megáll a motor, kicsit hűl újra indítható.
Piritu - 1.000.0002020-09-08 08:34:03 // 7568
Hsz 122851, a linken ott a kepen :-)
Piritu - 1.000.0002020-09-07 22:27:57 // 7567
Tudtommal a Bose rendszer 2 ohmos hangszórókkal dolgozik, így nyer ki nagyobb teljesítmény a rendszerből. Nem kell transzverter az erősítőbe.
Piritu - 1.000.0002020-09-07 20:07:23 // 7566
Abban 4 ohmos hangszórókat találsz. Jóféle kínait.
Piritu - 1.000.0002020-09-07 20:06:10 // 7565
Ha nincs erősítőd akkor talán a legfontosabb paraméter az érzékenység. Minél kisebb annál halkabb lesz a rendszer. A JLB 91dB-el akár elég is lehet. (3 decibelenként duplázódik a hangerő)
Piritu - 1.000.0002020-09-07 20:03:31 // 7564
Ja, benéztem, kicsit kicsi a teló kijelzője a szememnek :-(
Kiemelő mindenképp kell, mert a gyári hangszórón már rajta van, nélküle nem zár az ajtóburkolathoz perem.
A tapasztalataim blogjai:
2011.12.04. Focal Nr 841 Part 1
2011.12.09. Focal Nr 841 Part 2
Kiemelő mindenképp kell, mert a gyári hangszórón már rajta van, nélküle nem zár az ajtóburkolathoz perem.
A tapasztalataim blogjai:
2011.12.04. Focal Nr 841 Part 1
2011.12.09. Focal Nr 841 Part 2
Piritu - 1.000.0002020-09-07 17:19:10 // 7563
Mit értesz hangrendszer csere alatt? Mindent vagy csak a hangszórókat? Utóbbi esetben halkabb lesz a rendszer, mert a Bose 2 ohmos az általában kapható hangszórók meg 4 ohmosak.
Piritu - 1.000.0002020-09-07 17:05:47 // 7562
Miért akarod megvenni 110 Euróért?
20ezerért is van :-DD
20ezerért is van :-DD
Piritu - 1.000.0002020-09-01 07:50:54 // 7561
Az itteni tapasztalatok alapján elsőre az átvezető kábelt nézném meg. Elég gyakori hogy az ajtóba vivő kábel eltörik, kontaktos, zárlatos lesz.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 17:19:13 // 7560
Harmadik voltam a sorban :-)
Piritu - 1.000.0002020-08-19 12:55:17 // 7559
Engem simán kivettek egy négyes konvojból hogy gyorsan mentem. Amit nem is tagadtam, csak annyit kérdeztem hogy a többiek miért nem állnak itt, mert 20 km-óta együtt jövünk. Ha én gyorsan mentem, nekik is gyorsan kellett menniük. :-DD
Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:28:51 // 7558
A példádnál maradva, miért nem olyat tett be az illető aminek volt magyar papírja? Szerintem a legalizálás a vásárláskor eszébe se jutott, csak megtetszett neki.
Itt amikor a gumist kérdeztem felni ügyben az első reakciója volt hogy magyar papír van-e hozzá? Majd közölte hogy a magyarítás mibe kerül.
A fék színe meg mindegy, a fék legyen gyári. Nekem a Spider piros fékekkel műszakizik gond nélkül pedig ez sose volt gyárilag piros.
A rugóim se gyári színűek voltak.

Itt amikor a gumist kérdeztem felni ügyben az első reakciója volt hogy magyar papír van-e hozzá? Majd közölte hogy a magyarítás mibe kerül.
A fék színe meg mindegy, a fék legyen gyári. Nekem a Spider piros fékekkel műszakizik gond nélkül pedig ez sose volt gyárilag piros.
A rugóim se gyári színűek voltak.

Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:21:49 // 7557
Lehet hogy igazad van és öregszem már én is, de jó példa a Spider. A régi Spiderhez képest az újabb csendesebb. Szívesebben indulok vele hosszabb útra, mert amikor az ember "csak" halad mondjuk az olasz autópályán Monaco felé, akkor élvezetes a csend. Amikor meg kell, akkor szól. Kis odafigyeléssel a többi autó kipuffját is lehetne ilyenre tervezni gyárilag. Mondjuk 3 dob + 2 katalizátor van alatta.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:14:12 // 7556
Pont a Pajero volt anno téma emiatt. Jó példák vannak rajta mai gyári kiegészítőként nem mehet közútra, mert azok terepre készültek. Ilyen volt a gallytörő, a kabin feletti lámpasor, keresőlámpa, bizonyos futómű.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:23:29 // 7555
A Youtube-n rengeteg német rendőrségi videó van fent (sok tévéállomás csinál sorozatot ebből), ahol a megállított autó/motor nem engedélyezett tuninggal van felszerelve. Sose értettem hogy amit be lehet íratni miért nem íratják be a forgalmiba? Amit meg nem szabad, minek csinálják? (pl. túl kicsi tükröt a motorra)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:11:03 // 7554
A gyalogosvédelem miatt nem lehet mostanában lapos motorháztetőt gyártani. Jó példa a Giulia is. A Spiderhez képes az is magasan hordja az orrát.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:06:37 // 7553
Továbbra is tartom, ha egyenes úton jársz akkor kötözködhet kedvére.
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:02:30 // 7552
Bocs, de ezt nem tudom. Sose merült fel bennem hogy brumm-brummot hallgassan órákon keresztül. Egyszer volt "szerencsém" egy sportkipufogós kocsival mennem a Fekete-erdőbe 1000 km-en keresztül, azóta nem tudom megérteni hogy valaki erre miért ad ki pénzt.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:59:43 // 7551
Ha jól tudom a gyalogosvédelem miatt a gallytörő eleve szóba se jöhetne.
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:08:22 // 7550
ezzel most azt hiszem darázsfészekbe nyúlok...
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:09:40 // 7549
Miért nem fested le feketére? Akár még a helyén is megoldható.
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:04:15 // 7548
Töltőpisztoly téma.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:02:21 // 7547
A használati utasításodban benne vannak a gyári felniméretek, szerepel benne a felnid? Ha igen, akkor nincs para, megmutatod a vizsgán.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Piritu - 1.000.0002020-07-29 20:31:44 // 7546
Semmim se tört el :-)
Csak többször olvastam hogy valami eltört benne. Ha lenne 159-em betáraznák egyet-egyet belőle.
Csak többször olvastam hogy valami eltört benne. Ha lenne 159-em betáraznák egyet-egyet belőle.
Piritu - 1.000.0002020-07-29 06:26:27 // 7545
Találtam egy boltot, nincs köztük ami el szokott törni az Ablakemelőben?
/https://ablakemelok.hu/termekkategoria/javitoszett/alfa-romeo/alfa-159/
/https://ablakemelok.hu/termekkategoria/javitoszett/alfa-romeo/alfa-159/
Piritu - 1.000.0002020-07-26 17:58:47 // 7544
Ha magad akarod beszerezni akkor ott az Adok-veszek első hirdetője. Erhard242 néven megtalálod itt. El is küldi csomagban a cuccot ha kell.
Piritu - 1.000.0002020-07-19 13:45:08 // 7543
Aztán majd idővel rájössz hogy igaz is :-DDD
Piritu - 1.000.0002020-07-17 17:09:36 // 7542
No, felinstalláltam a mérő progit és mentem pár kört a kisköbcentissel.
A legjobb idő 6,8 lett, viszont érdekes dolgot vettem észre.
Gyakorlatilag a 0-25 km/ó idő a döntő, ott volt a legnagyobb szórás. A röhej az hogy nem nagyon volt összefüggés hogy hogyan rajtol az ember. N-D-startprogram vagy csak gyíí.
A legjobb 0-25 0,8 sec volt N-ben csak lepadlózva a vége akkor 7,1 lett.A 6,8-at D-ben futottam de ott 1,1 volt a 0-25. Mondjuk elég hideg volt az aszfalt, szinte mindig megkapart egy kicsit.
A legjobb idő 6,8 lett, viszont érdekes dolgot vettem észre.
Gyakorlatilag a 0-25 km/ó idő a döntő, ott volt a legnagyobb szórás. A röhej az hogy nem nagyon volt összefüggés hogy hogyan rajtol az ember. N-D-startprogram vagy csak gyíí.
A legjobb 0-25 0,8 sec volt N-ben csak lepadlózva a vége akkor 7,1 lett.A 6,8-at D-ben futottam de ott 1,1 volt a 0-25. Mondjuk elég hideg volt az aszfalt, szinte mindig megkapart egy kicsit.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 20:05:28 // 7541
Csak az alföldi közlekedésre elég :-P
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:45:27 // 7540
Ma már nem keltem fel hiába, tudom hogy kisköbcentis :-)
A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:39:23 // 7539
A helyzetre van megoldás. Tempomattal belövöd a tempót GPS 100-ra és megnézed mit mutat az óra. Kockázáskor addig kell engedni.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:11:35 // 7538
Videóval, és azon mértem.
Amúgy emlékeim szerint ő is írta hogy 17-es kerekekkel jobb lenne az idő. Nekem az van.
Az igazi különbség amúgy nem is az időben van a 159/Giulietta/Spider és társaihoz képest hanem a hátsó hajtásban. Nem kapar el, nem kell erre figyelni.
Amúgy emlékeim szerint ő is írta hogy 17-es kerekekkel jobb lenne az idő. Nekem az van.
Az igazi különbség amúgy nem is az időben van a 159/Giulietta/Spider és társaihoz képest hanem a hátsó hajtásban. Nem kapar el, nem kell erre figyelni.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:07:51 // 7537
Valahol ez is játszott, ellenben zavart az a bunker érzés amit a 159 is ad :-)
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:00:43 // 7536
Hmmm, a legkisebb blokkos Giuliámmal is 6,5-öt mértem. Nem lesz olyan rossz ez a kisköbcentis benzined :-DD
Piritu - 1.000.0002020-07-07 18:12:00 // 7535
A 2.0 gyárilag nem is a teljesítményhiány miatt "furcsa" hanem a gázpedál karakterisztikája miatt. A Giuliettában ugyan az a motor volt, ugyan annyi lóval mégis teljesen más érzés volt. A gázpedálnak volt más az érzékenysége. Szinte nem volt turbólyuk, a 159 néha 3 (!) mp-et késett. Volt itt cartárs aki fel akarta rakatni a 159-r, de elsőre a tuningmesternek is olyan vadnak tűnt hogy kissé visszavettek rajta. Szóval ezzel is érdemes játszani.
Piritu - 1.000.0002020-07-02 21:09:40 // 7534
egy 19-es kerék a 16-hoz képest is jelenthet fél-egy litert plusszba...
Piritu - 1.000.0002020-07-02 20:00:52 // 7533
Számold hozzá hogy a 159 több mázsával nehezebb, ahhoz a 136 kissé alulmotorizált. Nem véletlen hogy eredetileg 150/170 lovas az a motor. Ehhez jön még (esetleg, mert az oldaladról nem derül ki) egy szintén nehéz nagy kerék.
Ha még mindig soknak tűnik, akkor nincs más mint diagolni kell az autót hogy mi tér el a normálistól.
Ha még mindig soknak tűnik, akkor nincs más mint diagolni kell az autót hogy mi tér el a normálistól.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
512
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8